Бердянський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад –
дошкільний навчальний заклад № 1 "Мрія"
КАЗКОВІ ЦЕГЛИНКИ - ЦІКАВИНКИ
LEGO!!!
Підготувала
Вчитель початкових класів
Соловйова Юлія Олегівна
2019
Вступ
Цікавий світ гри – яскравий і безмежний. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам,у формі пізнавальної гри,безліч можливостей для творчості, навчання та розвитку, самовираження молодшого школяра. Під час гри учень вчиться розуміти навколишній світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці добувати необхідний для дитини досвід та застосувати свої знання. Дорослий стає ближчим до дитини граючи з ним, також вчиться розуміти її та взаємодіяти з нею ефективно.
Кількість учасників гри є необмеженою і передбачає можливість роботи індивідуальної, групової та командної.
Особливість конструктора ЛЕГО - найрізноманітніші проекти дітей, які працюють за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішувати поставлену задачу, можуть побачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати. Грати можна весело та натхненно!
Мета:продовжувати знайомство з конструктором ЛЕГО; вчити учнів вигадувати і описувати персонажів;
формувати почуття симетрії й уміння правильно чергувати колір у своїх будівлях;
розвивати орієнтування в просторі, розвивати пам'ять, увагу, спостережливість , дрібну моторику, творче та конструктивне мислення;
виховувати любов до природи; самостійність, інтерес до конструювання з ЛЕГО.
Обладнання: цеглинки LEGO , загадки, комп`ютер, картинки.
Хідзаняття
вашому настрою.( Діти вибирають цеглинку). Пояснити чому цей кольор?
Відгадайте загадки:
1. Без дров, без огня, а світить і грієщодня.( Сонечко)
2. Хтооднакововсіх любить,
Всіходнаково голубить?
Кожний скоса тількигляне,
А обняти не дістане. ( Сонечко)
2 «Будь уважним подивись»
3Чарівний світ LEGO
Де люди використовують справжні цеглинки? (на будівництві ; для будування будинків тощо).
Будинки будують не лише люди, а й тварини. Прослухайте уривок казки.
УРИВОК КАЗКИ «ТРОЄ ПОРОСЯТ» :
« ….Та ось надійшлаосінь.
Сонцевже не так добреприпікало, сиві хмари тягли над пожовклимлісом.
– Пора нам подумати про зиму, – сказав якосьНаф-Нафсвоїмбратам, прокинувшись рано-вранці. – Я вжетремчувід холоду. Ми можемозастудитись. Треба нам збудуватибудинок і зимувати разом під одним теплим дахом.
Але йогобратам не хотілосябратисьза роботу. Кудиприємнішеостаннімилітніми днями гуляти й стрибатиполузі, аніжрити землю і тягатикаміння.
– Встигнемо! До зимище далеко. Ми щепогуляємо, – сказав Ніф-Ніф і перекинувся через голову.
– Коли треба буде, я сам собізбудуюдім, – сказав Нуф-Нуф і ліг у калюжу.
– І я так само, – додав Ніф-Ніф.
– Ну, як собіхочете. Тоді я сам один будуватимусобідім, – сказав Наф-Наф. – На вас не чекатиму….»
Діти самостійно будують будинки, підбираючи деталі за розміром і формою.
-Прослухайте ще казочку.
УРИВОК КАЗКИ:«Казковийбудинок
Українська народна казкаПодніпров’я (Наддніпрянщини)
У лісіпідялицею,
Над річкоюБистрицею,
Будинок є казковий,
Багатоповерховий.
Стоїтьвінсередзелені
Вечірньої пори.
Всіповерхизаселені
Ізнизу догори.
На першомуживеведмідь
Поважний, волохатий.
Вінцілу зиму собі спить
І не виходить з хати.
На другому живуть
Зелені жабки.
Чудово вміють за гілки
Чіплятисьїхні лапки.
На третьомуживе
Хвостата білка,
Весь день вона стрибає
Ізгілки та на гілку.
А на четвертому сова
Зачиненівіконця.
Боця бабуся лісова
Ніяк не любить сонця.
Найвищевсіх на п’ятому
Сорока та ворона.
Як станутьрозмовляти
Чорнява й білобока.
Говорить кожнаголосно
І подругу не слуха.
Ховаютьсянавколовсі
І закриваютьвуха.
Всікажутьїм:
— Сусідоньки,
Ну як не сором вам,
Нечуваний, небачений
Здіймати тарарам?
— У нас такавжевдача
Таківже голоси.
Ворона як закряче
То чуть на всіліси.
Сорока заскрекоче
Словечко до слівця.
Сама спинитисьхоче,
Та вже нема кінця.
Отак і гомоніла
Ця пара белькотух.
Ажпокисонцесіло
І гомін зразу вщух.
Настала в лісітиша
Лише гілкиколише.
Легенькийвітерець.
Замовк і дімказковий,
Багатоповерховий
І казочцікінець.
-Дякую усім. Всі молодці!! Дуже цікаві були будиночки. Ми з вами навчилися працювати з конструктором ЛЕГО. Відгадували загадки та слухали казки. На все добре. До нових зустрічей!