1
Міністерство освіти і науки України
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кафедра педагогіки та психології
Підсумкова творча робота
«Картки контролю для Щоденні 5»
Випускна робота
Зюзькіної Вікторії Олексіївни,
вчителя початкових класів
слухача курсів підвищення
кваліфікації вчителів
початкової школи,
відповідно до Концепції
«Нової української школи»
Сєвєродонецьк
2019 рік
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
Прізвище,ім’я ____________________________________________
Я прочитав
______________________________________
Малюю
головного героя
Коротка розповідь про книгу
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відтвори послідовність
Оцінюю прочитаний твір:
ЧИТАННЯ РАЗОМ З ДРУГОМ
Я прочитав своєму другу (подрузі) ____________
Незрозумілі слова:
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Нові слова, які запамятали:
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Запитання, які ми поставили б персонажу, який найбільше зацікавив :
________________________________________________________________________________________________________________________________________
ОЦІНЮЄМО КНИГУ:
СЛУХАННЯ
Назва твору та малюнок головного героя.
____________________________________.
Головний герой(імя)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які риси має головний герой та чим сподобався (не сподобався)?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінюю прослуханий твір.
РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ
Читай слова у колонках, уявляючи на місці риски вказані букви,
які позначають голосні звуки.
Намагайся читати швидко і правильно.
ЕЕА ЕЕА ИИА
с—р—д— д—р—в— д—т—н—
ч — р — мх — в —т —р —н б—л—н— в — с — л — б — р — з к — сл — чк —
з — л — н — п — р — л — с — в — н — п — р — к — з л — л — к — д — в — н — в — дм — ж — в — н — р —ш — р — н—
Склади речення з словом, яке було для тебе новим.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Напиши його в книзі, щоб запамятати.
ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ
Самостійно обери тему над якою ти будеш розмірковувати. Якщо тобі важко, обери тему із списку:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ