Казкова вистава для дітей початкової школи та особливими освітніми потребами "Три поросятка"

Про матеріал
Через показ вистави донести до дітей початкових класів . головну думку англійської народної назки "Три поросятка", що будь - яку справу треба робити добре і сумлінно та думати про наслідки своєї праці.Інсценізація підсумовує мораль казки: не варто лінуватися, треба працювати, допомагати своїм близьким, а справжній друг завжди допоможе в біді. Використання озвучки англійської мови в пісенному варіанті буде мотивувати та заохочувати учнів до вивчення іноземного мовлення.У дітей з особливими освітніми потребами збагатиться мовний запас, комунікативні навички будуть більш гнучкими в спілкуванні та в соціальній адаптації. Казка наддасть дітям важливі життєві уроки та допоможе правильно оцінювати свої можливості та потреби.
Перегляд файлу

                    Марганецький  ліцей №3

 

 

                                 Слушать сказку: Три поросёнка (слушать)

ТРИ  ПОРОСЯТКА

 

                             КАЗКОВА  ВИСТАВА  ДЛЯ ДІТЕЙ

               ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  ТА  ДІТЕЙ  З ОСОБЛИВИМИ

                                     ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

 

                                                                       Асистент вчителя

                                                      Художній керівник театру «Світлячок»

                                                                          Ольга Букова

                                                                    

 

 

 

                                               м.Марганець

Про матеріал

Вистава створена на основі англійської народної казки для дітей  з особливими освітніми потребами початкової школи з використанням англійської мови в пісенному варіанті. В основу  якої полягає повчальна думка – працьовитість і наполегливість  окупаються. а лінощі та легковажна безтурботність створюють проблеми.

Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з видами театру; вчити  дітей   сприймати англійський текст  на слух, розвивати  фонематичний слух , артикуляційний апарат, творче мислення, уяву, пам’ять,  збільшувати інтерес дітей до вивчення  англійської мови; удосконалювати здібності дітей до акторської діяльності; формувати навички правильної поведінки під час перегляду вистави; виховувати  любов до театру, толерантність та повагу до акторів – дітей.

Обладнання: сцена актового залу ліцею, музичний центр, ноутбук, задня фонова завіса та куліси по боках оливкового кольору,  декорації лісу ( пересувні на роликах дерева та ялинки зроблені з фанери), декілька мініатюрних пака соломи, в’язки хмизу, коробки(20*8) зроблені під цеглу 10 шт., дитяча пластмасова тачка, костюми поросяток та вовка., зображенні  будиночки: солом’яний, хмизовий, кам’яний (мальовані на білому полотні, розмір 2*1,8; закріплені на пересувній роликовій ширмі на прищепках), мініатюрна драбина., рулетка, олівець, блокнот,  мале пластмасове відро та лопата.

Підготовча робота: визначення  теми постановки та розробка сценарію, робота з батьками до показу вистави ( допомога у виготовлені  декорації лісу та казкових будинків, підготовка атрибутів та реквізиту),репетиції з дітьми- артистами та батьками у постановці вистави, виготовлення афіші учнями четвертого класу, підбір шумового оформлення та музики до пісень казкових героїв.

 

 

Перегляд вистави.

Ведуча:          Добрий день, вчителі, батьки та діти!

                        Час приємно відпочити!

                        Вже за лічені хвилини

                        Прийде казка на гостину!

                        Із – за океану голубого.

                        Із-за пагорба крутого.

                        З Англії казка родом

                        Іншим складена народом.

                        Там численні є герої,

                        А поки , що тільки троє.

                        Вийшли казку показати,

                        То ж , давайте зустрічати!

 (Звучить музика.  Відкривається завіса. На сцені декорація лісу – дерева, ялинки, кущі. На  заднику - хмари та сонце.)

Ведуча.   Жили - були три поросятка, три брати. Усі однакові на зріст, з однаковими веселими хвостами. І звали їх…

 ( В цю хвилину поросята - діти вибігають з-за дерев на сцені і під музыку взявшись за руки кружляють в танці до закінчення музики. Після цього починають голосно називати свої імена: Наф - Наф!Ніф-Ніф!Нуф-Нуф!Поросята з реготом перекидаються, ловлять сачком метеликів, грають на трубі та скрипці (імітація), борюкаються і розбігаються в різні боки, забігаючи за дерева.)

Ведуча.  Так у веселих іграх минуло літо, але ось настала осінь...

  ( "Поросятка" з'являються на сцені, імітують тремтіння (розтирають себе. укутуються в накидки. зігрівають руки.))

Наф-Наф.  Братики мої! Ось і літо проминуло, час нам подумати про зиму. Я весь тремчу від холоду. Ми можемо захворіти, давайте разом будувати теплий дім!

Ніф-Ніф.   Встигнеться! Ми ще погуляємо!

Нуф-Нуф.  Коли треба буде, я сам збудую собі будинок!

Ніф-Ніф.   Я теж.

Наф-Наф. Ну як хочете. Я не буду вас чекати. Один побудую собі будинок!

(Звучить музика. На задньому плані сцені Наф-Наф починає будувати собі будинок : міряє рулеткою, записує олівцем на папері цифри, імітуючи носить відром пісок, копає... Ніф-ніф та Нуф-Нуф  грають  в латки, валяються на траві та гріють свої животики на сонечку.)

Ведуча. В  лісі з кожним днем ставало все холодніше, але наші поросятка не звертали на це уваги. Вони ледарювали,  танцювали, грали, а іноді говорили...

Ніф-Ніф.  Сьогодні ми ще погуляємо...

Нуф-Нуф.  А завтра візьмемося до справи.

Ведуча.  І тільки тоді, коли вранці калюжі стали покриватися тоненькою скоринкою льоду, ліниві брати взялися до роботи.

  (Наф-Наф імітує будівництво будинку, а решта братів стоять на сцені спинами один до одного і міркують самі з собою по черзі.)

Ніф-Ніф. З чого простіше та швидше зробити будинок? Звісно з соломи!

Нуф-Нуф. З чого б зробити будинок? Із соломи? Ні-ні і ні. У ньому буде холодно, і він може розлетітися від вітру. Зроблю-но я його з гілок та лозин.

Ведуча. Брати кинулися робити собі будиночки. Ніф – Ніф з соломи, а Нуф – Нуф з гілочок та лозинок.

Ніф-Ніф.        (На передньому плані сцени з правої сторони імітує будівництво. Із -за куліси  з’являється  намальований пересувний солом’яний будиночок. Добудовуючи, співає пісню).

                                            Хоч півсвіту обійдеш,

                                            Обійдеш, обійдеш,

                                            Краще місця не знайдеш,

                                            Не  знайдеш, не знайдеш!

                                            Who`s afraid the big bad wolf?

                                             Big, bad wolf, big bad wolf ?

                                             Who`s afraid the big bad wolf?

                                             Big, bad wolf, big bad wolf ?

                                             Tra-la-la-la-la!                                         

- Треба  подивитись. як справи у Нуф-Нуфа.

(Наспівуючи цю пісеньку, він вирушив до Нуфа, який на іншому кінці , з лівої сторони сцени будував будинок із гілок. Повільно із-за куліси з’вляється будинок з хмизу. По боках сцени 2 будинка.)

Нуф-Нуф. (Наспівуючи.)

                    В мене гарний, гарний дім,

                    Новий дім, гарний дім.

                    І мені не страшний грім,

                    Дощ та грім, дощ та грім.

                    Who`s afraid the big bad wolf?

                     Big, bad wolf, big  bad wolf ?

                     Who`s afraid the big bad wolf?

                     Big, bad wolf, big bad wolf ?

                     Tra-la-la-la-la!                             

Ніф-Ніф. (Підбігає до Нуф-Нуф.)

Ну от і твоя хатка готова! Я ж  казав, що ми швидко впораємось! Тепер вільні і можемо робити все, що нам заманеться!

Нуф-Нуф. Ходімо ., хутчіш, до Наф-Нафа і подивимося, який він собі збудував будинок! Щось ми його давно не бачили!

Ніф- Ніф. Ходімо подивимось!

Ведуча. Обидва поросятка, задоволені тим, що їм більше не потрібно ні про що дбати, зникли за кущами.

(На передньому плані, в глибині сцени, Наф-Наф закінчує будувати будинок із "цегли" – коробок, зроблених під цеглу. З'являються Нуф-Нуф та Ніф-Ніф.)

Нуф-Нуф. (Здивовано.)

                  Що ти будуєш? Що це, будинок для поросяти чи фортеця?

Наф-Наф. Будинок для поросяти має бути фортецею!

Ніф-Ніф.  Ти що? Збираєшся з кимось  воювати? Ха-ха-ха!

              (Обидва брати застрибали і дуже розвеселилися, а Наф-Наф           продовжував добудовувати будинок.)

Наф-Наф. (Працюючи, наспівує.)

                               Тут кмітливий я за всіх,

                               Я за всіх, я за всіх.

                               Дім будую я міцний,

                               Я міцний, я міцний.

                               І ніякий хитрий звір,

                               Страшний звір, хитрий звір

                              Не ввірветься в міцний дім,

                              В міцний дім, в міцний дім!

Ніф-Ніф.        ( звертається до брата Нуф-Нуфа )

                             Це він про якогось звіра співав?

 

Нуф-Нуф.              (звертається до Наф-Нафа).

                          Це ти про якогось звіра співав?

Наф-Наф.        Це я про вовка!

Ніф-Ніф    (Стоячи в напівобороті до глядачів та героїв казки, промовляє.)

                   Ха-ха-ха! Подивіться на нього, він боїться вовка!

Нуф-Нуф.   Та він, мабуть, боїться, що його з'їсть вовк?!

Ніф-Ніф.   Та який тут може бути вовк?

Нуф-Нуф.  Тут жодних вовків немає! Він просто боягуз!

Ніф-Ніф і Нуф-Нуф (Стрибають на місці, кружляють.)

                     Боягуз! Боягуз! Боягуз!

Ведуча.  Брати хотіли дуже подразнити Наф-нафа, але він так був зайнятий будівництвом. що навіть не подивився на них.

Нуф-Нуф та Ніф-Ніф (Співають пісню).

                      Нам не страшний сірий вовк,

                      Сірий вовк, сірий вовк!

                      Де ти ходиш. дурний вовк,

                      Старий, страшний вовк?

                      Who`s afraid the big bad wolf?

                       Big, bad wolf, big bad wolf ?

                      Who`s afraid the big bad wolf?

                       Big, bad wolf, big bad wolf ?

                       Tra-la-la-la-la!                                         

Ніф-Ніф.   Ходімо, Нуф-Нуфе, нам тут нічого робити!

      (Поросятка відходять від Нафа  співаючи пісеньку і «будівництво» будиночка закривається задньою кулісою.)

Ведуча.   І хоробрі братики пішли гуляти лісом, співаючи свою пісеньку та вихвалятися один перед одним геройством.

Ніф-Ніф.   Ну які в нашому лісі  можуть бути вовки? Їх нема-є!

Нуф-Нуф.  А якщо він з’явиться? А ми , а ми - його схопимо за ніс і він тоді пізнає, хто такі поросята!

Ведуча.     Але вовк давно вже слідкував за хвастливими поросятками.

Брати й не помітили, як із -за дерева з'явився хижак, і продовжували співати свою пісеньку.

Ніф-Ніф та Нуф - Нуф.

                        Нам не страшний сірий вовк.

                        Сірий вовк, сірий вовк,

                        Де ти ходиш дурний – в- о - в - к...

                     (Перед ними з'являється вовк.)

Ніф-Ніф.  Ти хто?  Ти такий, такий … страшний…

Вовк.       Я? А я – вовк! І зараз вас з'їм!

(Поросята з вереском розбігаються, вовк ганяється за ними, але вони встигають сховатися у свої будиночки.)

Вовк          (Підходить до будинку Ніфа).

                  Ану, відчини свої двері! Бо я їх зараз виламаю!

Ніф-Ніф.   Ні, я не відімкну!

Вовк.         Зараз же відчини двері, а то я так дмухну, що твій дім розлетиться, як порох!

Ведуча. Ніф-Ніф від страху нічого не міг відповісти. Тоді вовк почав дмухати.

Вовк. Ф-ф-ф-у-у-у......

Ведучий. З даху будинку злітали соломинки. Після другого разу будинок захитався ще більше. Тоді вовк дунув втретє ... і .... будинок розлетівся на всі боки. ( Під час , коли  вовк дує на будиночок, споруда  повільно зникає за кулісою.) Вовк кинувся на маленьке порося, але Ніф-Ніф спритно ухилився і кинувся тікати. За хвилину він був уже біля дверей Нуф-Нуфа. Брати ледве встигли замкнутися.

           (Вовк підходить до дверей, потирає руки, примовляючи.)

Вовк.         Ну, тепер я з'їм вас обох! Зараз же відчиніть двері!

Нуф-Нуф.  Не відкриємо!

Ніф-Ніф.    І не подумаємо!

Вовк.   Ну, зачекайте ж! Зараз від цього будинку  нічого не залишиться!

Ведуча.  Діти…і... вовк почав дмухати ... Будинок покосився (чути звук -рипіння дерева), листя злітали з даху в різні сторони, стіни тремтіли і тільки коли вовк дунув вп'яте – будинок… розвалився.

               (Під час розповіді ведучого Вовк весь час дме і будиночок повільно  зникає за кулісою.)

З жаху кинулися поросята бігти. Вовк за ними. Поросята мчали до будинку свого брата Наф – Нафа.

     (Поросята біжать по сцені звивистою доріжкою. Висувається будинок Наф-Нафа, поросята забігають у будинок.)

 Наф-Наф. Ну що! Я ж казав вам, що вовк небезпечний для поросят, а ви сміялися з мене.

       (Зачиняє за поросятами двері  (чути шум звука закривання дверей) та співає.)

                                   І  ніякий в світі звір,

                                   Хитрий звір, страшний звір,

                                   Не відчинить двері ці,

                                   Двері ці, двері ці!

                               Who`s afraid the big bad wolf?

                               Big, bad wolf, big bad wolf ?

                               Who`s afraid the big bad wolf?

                                Big, bad wolf, big bad wolf ?

                                Tra-la-la-la-la!                                         

                    (Вовк підбігає до дверей, починає стукати (шум стукання.)

 

 

Вовк.       Ану, відкривайте, рожеві поросята!

Наф-Наф.   Як би не так і не подумаємо1

Вовк.    Ах так! Ну, тримайтеся! Тепер я з'їм усіх трьох.

Наф-Наф.    Спробуй!

Ведуча.   Вовк втягнув у себе більше повітря і дунув як тільки міг! Але скільки він не дув, жоден, навіть найменший камінь не зрушив з місця.

Вовк.    Ф-ф-ф-у-у-у-у... Ф-ф-ф-ф-у-у-у.

Ведуча. Вовк посинів від натуги. Будинок стояв як фортеця. Вовк від злості почав дряпати кігтями стіни будинку, гризти каміння, але тільки обламав собі пазурі. Тут він підняв голову і помітив трубу на даху.

Вовк.  Ага! Ось через цю трубу я й проберусь до хати!

                (Вовк ставе драбину і лізе до димаря хатки)

Ведуча.  Але щойно вовк поліз у трубу, посипалася сажа, і Наф-Наф здогадався в чому річ.

    ( Ніф-Ніф і Наф -Наф трясються від страху і обнявшись присіли.)

Наф-наф. Не хвилюйтеся! Я зніму кришку з котла, а там, між іншим, окріп.             Ласкаво просимо, вовче!

Вовк. Зараз,зараз, я до вас доберуся!

                                   (Вовк імітує залазання в трубу)

Ведучий. І тут Вовк із труби бовтнувся прямо в окріп! Ніколи так не було боляче. Він з диким ревом кинувся тікати до себе в ліс.

 

                                         (Чути виття вовка.)

  А поросята  вибігли з будиночка і почали співати свою улюблену пісню.

                             Хоч півсвіту обійдеш,

                             Обійдеш, обійдеш,

                             Дім такий ти не знайдеш,

                             Не знайдеш, не знайдеш!

                             І ніякий в світі звір,

                              Хитрий звір, страшний звір,

                              Не відчинить двері в нім

                              Двері в нім, двері в нім!

                               Who`s afraid the big bad wolf?

                               Big, bad wolf, big bad wolf ?

                               Who`s afraid the big bad wolf?

                               Big, bad wolf, big bad wolf ?

                               Tra-la-la-la-la!                                         

Ведуча. Всі побачили , який Наф-Наф молодець , тому і нашій казочці кінець!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку