Даний матеріал містить зразки карток до уроку навчання грамоти для закріплення та перевірки навичок складати звуковий аналіз слів. Зразки розміщені у тій послідовності, як вивчається навчальний матеріал. Кожна наступна група карток ускладнюється. Кожну групу карток можна використовувати до 4 разів, міняючи завдання для дітей. Матеріал підібраний до букваря К. Прищепи.
К – 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К - 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 1
Мило –
Ялина –
К – 2
Село –
Ярина –
К – 3
Рама –
Орися –
К – 4
Рана –
Моряк –
К – 1
|
|
|
|
|
|
|
|
М’ята –
|
|
|
|
|
|
|
|
Ялина –
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 2
П’ятка –
|
|
|
|
|
|
|
|
Ярина –
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 3
Сім’я –
|
|
|
|
|
|
|
|
Орися –
К – 4
|
|
|
|
|
|
|
|
Пір’я –
|
|
|
|
|
|
|
|
Моряк -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К – 1 ___________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
М’ясо - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Кріль - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Рядок - __б.,__зв.__гол.,__пр.,__скл..
К – 2 ____________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Зоя - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Життя - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзвін - __б.,__зв.__гол.,__пр.,__скл..
К – 3 ______________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Джем - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Марія - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Борщ - __б.,__зв.__гол.,__пр.,__скл..
К – 4 ________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Юшка - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
Праця - __б., __зв.__гол.,__пр.,__скл..
|
|
|
|
|
|
|
|
М’яч - __б.,__зв.__гол.,__пр.,__скл..