Картки – завдання з загальної біології

Про матеріал

Картки – завдання з загальної біології

Картка № 1

  1. Що таке біосфера і які її межі?
  2. знайдіть матеріал про різноманітні форми та рівні біологічної організації в відповідних розділах підручника та заповніть таблицю.

Рівні організації форм життя

Характерні ознаки

Роль в процесі еволюції

молекулярний

клітинний

організменний

популяційно – видовий

надвидовий

  1. Чому наука екологія привертає увагу широкого кола людей?

Картка № 2

  1. В процесі еволюції склалась єдина система «природа – суспільство – людина», складові частини якої взаємопов'язані та взаємозалежні. Доведіть на прикладі взаємозалежність і взаємозалежність між компонентами цієї системи.
  2. Як ви розумієте слова вчених про те, що людина завжди була і залишається частиною природи?

Картка № 3

  1. Чому така рослина, як хлорела є об'єктом експериментальних досліджень космонавтів?
  2. Як людина може впливати на підвищення продуктивності штучних біогеоценозів?
  3. Що таке біомаса? Як вона розподілена в Світовому океані?

Картка № 4

  1. Одні вчені вважають, що тварини, які населяють самі глибокі частини Світового океану, еволюційно найбільш давні; на думку інших, вони еволюційно молоді. Які докази можна привести на користь кожної з цих точок зору?
  2. Чому умови в річці вважають нормальними, якщо в ній мешкають багаточисельні види, які відносяться до різних систематичних груп, проте чисельність кожного виду не перевищує певної межі?

Картка № 5

  1. Уважно ознайомтеся з схемою коло обігу кисню в біосфері.
  2. Дайте відповіді на запитання:

1)Який ізотоп кисню зв'язаний з водою та фотосинтезом?

2)Які основні умови збереження постійного газового стану атмосфери, особливо кисню?

3)Які промені відбиваються озоновим екраном атмосфери?

Картка № 6

  1. Що так ноосфера?
  2. Наведіть приклади геологічних змін, які проводить людина на Землі?
  3. Ідея В.І. Вернадського про геологічну роль людства, яке змінює образ Землі, зараз отримала широкий розвиток. Хоча серед західних вчених існують два різних підходи до вирішення проблеми взаємодії людства і природи. Одні вважають, що науково – технічний прогрес має тільки позитивні сторони, вважаючи, що людство підійшло до межі екологічної катастрофи і що врятувати біосферу можна лише затримуючи розвиток техніки і обмежуючи потреби людей. Чи правдива одна з цих точок зору? Яким ви бачите майбутнє нашої планети? Яке значення для народного господарства має прискорений науково – технічний прогрес в нашій державі?

Картка № 7

  1. Чому проблема охорони природи на сьогодні має загальнодержавне значення? Які міри приймає влада нашої країни для її вирішення?
  2. Доведіть відомими вам фактами правильність вислову Н.П. Дубініна: «проблеми охорони біосфери і спадковості людини, будучи глибоко пов'язані з соціальними проблемами, набули в наш час глибокого значення».
  3. Яка роль біологічної науки в ділі охорони і перетворенні природи?
Перегляд файлу

Картки – завдання з загальної біології

 

Картка  № 1

  1. Що таке біосфера і які її межі?
  2. знайдіть матеріал про різноманітні форми та рівні біологічної організації в відповідних розділах підручника та заповніть таблицю.

 

Рівні організації форм життя

Характерні ознаки

Роль в процесі еволюції

молекулярний

клітинний

організменний

популяційно – видовий

надвидовий

 

 

 

  1. Чому наука екологія привертає увагу широкого кола людей?

 

Картка  № 2

  1. В процесі еволюції склалась єдина система «природа – суспільство – людина», складові частини якої взаємопов’язані та взаємозалежні. Доведіть на прикладі взаємозалежність і взаємозалежність  між компонентами цієї системи.
  2. Як ви розумієте слова вчених про те, що людина завжди була і залишається частиною природи?

 

Картка  № 3

  1. Чому така рослина, як хлорела  є об’єктом експериментальних досліджень космонавтів?
  2. Як людина може впливати на підвищення продуктивності штучних біогеоценозів?
  3. Що таке біомаса? Як вона розподілена в Світовому океані?

 

Картка  № 4

  1. Одні вчені вважають, що тварини, які населяють самі глибокі частини Світового океану, еволюційно найбільш давні; на думку інших, вони еволюційно молоді. Які докази можна привести на користь кожної з цих точок зору?
  2. Чому умови в річці вважають нормальними, якщо в ній мешкають багаточисельні види, які відносяться до  різних систематичних груп, проте чисельність кожного виду не перевищує певної межі?

 

Картка  № 5

  1. Уважно ознайомтеся з схемою коло обігу  кисню в біосфері.
  2. Дайте відповіді на запитання:
  1. Який ізотоп кисню зв’язаний з водою та фотосинтезом?
  2. Які основні умови збереження постійного газового стану атмосфери, особливо  кисню?
  3. Які промені відбиваються озоновим екраном атмосфери?

 

Картка  № 6

  1. Що так ноосфера?
  2. Наведіть приклади геологічних змін, які проводить людина на Землі?
  3. Ідея В.І. Вернадського про геологічну роль людства,  яке змінює образ Землі, зараз отримала широкий розвиток. Хоча серед західних вчених існують два різних підходи до вирішення проблеми взаємодії людства і природи. Одні вважають, що науково – технічний прогрес має тільки позитивні сторони, вважаючи, що людство  підійшло до межі екологічної катастрофи і що врятувати біосферу можна лише затримуючи розвиток техніки і обмежуючи потреби людей. Чи правдива одна з цих точок зору? Яким ви бачите майбутнє нашої планети? Яке значення для народного господарства має прискорений науково – технічний прогрес в нашій державі?

 

Картка  № 7

  1. Чому проблема охорони природи на сьогодні має загальнодержавне значення? Які міри приймає влада нашої країни для її вирішення?
  2. Доведіть відомими вам фактами правильність вислову Н.П. Дубініна: «проблеми охорони біосфери і спадковості людини, будучи глибоко пов’язані з соціальними проблемами, набули в наш час глибокого значення».
  3. Яка  роль біологічної науки в ділі охорони і перетворенні природи?

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 березня 2018
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку