Картки для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.»

Про матеріал

Картки для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.»

На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі, вчителі, що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто потребує їхньої уваги. Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про іншого школяра. Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів працює самостійно. У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони підсумовують успішні досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли школярі залишають клас, школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які були виконані впродовж дня, оцінюють їх

Перегляд файлу

 

 

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

 

Кафедра початкового навчання

 

 

                                             Авторська розробка

 

на тему:

«Розробити алгоритм проведення, матеріали,

 

картки контролю, картки самооцінювання тощо

 

для «Щоденні 5» у період вересень – жовтень 1 кл.»

 

 

                                                                                      виконав:

Біла Ірина Анатоліївна

вчитель початкової школи

Новокостянтинівської

загальноосвітньої школи Приазовського району Запорізької області

 

 

                                                         Запоріжжя

 

2018

Реформування системи освіти в Україні, зокрема початкової, актуалізує пошук технологій, адекватних до сучасної мети і завдань, що знайшло відображення в концепції «Нової української школи» (2017). Розбудова нової української школи може бути ефективною за умови вивчення й упровадження в освітній процес продуктивних здобутків і досвіду зарубіжних освітніх систем із означеної проблеми.

Мета: Сформувати творчу особистість кожного учня, формувати учнів, здатних самостійно мислити, приймати сміливі і нестандартні рішення, творчо ставитись до праці.

На відміну від специфіки роботи вчителя у традиційній українській школі, вчителі, що працюють за технологією Daily, взаємодіють з тими, хто потребує їхньої уваги. Вони не відволікаються, коли їм хтось повідомляє про іншого школяра. Учителі працюють з маленькою групою дітей, а решта учнів працює самостійно. У кінці дня вчителі спілкуються з кожним учнем. Вони підсумовують успішні досягнення, які дитина мала протягом дня. Коли школярі залишають клас, школу, учителі роблять аналіз учнівських робіт, які були виконані впродовж дня, оцінюють їх

 Першим етапом впровадження Daily 5 – це «Читання для себе».

Його вчитель може застосовувати як під час уроку, так і впродовж дня

 Другий етап Daily 5 – це «Читання для когось».

Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням текст для читання. А також учні за інтересами можуть самостійно обрати книгу для роботи.

Третій етап Daily 5 – це «Слухання».

 Під час виконання цього виду роботи вчитель готує для учнів аудіозаписи, які вони обирають і слухають. А також учень може самостійно обрати аудіозапис для слухання.

 Четвертий етап Daily 5 – це «Робота зі словами».

Його можна використовувати на уроках мови та читання. Під час цього виду діяльності вчитель добирає слова, які б він хотів опрацювати з учнями. Також використовує і ті слова, які передбачені навчальною програмою. У свою чергу учні можуть запропонувати опрацювати незнайомі слова, які вони зустріли під час читання художніх творів, розв’язуванні математичних задач, під час роботи з текстами на уроці природознавства.

П’ятий етап Daily 5 – це «Письмо для себе».

Під час виконання цього виду роботи учитель може запропонувати учням будь-яку тему для письма. А також школярі за інтересами можуть самостійно обирати теми, наприклад, «Моя мрія», «Моя улюблена книга та інші. Під час виконання цієї діяльності учні займають зручне для письма місце і впродовж відведеного часу працюють. «Письмо для себе» допомагає школярам вчитися висловлювати думки і записувати їх на папері, розвивати зв’язне мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я _____________________________________

 

                                                Читання для себе

images (1).jpg                                                                                 

 

Вибери книгу і читай для себе

 

Назва

 

Автор

 

Запиши коротко про прочитану книгу. Про що вона?

 

 

 

 

 

 

На зворотній стороні аркуша намалюй, що тобі найбільше сподобалось у книзі.

 

 

 

 

 

 

depositphotos_67088291-stock-illustration-children-cartoon-reading-book-and.jpgЧитаю для друга

 

 

Я читаю з другом ____________________

 

 

 

livro-animado-colegio-pintado-por-fernyra-1063925.jpg 

Назва  ___________    _____________  

                        _________________     ____________

                          _________________     ______________  

                           Автор ____________        ____________

                            __________________       _____________ 

 

 

                               Мені сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                      Мені не сподобалось у книзі ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни прочитану книгу

 

ocenka_kachestva.png

      

 

 

Слухання

images.jpg Ім’я _______________________________

Назва книги (твору) _______________________

                                    _________________________________________

 

                                         Моя улюблена частина

vect_pencils_p_r2d.jpg

 


Головний герой   marco_lapices_colores.jpg                                                  

 

Він має такі риси:

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Я оцінюю цю історію на

Снимок.PNG                         

 


 

Робота зі словами

 

Допиши на дошці слово Україна стільки разів, скільки поміститься. Порахуй їх кількість.

 

 

depositphotos_123768914-stock-photo-kid-girl-and-kid-boy.jpg 

                            Україна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Склади з цим словом речення.

 

 

Література

інтернет ресурси:

 

1.http://www.vspu.edu.ua/content/event/years18_19/04_11_rezult/work/r2.pdf

 

2.http://svitlanagalata.blogspot.com/2017/04/5.html

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тихомирова Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ярошенко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
27 червня 2018
Переглядів
14164
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку