Казкова подорож у весняну країну

Про матеріал
На уроці в ігровій формі школярі вчаться розрізняти частини мови, знайомляться з прислів’ями,приказками, ознаками весни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

https://www.youtube.com/watch?v=a. Kx22kt. OMvg

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Завдання: Записати розсипані народні прикмети. Виписати слова, що означають ознаку предмета. Дібрати до ознак предметів антонімиІ команда. Весною, багато, мишей, якщо, - рік буде неврожайним. Дятла,видно, якщо, березні, в, то весна пізньою буде.ІІ команда. Павутиння, навесні, багато, жарким, літо, буде. Грім, березні, у, ранній – чекай морозу.ІІІ команда. Жайворонка, ранній, приліт – до ранньої весни. Грім, березня,якщо, початку, на, чекай повернення холодів.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

З’єднайте частини прислів’їв. Поясніть значення одного з них. А весняночка на весну каже: * * вся природа воскресає. Весна багата* * не любить.. Весна багата на квіти,* * а хліба в осені позичає. Весна днем * * красна. Сонце гріє, сонце сяє — * * рік годує. Весна ледачого* * водою. Весняний день * *«Кидай сани, бери віз та поїдем по рогіз».

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Відшукай «весняні» слова – назви предметів. Добери до них слова – ознаки.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку