Картки. Роздатковий матеріал з математики 5 клас. Розділ ІІ.

Про матеріал

Збірник містить тренувальні завдання, що відповідають представленим у підручнику Бевз Г. П., Бевз В. Г. Математика. 5 клас темам. Їх можна використовувати для роботи в класі і вдома, а також під час самостійних,контрольних робіт. Вправи допоможуть вчителю перевірити як теоретичну підготовку учня так і вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв'язування вправ та задач. Завдання подані у двох варіантах, кожне з яких оцінюється в 3 бали.

Матеріали збірника можуть бути використані вчителями та учнями загальноосвітніх шкіл і закладів нового типу, а також студентами математичних спеціальностей педагогічних ВНЗ та вчителями-початківцями у процесі підготовки уроків математики у 5 класах 12-річної школи.

Перегляд файлу

 

Роздаткові дидактичні матеріали з математики для 5-го класу.

 

Розділ І. Натуральні числа, геометричні фігури і величини.


Зміст

 

Параграф підручника

Тема

№ картки

§21-22

Дробові числа і звичайні дроби. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

№ 14 - 1

№ 14 - 2

§23-25

Десяткові дроби. Порівняння. Додавання.

№ 15 - 1

№ 15 - 2

§ 26

Віднімання десяткових дробів.

№ 16 - 1

№ 16 - 2

§ 27

Множення десяткових дробів.

№ 17 - 1

№ 17 - 2

§ 28

Окремі випадки множення.

№ 18 - 1

№ 18 - 2

§ 29

Ділення десяткового дробу на натуральне число.

№ 19 - 1

№ 19 - 2

§ 30

Ділення  натуральних чисел і дроби.

№ 20 - 1

№ 20 - 2

§ 31

Ділення  на десятковий дріб.

№ 21 - 1

№ 21 - 2

§32-34

Округлення чисел. Масштаб. Середнє арифметичне.

№ 22 - 1

№ 22 - 2

§35-37

Дріб від числа. Відсотки. Задачі на відсотки.

№ 23 - 1

№ 23 - 2

 

 

 

 

 

 

 

Математика – 5 кл.

Тема. ( §21-22)    Дробові числа і звичайні дроби. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

КАРТКА № 14 – 1

1.Дано звичайні  дроби:

а)   випиши дроби з однаковим знаменником в порядку зростання, виконай додавання цих дробів;

б)   випиши дроби з однаковим чисельником в порядку спадання;

в)   запиши найбільше з цих чисел;

г)   випиши правильні дроби;

е)   випиши неправильні дроби.

 

2. Запиши числа у вигляді звичайного дробу:

3.  Запиши дроби мішаним числом:

4.  Розв′зати рівняння : .

 

5.  У школі навчається  320 дівчат, ці  дівчата становлять всієї кількості учнів. Скільки учнів у цій школі?

 

Математика – 5 кл.

Тема. ( §21- 22) Дробові числа і звичайні дроби. Додавання і віднімання

                            дробів з однаковими знаменниками.

 

КАРТКА № 14 – 2

1.Дано звичайні  дроби: .

   а)   випиши дроби з однаковим знаменником в порядку зростання, виконай додавання цих   дробів;

   б)   випиши дроби з однаковим чисельником в порядку спадання;

   в)   запиши найбільше з цих чисел;

   г)   випиши правильні дроби;

  е)   випиши неправильні дроби.

 

2. Запиши числа у вигляді звичайного дробу:

3.  Запиши дроби мішаним числом:

4.  Розв′зати рівняння :

5.  У школі навчається 576 учнів, дівчата становлять

цієї кількості. Скільки дівчат у цій школі?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §23 - 25)  Десяткові дроби. Порівняння.   Додавання.

 

КАРТКА № 15 – 1

 

1. Записати у вигляді десяткового дробу:

     ; .

2.  Виразити в метрах і записати у вигляді  десяткового дробу:

    а) 126 см;  б) 36 см;  в)  4 дм 9 см ;  г) 42 дм 9 см.

 

3.  Порівняти числа : 1)  2,9  і 2,0 9;  2) 0,1  і 0,08; 

3) 31,9 і 3,29.

 

4.  Замість зірочки поставити цифри так , щоб утворилась правильна рівність: 

1) 5,21>5,2*;    2) 8,65>8,*7 ;  3) 1,055<1,0*4.

 

5.  Виконати додавання :

 1) 5,7 + 6,6;             2) 7,8 + 8,34;       

 3) 3,5 + 12,87;         4) 27 + 3,4;

 5)2,256 + 0,742;      6) 10,75 + 28,215;

 7) 5,6 + 14,158;       8) 0,6 + 0,451.

 

6.  Розв'язати рівняння:

а)  х – 9,0765 = 90,73;        б)  5х – 0, 93 =9,07.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §23 - 25) Десяткові дроби. Порівняння.  Додавання.

 

КАРТКА № 15 – 2

 

  1.               Записати у вигляді десяткового дробу:

     ; .

2.    Виразити в тоннах і записати у вигляді  десяткового дробу:

      а) 126 ц;  б) 36 ц;  в)  4 ц 90 кг;  г) 4 287 кг

 

3.  Порівняти числа : 1)  12,9  і  12,0 9;  2) 0,7  і 0,08; 

3)84,9 і 9,29.

 

4.  Замість зірочки поставити цифри так , щоб утворилась правильна рівність:

1)8,27 > 8,2*;    2) 8,95 > 8,*7 ;  3) 91,055 < 91,0*4.

 

5.  Виконати додавання :

 1) 4,7 + 6,6 ;           2) 9,8 + 8,34;

 3) 5,5 + 12,87 ;        4) 25 +8,4;

 5) 5,256 + 0,742 ;    6) 17,75 + 28,215;

 7) 3,6 + 16,158;        8) 0,8 + 0,651;

 

6.  Розв'язати рівняння:

а)  х – 9, 765 = 90,703 ;      б)  6х – 0, 93 =11,07.

 


Математика – 5 кл.

Тема. ( §26) Віднімання десяткових дробів.

 

КАРТКА № 16-1

 

1.  Обчислити:

а)   5,27 – 1,41;    б)  34,88 – 27,05;

в)  8,23 – 4,9 ;     г)    5,4 – 3,45;   д)  0,46 – 0,046.

 

 2. Знайти значення виразу:

(8,358 +9,24 )    (  7,84 – 3,458 )  .

 

3.Задача.

     До обіду  на склад  доставили 65,9 кг фарби , а після обіду – на 12,45 кг  менше. Скільки кг фарби доставили за весь день?

 

4.  Розв'язати рівняння:

а) 6,01+ х = 10,6;         б) 2х + 9,359 = 15,359.

 

5.  Задача.

        Швидкість течії річки 3,1км / год. Яка швидкість катера проти течії, якщо  за течією його швидкість була 34,2км / год.?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §26) Віднімання десяткових дробів.

 

КАРТКА № 16-2

 

1.  Обчислити:

а)  44,8 – 35,6;    б)  23.99 – 17,06;   в) 7,12 – 3,8;                                   

г)  46,5 – 19,28;   д)  0,18 – 0,018. 

 

2. Знайти значення виразу

( 16,28 – 5,398 )    ( 1,18 + 3,309 ).

 

3.  Задача.  

         До обіду в магазині продали 73,5 кг риби , а після обіду – на 15,95 кг менше. Скільки кг риби продали за весь день?

 

4.  Розв'язати рівняння:

а) 7,06 – х = 1,3  ;   б) 11х  + 93,09 =104,09.

 

5. Задача. 

       Швидкість течії річки 2,6 км / год. Яка швидкість катера за течією, якщо  проти течії його швидкість була 24,8 км / год.?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §27) Множення десяткових дробів.

 

КАРТКА № 17-1

 

1.  Обчисли найзручнішим способом :

а).  1,25  ∙ 0,3  ∙ 4 ;      б). 2,6  ∙ 0,9 +  0,9 ∙  7,4;

 в).  0,14 ∙ 18,4 – 8,4 ∙ 0,14.

 

2.  Виконай множення в стовпчик :

     а)  6,84 ∙  3.9 ;     б)  0,43  ∙ 7,1    в)  0,083  ∙ 0,21.

 

3.  Обчисли:  ( 6,5 – 4,3) ∙ 1,25 – 1,5 ∙ 0,4.

 

4. Знайди значення виразу:

а ∙0, 1 + 100 ∙а2,  якщо а =2,5.

 

5.  Задача.

  На скільки площа прямокутника зі сторонами 2,5 см і 0,5 см відрізняється від площі квадрата зі стороною 1,2см ?

 

6.  Розв'яжи рівняння :

( 5,39 – х ): 0,25 = 2,4.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §23 - 25) Множення десяткових дробів.

 

КАРТКА № 17-2

 

1.  Обчисли найзручнішим способом :

а).  0,25  ∙ 0,3  ∙ 4 ;      б). 3,6  ∙ 0,8 +  0,8 ∙  6,4;

в)  0,44 ∙ 28,4 – 8,4 ∙ 0,44.

 

2.  Виконай множення в стовпчик :

     а)  7,84 ∙  2.9 ;     б)  0,53  ∙ 6,1    в)  0,093  ∙ 0,12.

 

3.  Обчисли: ( 5,5 – 4,2) ∙ 1,25 – 1,2 ∙ 0,5.

 

4. Задача.

     З одного кілограма малини виходить 0,15кг сушеної. Скільки сушеної малини вийде з 10кг свіжої ?

 

5.  На скільки площа прямокутника зі сторонами 12,5 см і 10,5 см відрізняється від площі квадрата зі стороною 11,2см ?

 

6. Розв'яжи рівняння :

( 7,89 – х ): 0,24 = 2,5.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §28) Окремі випадки множення.

 

КАРТКА № 18-1

 

1.  Обчислити:

а)  0, 35 ·100;    б)  1,29 ·10;   в)  7,12 · 0,1;

г)  46,5· 0,01;   д)  0,18 ·0,001.

 

2. Знайти значення виразу:

1000 а – 0,12 , а = 0, 025

 

3.  Задача.  

      Обчисли об’єм фігури, складеної із 100 однакових кубів, якщо ребро одного кубика дорівнює 0, 9см.

 

4.  Розв'язати рівняння:

а)  х : 0,1 = 1,3  ;   б) (11,4 - х ) : 93,09 =10.

 

5.  Зобрази на координатному промені із одиничним відрізком 10 см  точки А ( 0,1); В ( 0,5); С ( 1,2).


Математика – 5 кл.

Тема. ( §28) Окремі випадки множення.

 

КАРТКА № 18-2

 

1.  Обчислити:

а)  0, 35 ·10;    б)  1,29 ·100;   в)  75,2 · 0,1;

г)  53,5· 0,01;   д)  0,38 ·0,001.

 

2. Знайти значення виразу:

100 а – 0,13 , а = 0, 02.

 

3.  Задача.  

      Чи вистачить  100 прямокутних плиток розміром 0,4м на 0, 3м, для укладання підлоги в кімнаті розміром 3,5м на 3,4м ?

 

4.  Розв'язати рівняння:

а)  х : 0,1 = 1,3  ;   б) (11,4 - х ) : 93,09 =10.

 

5.  Зобрази на координатному промені із одиничним відрізком 10 клітинок точки  N ( 0,1); В ( 0,5); С ( 1,2).


Математика – 5 кл.

Тема. ( §29) Ділення десяткового дробу на натуральне число.

 

КАРТКА № 19-1

 

1.  Виконай ділення:

а)  0, 35 :10;    б)  1,29 :4;   в)  76,8 :24;

г)  53,5:20 ;   д)  0,38 : 19.

 

2.  Обчисли значення виразу:

13 – 37,8 : 14 + 2,7 · 0,9.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  х · 73 = 14, 6  ;   б) (11,4 - х ) · 10 =104,5.

 

4.  Задача.

     За два кілограма макаронів мама заплатила

13, 7 грн. , а за три кілограми гречки вона заплатила 18,6 грн. Що дешевше, макарони чи гречка і на скільки?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §29) Ділення десяткового дробу на натуральне число.

 

КАРТКА № 19-2

 

1.  Виконай ділення:

а)  0, 42 :10;    б)  2,29 :4;   в)  73,8 :23;

г)  71,5:20 ;   д)  0,54 : 27.

 

2.  Обчисли значення виразу:

93 – 82,6 : 16 + 2,5 · 0,7.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  34 · х = 146,2  ;   б) (21,4 + х ) · 10 = 304,5.

 

4.  Задача.

     Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 8,25см , а периметр квадрата – 10,4см. Порівняй сторони  цих , зайди між ними різницю

трикутника і квадрата.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §30) Ділення  натуральних чисел і дроби.

 

КАРТКА № 20-1

 

1.  Виконай ділення:

а)  6 : 4;    б)  29 : 40;   в)  9 м : 5;

г)  715 ц : 20 ;   д)  5 га : 8.

 

2.  Обчисли значення виразу:

103 – 86 : 5 + 2,5 · 0,7.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  52 · х = 26  ;   б) (87,4 + х ) · 10 = 3 045.

 

4.  Задача.

     Периметр одного квадрата 17см, а периметр другого квадрата – 23см. На скільки см площа другого квадрата відрізняється від площі першого?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §30) Ділення  натуральних чисел і дроби.

 

КАРТКА № 20-2

 

1.  Виконай ділення:

а)  7 : 5;    б)  39 : 30;   в)  5 м : 2;

г) 267т : 40 ;   д)  12 грн. : 25.

 

2.  Обчисли значення виразу:

401 – 86 : 4 + 7,5 · 0,6.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  52 - 8 х = 26  ;   б) (35,4 + х ) · 10 =3 045.

 

4.  Задача.

          В одному бідоні молока в три рази молока менше, ніж в другому. Після того, як з другого бідона відлили 15л, в обох бідонах разом залишилось 35л молока. Скільки літрів молока було в кожному з бідонів спочатку?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §31) Ділення  на десятковий дріб.

 

КАРТКА № 21-1

 

1.  Виконай ділення:

а)  45 : 1,2;    б)  0,39 : 0,3;   в)  57,24 : 30;

г) 267 т : 40 ;   д)  12 грн. : 25.

 

2.  Обчисли значення виразу:

76,05 : 1,5 -  7,5 + 0,6 : 0,4.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  5,94 : х = 0,18  ;   б) 1,9 х - 10 =18,88.

 

4.  Задача.

         За течією річки катер пройшов 115км за 4,6 години. За який час катер повернеться назад, якщо швидкість течії річки 1км/год. 


Математика – 5 кл.

Тема. ( §31) Ділення  на десятковий дріб.

 

КАРТКА № 21-2

 

1.  Виконай ділення:

а)  0,75 : 1,2;    б)  0,39 : 0,4;   в)  71,25 : 30;

г) 984 км : 16 ;   д)  1005 грн. : 75.

 

2.  Обчисли значення виразу:

26,03  - 0,75 : 1,5 + 1,06 : 0,4.

 

3.  Розв’яжи рівняння :

а)  1,702 : х = 0,23  ;   б) 1,4 х - 10 =2,6.

 

4.  Задача.

         За течією річки катер пройшов 140,4км за 5,2 години. За який час катер повернеться назад, якщо швидкість течії річки 1,8км/год. 


Математика – 5 кл.

Тема. ( §32-34) Округлення чисел.  Масштаб.

Середнє арифметичне.

 

КАРТКА № 22-1

 

1.   Знайди середнє арифметичне чисел:

37; 28; 56; 42.

 

2.  На карті із масштабом  1: 200 000 відстань між селом і містом 4,5 см.  Якою є відстань між ними насправді?

 

3.   Обчисли і результат округли до десятих :

4,5 · 0,23 + 27,04 : 1,3.

 

4.   Різниця двох чисел дорівнює 12,5, а їх середнє арифметичне дорівнює 51,25. Знайди ці числа.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §32-34) Округлення чисел.  Масштаб. 

Середнє арифметичне.

 

КАРТКА № 22-2

 

1.   Знайди середнє арифметичне чисел:

27; 38; 46; 52.

 

2.  Між Жмеринкою і Києвом 290 км. Якою буде ця відстань на карті з масштабом

1 : 10 000 000?

 

3.   Обчисли і результат округли до десятих:

3,5 · 0,13 + 13,52 : 2,6.

 

4.   Різниця двох чисел дорівнює 22,5, а їх середнє арифметичне дорівнює 51,25. Знайди ці числа.


Математика – 5 кл.

Тема. ( §35-37)   Дріб від числа. Відсотки.

Задачі на відсотки.

 

КАРТКА № 23-1

 

1. Знайди 0,8 від числа : а) 4,5;  б) 106; в) 0,25.

 

2.  Знайди число,  0,16 якого становить  11,2.                   

 

3.  Токар та його учень разом виточили 600 деталей. Учень виточив 40% всіх деталей. Скільки деталей виточив кожен із них окремо?

 

4.  Вкладник поклав в банк 1200 грн. на рік для

зберігання під 17% річних. Яку суму він одержить через рік?

 

5.  Протягом деякого періоду часу ціна на будинок зросла удвічі. На скільки відсотків зросла ціна?


Математика – 5 кл.

Тема. ( §35-37)   Дріб від числа. Відсотки.

Задачі на відсотки.

 

КАРТКА № 23-2

 

1. Знайди 0,3 від числа : а) 2,5;  б) 207; в) 0,56.

 

2.  Знайди число,  0,25 якого становить  10,2. 

 

3.  Робітник отримав за місяць 1500 гривень зарплати. З цієї суми він сплатив 15% податку. Скільки гривень податку він сплатив?

 

4.  Підприємець взяв позику в банку на суму

12 000 грн. на рік під 18% річних. Яку суму він сплатить банку  через рік ?

 

5.  Протягом деякого періоду часу ціна на товар зросла у півтора рази. На скільки відсотків зросла ціна?


Література:

  1. Бевз Г. П. Математика. 5 кл.: Підруч. для загально освіт. навч. зал. – К.: Ґенеза, 2005.
  2. Возняк Г.М., Гап'юк Я.Ф. Диференційовані дидактичні матеріали для 5 класу. Тернопіль: Підручники і посібники, 1997 – 64 с.
  3. Капіносов А.М. Математика 5 клас. Дидактичні матеріали для різнорівневого навчання.  Дніпропетровськ: ВПОП «Дніпро», 1994 – 136 с.
  4. Возняк Г.М. Уроки математики у 5 класі. Навчальна книга – Богдан, 2002 -  160 с.
  5. Бойко Г., Калита Г. Математика. Різнорівневі тематичні контрольні роботи. 5 клас. Навчальна книга – Богдан, 2007 -  56 с.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Миколайчук Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бадзюх Наталія Іванівна
    Підходить для використання в класах, де навчаються діти з інклюзивною формою навчання
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 липня 2018
Переглядів
9544
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку