Аудіювання. Тетяни Винник «Подорожній камінь».

Про матеріал
Аудіювання містить 2 варіанти у якому 4 питання тестового характеру, одне питання на встановлення відповідності також є завдання в якому потрібно доповнити речення та висловити власну думку щодо тексту.
Перегляд файлу

Аудіювання

Послухай твір Тетяни Винник «Подорожній камінь».

Прізвище та ім’я_______________________________________

Варіант 1

 1. Де лежав старий камінь?

А.   біля річки       Б.   на дорозі       В.   у майстерні

  1. Яку професію мав чоловік, який підняв камінь?

А.   скульптор    Б.   архітектор       В.   художник

  1. Що зробив з каменем скульптор?

А.   яскраву лелітку      Б.   пам’ятник       В.   крилатого коня

  1. Як дивилися люди на сірий камінь, який став крилатим конем?

А.   здивовано         Б.   захопливо         В.   заздрісно

  1. З’єднай лініями частини речень за змістом

Він багато бачив , але                                             подумав камінь.

нікому не міг розповісти,                                 

                             

Незабаром скульптор                                            і раптом побачив камінь

                                                                                 покликав друзів

 

Одного разу дорогою                                            оскільки був німий.

                                                                                йшов чоловік

 

« Може, це тому, що                                             і показав їм свій витвір

 я сірий?!» -

  1. Допиши у речення пропущене слово.

     «Невже це я ?!» - подумав камінь. – Отой, що колись був сірим, непомітним і нікому

 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

Аудіювання

Послухай твір Тетяни Винник «Подорожній камінь».

Прізвище та ім’я___________________________________________

Варіант 2

  1. Чому камінь нічого не міг розповісти про те, що бачив?

А.   не звертав уваги          Б.   боявся           В.   був німий

2.   Куди скульптор приніс камінь?

А.   додому              Б.   у майстерню             В.   до друзів

3.  Що зробив з каменем скульптор?

А.   яскраву лелітку          Б.   пам’ятник       В.   крилатого коня

4.   Що робив скульптор із каменем у майстерні?

А.   обережно почав оббивати із нього скалки

Б.   розколов на маленькі камінчики             В.   залишив цілою глибою

  1.  З’єднай лініями частини речень за змістом

На дорозі лежав старий                                       і сховав у сумку.

                       камінь                                 

                                   

І камінь побачив , що                                     на нього дивиться        

                                                                        справжній крилатий кінь.

 

А тоді взяв долото і молоток                                і важко дихав.

         

Узяв його до рук, оглянув                               і обережно почав оббивати

з усіх боків                                                          з нього скалки.

  1. Допиши у речення пропущене слово.

Каменю було боляче з кожним ударом молотка й водночас приємно була бачити, як з нього вилітають                                    

        МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ     

     

  1. Запиши синонім  до слова  люстра

 

  1. Поміркуй і напиши, що авторка хотіла розповісти тобі у своєму творі.

зошит 12 аркушів ціна в косу лінію без допоміжної картон ціна купити в  асортименті тетрадь 12 листов цена косая линия картон цена купить "Тетрада"

  1. Запиши антонім до слова  сховав

 

  1. Поміркуй і напиши, що яка головна думка твору Тетяни Винник.

зошит 12 аркушів ціна в косу лінію без допоміжної картон ціна купити в  асортименті тетрадь 12 листов цена косая линия картон цена купить "Тетрада"

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку