Картки для роботи в групах і парах на уроках української мови "Досліджую іменники"

Про матеріал
Цікаві завдання для парної і групової роботи спрямовані на дослідження учнями мовних одиниць і явищ з метою опанування початкових лінгвістичних знань, норм літературної вимови та правил українського правопису, формування умінь послуговуватися українською мовою в різних сферах життя
Перегляд файлу

Досліджую іменники

Урок 39    

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"Робота в групах

  • Поділ на групи

Діти стають в коло і називають по порядку частини доби (ранок, день, вечір, ніч). Об’єднуються в групи. Відшукують картинку із зображенням відповідної частини доби, займають місця.

  • Розподіл ролей

Спікер:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання.

Секретар:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи.

Охоронець часу:

  • стежить за часом.

Доповідач:

  • доповідає про результати роботи групи.

 

  • Правила роботи в групі
  • Завдання для роботи в групах

Результат пошуку зображень за запитом ранок картинки"

 

Результат пошуку зображень за запитом сонце на небі картинки"   

Результат пошуку зображень за запитом вечір картинки"

 

Результат пошуку зображень за запитом ніч картинки"

  • Презентація

Доповідач з кожної групи презентує виконане завдання перед класом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 40

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

1. Оберіть партнера (поглядом встановіть зоровий контакт, піднята рука – сигнал , ввічливо запитайте- чи будеш ти моїм партнером?). Займіть місця. Пам’ятайте, працюючи разом, підтримуючи один одного, ви досягнете успіху.

2.  Тепер пригадаємо правила роботи в парах:

   *  працюємо злагоджено;

   * якщо партнер помиляється – тактовно виправляємо;

   * читаємо  «приватним голосом» : щоб партнер добре чув і щоб не    заважати сусідам;

   * домовтеся, хто буде читати і писати першим. Яким способом скористаємося? (Звернутися до плакату «Коло вибору») 

 

  • Результат пошуку зображень за запитом люди різних професій"Завдання

 

 

  • Презентація

Представник з пари зачитує виконане завдання, всі інші- перевіряють.

 

 

 

Урок 41

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"Робота в групах «Броунівський рух»

  • Поділ на групи

  Учні одержують диференційовані завдання для самостійної роботи на картках різних кольорів.

Завдання для роботи в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні самостійно індивідуально виконують завдання.

  • Робота  в групах

Учні об’єднуються в групи за кольорами . Обирають спікера, який зачитує підкреслені слова, решта- спільно перевіряють правильність їх виконання.

  • Презентація

Учні в кожній групі обирають лідера , який презентує завдання  перед класом.

Урок 43

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"Робота в групах . Стратегія «Рожевий олівець»

  • Поділ на групи

«Мозаїка». Дітям видаються частини тексту або зображення, і вони повинні знайти дітей, у яких є інші частини цього тексту або зображення.

  • Розподіл ролей

Учні сидять в колі. Передають олівець по колу і виконують завдання. Говорить і пише тільки той, у кого в руках олівець, інші – коригують правильність виконання завдання. Після виконання роботи обирають лідера для презентації роботи.

  • Правила роботи в групі
  • Завдання для роботи в групах

Результат пошуку зображень за запитом прізвище імя побатькові картинки"

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"

 

 

 

 

  • Презентація

Вчитель зачитує категорію (н-д, прізвища), лідер з кожної групи зачитує відповідні слова.

Урок  44

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

За сигналом діти встають і шукають пару. Знову сигнал- учні міняються партнерами. Займають місця за партами.

  • Результат пошуку зображень за запитом походження імен та прізвищ"Завдання

 

  • Презентація

Вчитель зачитує прізвище, учні хором його походження. Якщо є помилки, виправляють.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 45

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

Учні стають у коло і розраховуються на 1й, 2й. Об’єднуються в пари, щоб був 1й і 2й номери в кожній парі. Учні працюють в парі із завданням. За сигналом міняються картками із сусідами, що сидять позаду, і виконують взаємоперевірку. Ставлять відмітку про правильність виконання: якщо все правильно +, якщо 1 помилка- одна паличка, якщо 2 – дві і т.д. (Для роботи використовуються картки двох видів.)

  • Завдання

 

 

  • Презентація

У кого в картці +,  презентують завдання, інші – перевіряють.

Урок 46

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"Робота в групах. Стратегія «Круглий стіл»

  • Поділ на групи «Кільця»

 Весь клас стає в коло. Скільки разів вчитель плесне в долоні, по стільки чоловік  діти об’єднуються  в коло, тримаються за руки і вигукують: «Ми готові!» Після першого об’єднання вчитель нагадує: в кожному новому кільці сусід справа і зліва має бути іншим. Після серії плескань в долоні: то 4, то 3, то 2, плеснути стільки разів, щоб число учнів відповідало б груповій роботі на уроці.

  • Розподіл ролей

Учні сидять за круглим столом. Обирають, хто буде першим (можна лічилкою). Учні працюють з одним аркушем паперу і олівцем. Вони по черзі передають їх за годинниковою стрілкою, виправивши помилки в одному реченні. (Той, хто виконує завдання, говорить вголос, інші, в разі помилки, виправляють.). В кінці роботи обирають доповідача для презентації.

  • Правила роботи в групі
  • Результат пошуку зображень за запитом ферма картинка"Завдання для роботи в групах
  • Презентація

Доповідачі з кожної групи виходять на середину класу. Один презентує виконане завдання перед класом, інші – гра «Так-ні». Якщо правильна відповідь, говорять «Так» і кивають стверджувально головою. Якщо є помилка , кажуть «Ні» і кивають головою , заперечуючи, та називають вірний варіант.

 

Урок 47

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

Утворіть пари: хлопчик- дівчинка.

  • Завдання

Пригадайте героїв казок та мультиків та запишіть клички тварин.

Складіть і запишіть одне речення з назвами двох героїв.

Результат пошуку зображень за запитом кіт матроскін"               Результат пошуку зображень за запитом пантера багира"            Результат пошуку зображень за запитом порося пятачок"             Результат пошуку зображень за запитом пан коцький"

кіт _________     пантера ________   порося_______   пан __________

Результат пошуку зображень за запитом смішарики зайчик крош"           Результат пошуку зображень за запитом казковий персонаж пес сірко"        Результат пошуку зображень за запитом казковий персонаж лисиця аліса"             Результат пошуку зображень за запитом Менні льодовиковий період"

заєць ________    пес ___________   лисиця ________  мамонт_______

 

___________________________________________________________

___________________________________________________________

  • Презентація

Вчитель зачитує назву тварини, кожна пара по черзі –її кличку.

Потім по черзі складені речення.

 

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
1860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку