Про матеріал
Одним із творчих та інноваційних підходів учителя початкової школи до освітньо-го процесу є складання та застосування казок на уроках.
В. О. Сухомлинський пише: «Казка – це активна естетична творчість, що охоплює всі сфери духовного життя дитини – її розум, почуття, уяву, волю». Саме завдяки казці дітей молодшого шкільного віку, можна не просто зацікавити, виховувати, а й ефективно навчати.
Казки використовуються з метою інтелектуального, цікавого, захоплюю-чого та естетичного навчання, а також розширення загального кругозору і пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку.
Казка є найбільш ефективним та доступним засобом розвитку творчого потенціа-лу. Вона активізує дитячу фантазію, розвиває логічне мислення, пам'ять, мовленнєво-комунікативні здібності, творчу уяву, художньо-естетичний смак .