Щоденнні 5. Робота зі словами. Цей вид діяльності, орієнтований на правиьне написання слів та їх тлумачення. Учні знайомляться зі словом, складають з ним речення.
КАРТКИ«ЩОДЕННІ 5 РОБОТА ЗІ СЛОВОМ»УКРАЇНСЬКА МОВА«ПРИКМЕТНИК»
Номер слайду 2
Ознаки предметаІстота , неістота?На яке питання відповідає?Яка частина мови?Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 3
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 4
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 5
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 6
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 7
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром, на дотик.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 8
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.
Номер слайду 9
Ознаки предмета1.Істота , неістота?2. На яке питання відповідає?3. Яка частина мови?4. Запиши ознаки: за формою, за кольором, за розміром.5. Склади розповідне, питальне, спонукальне речення.