Картки для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.»
На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі, вчителі, що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто потребує їхньої уваги. Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про іншого школяра. Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів працює самостійно. У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони підсумовують успішні досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли школярі залишають клас, школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які були виконані впродовж дня, оцінюють їх
Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Кафедра початкового навчання
Авторська розробка
на тему:
«Розробити алгоритм проведення, матеріали,
картки контролю, картки самооцінювання тощо
для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.»
виконав:
Біла Ірина Анатоліївна
вчитель початкової школи
Новокостянтинівської
загальноосвітньої школи Приазовського району Запорізької області
Запоріжжя
2018
Реформування системи освіти в Україні, зокрема початкової, актуалізує пошук технологій, адекватних до сучасної мети і завдань, що знайшло відображення в концепції «Нової української школи» (2017). Розбудова нової української школи може бути ефективною за умови вивчення й упровадження в освітній процес продуктивних здобутків і досвіду зарубіжних освітніх систем із означеної проблеми.
Мета: Сформувати творчу особистість кожного учня, формувати учнів, здатних самостійно мислити, приймати сміливі і нестандартні рішення, творчо ставитись до праці.
На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі, вчителі, що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто потребує їхньої уваги. Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про іншого школяра. Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів працює самостійно. У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони підсумовують успішні досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли школярі залишають клас, школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які були виконані впродовж дня, оцінюють їх
Першим етапом впровадження Daily 5 – це «Читання для себе».
Його вчитель може застосовувати як під час уроку, так і впродовж дня
Другий етап Daily 5 – це «Читання для когось».
Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням текст для читання. А також учні за інтересами можуть самостійно обрати книгу для роботи.
Третій етап Daily 5 – це «Слухання».
Під час виконання цього виду роботи вчитель готує для учнів аудіозаписи, які вони обирають і слухають. А також учень може самостійно обрати аудіозапис для слухання.
Четвертий етап Daily 5 – це «Робота зі словами».
Його можна використовувати на уроках мови та читання. Під час цього виду діяльності вчитель добирає слова, які б він хотів опрацювати з учнями. Також використовує і ті слова, які передбачені навчальною програмою. У свою чергу учні можуть запропонувати опрацювати незнайомі слова, які вони зустріли під час читання художніх творів, розв’язуванні математичних задач, під час роботи з текстами на уроці природознавства.
П’ятий етап Daily 5 – це «Письмо для себе».
Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням будь-яку тему для письма. А також школярі за інтересами можуть самостійно обирати теми, наприклад, «Моя мрія», «Моя улюблена книга та інші. Під час виконання цієї діяльності учні займають зручне для письма місце і впродовж відведеного часу працюють. «Письмо для себе» допомагає школярам вчитися висловлювати думки і записувати їх на папері, розвивати зв’язне мовлення.
Ім’я _____________________________________
Читання для себе
Вибери книгу і читай для себе
Назва |
|
Автор |
|
Запиши коротко про прочитану книгу. Про що вона?
|
|
|
|
На зворотній стороні аркуша намалюй, що тобі найбільше сподобалось у книзі.
Читаю для друга
Я читаю з другом ____________________
Назва ___________ _____________
_________________ ____________
_________________ ______________
Автор ____________ ____________
__________________ _____________
Мені сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мені не сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни прочитану книгу
Слухання
Ім’я _______________________________
Назва книги (твору) _______________________
_________________________________________
Моя улюблена частина
Головний герой
Він має такі риси:
_______________________________________________________________________________________________________________________
Я оцінюю цю історію на
Робота зі словами
Допиши на дошці слово Україна стільки разів, скільки поміститься. Порахуй їх кількість.
Україна
Склади з цим словом речення.
Література
інтернет ресурси:
1.http://www.vspu.edu.ua/content/event/years18_19/04_11_rezult/work/r2.pdf
2.http://svitlanagalata.blogspot.com/2017/04/5.html