Досліджую іменники
Урок 39
Робота в групах
Діти стають в коло і називають по порядку частини доби (ранок, день, вечір, ніч). Об’єднуються в групи. Відшукують картинку із зображенням відповідної частини доби, займають місця.
Спікер:
Секретар:
Охоронець часу:
Доповідач:
Доповідач з кожної групи презентує виконане завдання перед класом.
Урок 40
Робота в парах
1. Оберіть партнера (поглядом встановіть зоровий контакт, піднята рука – сигнал , ввічливо запитайте- чи будеш ти моїм партнером?). Займіть місця. Пам’ятайте, працюючи разом, підтримуючи один одного, ви досягнете успіху.
2. Тепер пригадаємо правила роботи в парах:
* працюємо злагоджено;
* якщо партнер помиляється – тактовно виправляємо;
* читаємо «приватним голосом» : щоб партнер добре чув і щоб не заважати сусідам;
* домовтеся, хто буде читати і писати першим. Яким способом скористаємося? (Звернутися до плакату «Коло вибору»)
Представник з пари зачитує виконане завдання, всі інші- перевіряють.
Урок 41
Робота в групах «Броунівський рух»
Учні одержують диференційовані завдання для самостійної роботи на картках різних кольорів.
Завдання для роботи в групах
Учні самостійно індивідуально виконують завдання.
Учні об’єднуються в групи за кольорами . Обирають спікера, який зачитує підкреслені слова, решта- спільно перевіряють правильність їх виконання.
Учні в кожній групі обирають лідера , який презентує завдання перед класом.
Урок 43
Робота в групах . Стратегія «Рожевий олівець»
«Мозаїка». Дітям видаються частини тексту або зображення, і вони повинні знайти дітей, у яких є інші частини цього тексту або зображення.
Учні сидять в колі. Передають олівець по колу і виконують завдання. Говорить і пише тільки той, у кого в руках олівець, інші – коригують правильність виконання завдання. Після виконання роботи обирають лідера для презентації роботи.
Вчитель зачитує категорію (н-д, прізвища), лідер з кожної групи зачитує відповідні слова.
Урок 44
Робота в парах
За сигналом діти встають і шукають пару. Знову сигнал- учні міняються партнерами. Займають місця за партами.
Вчитель зачитує прізвище, учні хором його походження. Якщо є помилки, виправляють.
Урок 45
Робота в парах
Учні стають у коло і розраховуються на 1й, 2й. Об’єднуються в пари, щоб був 1й і 2й номери в кожній парі. Учні працюють в парі із завданням. За сигналом міняються картками із сусідами, що сидять позаду, і виконують взаємоперевірку. Ставлять відмітку про правильність виконання: якщо все правильно +, якщо 1 помилка- одна паличка, якщо 2 – дві і т.д. (Для роботи використовуються картки двох видів.)
У кого в картці +, презентують завдання, інші – перевіряють.
Урок 46
Робота в групах. Стратегія «Круглий стіл»
Весь клас стає в коло. Скільки разів вчитель плесне в долоні, по стільки чоловік діти об’єднуються в коло, тримаються за руки і вигукують: «Ми готові!» Після першого об’єднання вчитель нагадує: в кожному новому кільці сусід справа і зліва має бути іншим. Після серії плескань в долоні: то 4, то 3, то 2, плеснути стільки разів, щоб число учнів відповідало б груповій роботі на уроці.
Учні сидять за круглим столом. Обирають, хто буде першим (можна лічилкою). Учні працюють з одним аркушем паперу і олівцем. Вони по черзі передають їх за годинниковою стрілкою, виправивши помилки в одному реченні. (Той, хто виконує завдання, говорить вголос, інші, в разі помилки, виправляють.). В кінці роботи обирають доповідача для презентації.
Доповідачі з кожної групи виходять на середину класу. Один презентує виконане завдання перед класом, інші – гра «Так-ні». Якщо правильна відповідь, говорять «Так» і кивають стверджувально головою. Якщо є помилка , кажуть «Ні» і кивають головою , заперечуючи, та називають вірний варіант.
Урок 47
Робота в парах
Утворіть пари: хлопчик- дівчинка.
Пригадайте героїв казок та мультиків та запишіть клички тварин.
Складіть і запишіть одне речення з назвами двох героїв.
кіт _________ пантера ________ порося_______ пан __________
заєць ________ пес ___________ лисиця ________ мамонт_______
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Вчитель зачитує назву тварини, кожна пара по черзі –її кличку.
Потім по черзі складені речення.