Міністерство освіти і науки України
Харківський державний автомобільно-дорожній коледж
Лозівська філія
Картки до лаборатоорних занять
з дисципліни «Хімія»
Лозова
Міністерство освіти і науки України
Харківський державний автомобільно-дорожній коледж
Лозівська філія
Картки до лаборатоорних занять
з дисципліни «Хімія»
РОЗГЛЯНУТО ТА ПОГОДЖЕНО на засіданні циклової комісії загальноосвітніх дисциплін
протокол №___ від «__» ______ 20__ року голова циклової комісії _______ В.В. Шарий
Сульфатна кислота: фізичні та хімічні властивості. Добування Мета заняття:
навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про сульфатну кислота, її фізичні та хімічні властивості, та добування;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Добування амоніаку, вивчення його властивостей Мета заняття:
навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про добування амоніаку та вивчити його властивості;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Властивості нітратної кислоти, нітратів Мета заняття:
навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про властивості нітратної кислоти та нітратів;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК, віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Добування карбон оксиду (IV) і визначення його
властивостей Мета заняття:
навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про
добування карбон оксиду (IV) і визначення його
властивостей;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Розпізнання сполук неметалів. Поняття про будівельні матеріали Мета заняття:
навчальна – узагальнити й систематизувати знання студентів про
розпізнання сполук неметалів. Вивчити поняття про
будівельні матеріали;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Тема заняття: Розв’язування розрахункових задач на надлишок Мета заняття:
навчальна – навчитися розв’язувати розрахункові задачі на надлишок; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Тема заняття: Розв’язування експериментальних завдань Мета заняття:
навчальна – навчитися розв’язувати експериментальні завдання; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
«Хімія»
Добування етилену і ацетилену та вивчення їх властивостей Мета заняття:
навчальна – навчитися добувати етилен і ацетилен та вивчити їх властивості;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.
9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
Вивчення властивостей спиртів Мета заняття:
навчальна – вивчити властивості спиртів; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК, віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Добування і властивості оцтової кислоти Мета заняття:
навчальна – вивчити властивості оцтової кислоти та навчитися її добувати;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.
9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
Добування оцтового альдегіду і вивчення його властивостей Мета заняття:
навчальна – вивчити властивості оцтового альдегіду та навчитися його добувати;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.
9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
Добування естерів, вивчення жирів і мила Мета заняття:
навчальна – вивчити властивості жирів та мила та навчитися добувати естери;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с.
9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
Розв’язання експериментальних задач на виявлення функціональних груп в органічних сполуках Мета заняття:
навчальна – навчитися розв’язувати експериментальні задачі на виявлення функціональних груп в органічних сполуках;
розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Вивчення властивостей полімерів Мета заняття:
навчальна – вивчити властивості полімерів; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК,
віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua
Вивчення складу та властивостей мила Мета заняття:
навчальна – вивчити склад та властивості мила; розвиваюча – розширити уявлення студентів про будову атома, зв’язок між будовою атомів та їх положенням у періодичній системі; повторити види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, зв’язок між будовою атомів, хімічним зв’язком і будовою речовини;
виховна – виховувати цілеспрямованість, розширювати світогляд студентів.
Тип заняття: узагальнення й систематизації знань
Дидактичне забезпечення: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, інструктаж з охорони праці для проведення лабораторної роботи, ПК, віртуальна хімічна лабораторія
Література: 1. Ярошенко О.Г. Хімія 10 клас. – Київ: Грамота, 2010. – 223 с.
2. Величко Л.П. Хімія 11 клас академічний рівень. – Київ: Освіта, 2012. – 220 с.
3. Домбровський А.В., Лукашова Н.І., Лукашов С.М. Хімія 1011 клас. – Київ: Освіта, 1998. – 192 с.
4. Хомченко І.Г. Загальна хімія./Пер. з рос. М.Д.Михайлової.–
К.: Вища шк., 1993.– 424 с.
5. Буринська Н.Н., Величко Л.П. Хімія 10 клас. – Київ: Ірпінь, 1999. – 176 с.
6. Ярошенко О.Г. Хімія 9 клас. – Київ: Освіта, 2009. – 224 с.
7. Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 10 клас. – Київ: Академія, 2018 – 185 с.
8. Ярошенко О.В. Хімія 10 клас – Київ: Грамота, 2010 – 230 с. 9. Величко Л.П. Хімія 11 клас – Київ: Грамота 2010 – 296 с.
10. http://www.colleg.ua
11. http://www.alhimik.ua