Картотека дидактичних ігор "Моє місто Київ"

Про матеріал

Ігри розвивають і формують основи національної самосвідомості і любов до рідного краю; розвивають зв'язне мовлення, вміння самостійно робити висновки і узагальнювати; розвивають зорове сприйняття, увагу; розвивають моторику пальців рук.

Перегляд файлу

ЗАКЛАД  ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 434


Картотека  дидактичних  ігор
«Моє місто Київ»




Flag_of_Kyiv-1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь
Омельяненко Г.С.


 



1. «СІМ ЧУДЕС Києва» / розрізні картинки/

Вік: призначена для дітей 5-7 років

Програмовий зміст:
- Гра закріплює знання дітей про 7 чудес Києва;
- Розвиває і формує основи національної самосвідомості і любов до рідного краю;
- Розвиває психічні процеси, зв'язне мовлення, вміння самостійно робити висновки і узагальнювати;
- Розвиває навички співпраці;
- Закріплювати навички складати ціле з частин

- Розвивати зорове сприйняття, увагу

- Розвивати моторику пальців рук.


Комплект гри:

- 7 комплектів розрізних картинок у вигляді бджолиних сот, із зображенням 7 чудес  Києва
1. Андріївський узвіз
2. Будинок з химерами
3. Кам’яні  лицарі
4. Дніпро та дніпровські мости
5. Хрещатик – серце столиці
6. Святі місця
7. Золоті ворота
 


2. «ЧИЯ ТІНЬ?»

Вік: призначена для дітей 4-7 років

Програмовий зміст:
- Вчити візуально аналізувати силуети і знаходити задані силуети методом накладання;
- Закріплювати знання дітей про архітектурні пам’ятки столиці України;
- Розвивати зорове сприйняття дітей, увагу, логічне мислення, пам'ять, спостережливість та посидючість;


Комплект гри:
20 карток із зображенням архітектурних памяток міста Києва - 20 карток з зображенням тіней.
21.jpg22.png24.jpg23.jpg
 

3. МАТЕМАТИЧНІ ПАЗЛИ «ЗБЕРИ ЗАСНОВНИКІВ КИЄВА»
Вік: призначена для дітей 4-7 років

Програмовий зміст:
- Формувати у дітей уявлення про цілісний образ предмета
- Закріплювати прямий та зворотній  рахунок від 1 до 10
- Закріплювати знання дітей про архітектурні пам’ятки столиці України;
- Розвивати зорове сприйняття дітей, увагу, логічне мислення, пам'ять, спостережливість та посидючість;


Комплект гри:
розрізні картинки, роздруковані на щільній основі, з цифрами від 1 до 10.


Хід гри: Роздати дітям розрізні частини і попросити їх зібрати цілу картинку, опираючись на цифри. Тільки послідовно розташувавши цифри від 1 до 10 можна отримати цілісне зображення.
Без-имени-2_03.gifБез-имени-2_04.gifБез-имени-2_05.gifБез-имени-2_06.gifБез-имени-2_07.gifБез-имени-2_08.gifБез-имени-2_09.gifБез-имени-2_10.jpgБез-имени-2_11.gifБез-имени-2_12.gif








4. «ВГАДАЙ ЗА ОПИСОМ»

 

Програмовий зміст: розвиток логічного мислення, уваги, активізація словника.

Опис гри: Вгадати за описом дорослого або дітей архітектуру Києва, або рослину-символ Києва


5. «ЧЕТВЕРТИЙ ЗАЙВИЙ»  

Програмовий зміст:
- Розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення;
- Збагачувати знання дітей про рідне місто. Активізувати  словник.

Опис гри: Виключити зображення, слово, предмет, що не відносяться до до міста
 

Комплект гри:
4 ілюстровані картинки (3, що відносяться до міста Києва і 1 зайва)


5. “ LEGO ПРАПОР ТА ГЕРБ МІСТА КИЄВА”

Програмовий зміст:
- Ознайомлення дітей з символікою міста та закріплення знань
- Розвиток спритності, уваги, пам’яті, мислення

Комплект гри:
LEGO-цеглинки, розрізна картинка-герб(пазл)
 

 Опис гри: використовуючи ілюстровану картинку, діти викладають прапор з цеглинок та розрізну картинку-герб
 


6. «ЗНАЙДИ ВІДМІННОСТІ»

Програмовий зміст:
- Вчити порівнювати характерні особливості старого і сучасного міста;
-  Розвивати мислення і зв’язне мовлення;
-  Закріплювати знання про рідне місто;
- Виховувати інтерес до його історії та сучасності.

Комплект гри:
Фотоілюстрації   вулиць сучасного і старовинного Києва

Опис гри: Розглянути фотографії або ілюстрації, зображення вулиці і людей старого і сучасного міста. Порівняти. Знайти відмінності.





7. «МІСТО МАЙБУТНЬОГО - КИЇВ»

Програмовий зміст:

-Вчити дітей фантазувати, вигадувати власні назви вулиць, вміти пояснювати, чому саме так названа вулиця.
- Виховувати  уважне ставлення до рідного міста, почуття гордості за нього.

Комплект гри:
LEGO-цеглинки, фарби, кольорові олівці

Опис гри: Вихователь пропонує дітям уявити місто Київ через 100 років. Скласти розповідь про місто в майбутньому. Всі варіанти розглядаються з позиції «добре-погано».
Побудувати  LEGO Київ-мегаполіс майбутнього. Створити колаж.

8. ГРА-МАНДРІВКА КАРТОЮ-СХЕМОЮ
«ПОДОРОЖ ПО МІСТУ КИЄВУ»

 

Вік: від 4-х років.

Кількість гравців: від 2 до 4.

 

Програмовий зміст:
- Розширення знань дітей про рідне місто і його визначні пам'ятки,
- Сформувати у дітей почуття гордості за малу батьківщину;
- Вчити дітей грати в команді, дотримуючись правил, стежити за чесністю гри, дотриманням черговості ходів.

- Збагачувати і активізувати словник дітей

- Виховувати в дітях почуття любові і гордості до свого міста.

 

Опис гри:

Знайомство дітей з назвами вулиць міста, пам'ятками, історією міста.

 


Комплект гри: ігрове поле із зображенням пам'яток міста, кубик, фішки, картки з визначними пам'ятками міста і картки «Це цікаво».

Хід гри: Всі фішки на старті, кубик кидається по черзі. Якщо зупинився на секторі з кольоровим кругом, то потрібно вгадати, що за визначна пам'ятка міста зображена поряд, якщо не вгадав, то пропускаєш хід. Якщо зупинився на секторі з кольоровим трикутником, то потрібно взяти картку з аналогічним за кольором трикутником «Це цікаво» і дізнатися цікавий факт про місто, визначні пам'ятки міста Києва. Якщо фішка зупиняється на кроці "зміна руху" - гравець рухається далі за вказаним напрямом. Виграє той, хто перший дістався до фінішу, правильно відгадає пам'ятки рідного міста і відповість на питання без помилок.

 


 

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку