Перед початком вивчення нового розділу програми з всесвітньої історії учні отримують картки "Опорні логічно-структурні схеми", де відображено основні етапи роботи над даною темою, головні проблемнві питання, практичні та творчі роботи, основні дати для запам'ятовування, поняття розділу, персоналії, поняття. Використання таких опорно-логічних схем допомагають систематизації матеріалу і стають опорою для учнів в йоно інтелектуальній діяльності, допомагають сконцентрувати увагу учнів на сутності проблеми, допомогти охопити всі виділені моменти.
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії.
Європейське місто наприкінці XIX ст. Гравюра.
? ?