Картки до лабораторних занять з дисципліни «Хімія»

Про матеріал
Розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини; виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Харківський державний автомобільно-дорожній коледж

Лозівська філія

 

 

 

Картки до лаборатоорних занять

 

 з дисципліни «Хімія»

 

 

 

 

 

 

 

 

Лозова

 

Міністерство освіти і науки України

Харківський державний автомобільно-дорожній коледж

Лозівська філія

 

 

 

Картки до лаборатоорних занять

 

 

 

з дисципліни «Хімія»

 

 

 

                   

 

 

 

РОЗГЛЯНУТО ТА ПОГОДЖЕНО    на засіданні циклової комісії  загальноосвітніх дисциплін

протокол №___ від «__» ______ 20__ року голова циклової  комісії _______  В.В. Шарий

 

№1

Сульфатна      кислота:      фізичні       та      хімічні          властивості. Добування    Мета заняття:  

навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про сульфатну кислота, її фізичні та хімічні властивості, та добування;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;      повторити види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати       цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

      Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

      Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична         система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для       проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

      Література:      1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

 


№2

Добування амоніаку, вивчення його властивостей    Мета заняття:  

навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про добування амоніаку та вивчити його властивості;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

№3

Властивості нітратної кислоти, нітратів    Мета заняття:  

навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про властивості нітратної кислоти та нітратів;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК, віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

№4

                                                  Добування    карбон    оксиду    (IV)    і    визначення    його

властивостей    Мета заняття:  

навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про

                                                  добування    карбон    оксиду    (IV)    і    визначення    його

властивостей;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

№5

Розпізнання сполук неметалів. Поняття про будівельні матеріали    Мета заняття:  

навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про

розпізнання сполук неметалів. Вивчити поняття про

будівельні матеріали;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua


ТЕМА. МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХ СПОЛУКИ

Лабораторна робота №6

      Дисципліна:  «Хімія»

 Тема заняття:  Розв’язування розрахункових задач на надлишок    Мета заняття:  

навчальна – навчитися розв’язувати розрахункові задачі на надлишок; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;     повторити види хімічного    зв’язку,     типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

ТЕМА. МЕТАЛІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЇХ СПОЛУКИ

Лабораторна робота №7

Дисципліна:  «Хімія»

Тема заняття:  Розв’язування експериментальних завдань    Мета заняття:  

навчальна – навчитися розв’язувати експериментальні завдання; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;     повторити види хімічного    зв’язку,     типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

ТЕМА. ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ

Лабораторна робота №8

«Хімія»

Добування етилену і ацетилену та вивчення їх властивостей    Мета заняття:  

навчальна – навчитися добувати етилен і ацетилен та вивчити їх властивості;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.

9.   Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.


№9

Вивчення властивостей спиртів    Мета заняття:  

навчальна – вивчити властивості спиртів; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;          повторити види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК, віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

№10

Добування і властивості оцтової кислоти    Мета заняття:  

навчальна – вивчити властивості оцтової кислоти та навчитися її добувати;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.

9.   Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

№11

Добування оцтового альдегіду і вивчення його властивостей    Мета заняття:  

навчальна – вивчити властивості оцтового альдегіду та навчитися його добувати;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.

9.   Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

№12

Добування естерів, вивчення жирів і мила    Мета заняття:  

навчальна – вивчити властивості жирів та мила та навчитися добувати естери;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.

9.   Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.


№13

Розв’язання        експериментальних       задач на      виявлення функціональних груп в органічних сполуках    Мета заняття:  

навчальна – навчитися    розв’язувати        експериментальні          задачі         на виявлення функціональних груп в органічних сполуках;

розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;         повторити         види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

ТЕМА. ХІМІЯ І ЖИТТЯ

Лабораторна робота №14

 

Вивчення властивостей полімерів    Мета заняття:  

навчальна – вивчити властивості полімерів; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;          повторити види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК,

віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

ТЕМА. ХІМІЯ І ЖИТТЯ

Лабораторна робота №15

 

Вивчення складу та властивостей мила    Мета заняття:  

навчальна – вивчити склад та властивості мила; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі;          повторити види хімічного    зв’язку,       типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;

виховна –  виховувати цілеспрямованість,        розширювати       світогляд студентів.

Тип заняття:      узагальнення й систематизації знань

Міждисциплінарний  зв’язок:     «Екологія», «Біологія»

Дидактичне забезпечення: періодична   система       хімічних     елементів  Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для          проведення          лабораторної        роботи,       ПК, віртуальна хімічна лабораторія

 

Література:     1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.

2.   Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.

3.   Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с. 

4.   Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–

К.: Вища шк., 1993.– 424 с.

5.   Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.

6.   Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.

7.   Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.

8.   Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.

10.   http://www.colleg.ua

11.   http://www.alhimik.ua

 

pdf
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
14 березня 2019
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку