1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

"Казкові цеглинки - цікавинки LEGO!!!"

Про матеріал
Цікавий світ гри – яскравий і безмежний. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам,у формі пізнавальної гри,безліч можливостей для творчості, навчання та розвитку, самовираження молодшого школяра. Під час гри учень вчиться розуміти навколишній світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці добувати необхідний для дитини досвід та застосувати свої знання.
Перегляд файлу

Бердянський  навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад –

                                                дошкільний навчальний заклад № 1 "Мрія"

 

 

 

 

 

                 КАЗКОВІ ЦЕГЛИНКИ - ЦІКАВИНКИ

LEGO!!!

Картинки по запросу картинки лего

 

Підготувала

Вчитель початкових класів 

Соловйова Юлія Олегівна

 

 

 

 

 

 

2019

 

Вступ

Цікавий світ гри – яскравий і безмежний. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам,у формі пізнавальної гри,безліч можливостей для творчості, навчання та розвитку, самовираження молодшого школяра. Під час гри учень вчиться розуміти навколишній світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці добувати необхідний для дитини досвід та застосувати свої знання. Дорослий стає ближчим до дитини граючи з ним,  також вчиться розуміти її та взаємодіяти з нею ефективно.

Кількість учасників гри є необмеженою і передбачає можливість роботи  індивідуальної, групової та командної.

Особливість конструктора ЛЕГО - найрізноманітніші проекти дітей, які працюють за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішувати поставлену задачу, можуть побачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати. Грати можна весело та натхненно!

Мета:продовжувати  знайомство з конструктором ЛЕГО; вчити учнів вигадувати і описувати персонажів;

формувати почуття симетрії й уміння правильно чергувати колір у своїх будівлях;

розвивати орієнтування в просторі, розвивати пам'ять, увагу, спостережливість , дрібну моторику, творче та конструктивне мислення;

виховувати любов до природи; самостійність, інтерес до конструювання з ЛЕГО.

Обладнання: цеглинки LEGO , загадки, комп`ютер, картинки.

Хідзаняття

  • Добрий день, шановні друзі. Я прошу вас сісти зручніше, ми сьогодні  будемо працювати з конструктором ЛЕГО та згадаємо улюблені казки та їх героїв.
  • Подивиться на кошики у них є цеглинки, виберіть ту цеглинку яка відповідає

вашому настрою.( Діти вибирають цеглинку). Пояснити чому цей кольор?

  • Зараз ми з вами відправимось в чарівний світ LEGO, в якому ми будемо вчитись  будувати та конструювати, грати в різні ігри, а допоможуть нам цеглинки.

 

 

 

 

  1. Сонечко і дощик

Відгадайте загадки:

 

1. Без дров, без огня, а світить  і грієщодня.( Сонечко)

2. Хтооднакововсіх любить,
   Всіходнаково голубить?
   Кожний скоса тількигляне,
   А обняти не дістане.  ( Сонечко)

 

  1. Без крил, а літає,ніхтоїї не б'є, а вона плаче.( Хмаринка)

 

  1. Горя не знаємо, а гіркоплачемо.(Дощова хмарина)

 

  • Яка сьогодні погода?( Показ зображення сонечка та хмарки). Треба викласти  сонечкоі промінці (жовтого кольору), або хмарки краплинки (синього кольору - дощ). Діти вибирають LEGO цеглинки потрібного кольору до зображених сонечка і дощичка.

 

2  «Будь уважним подивись»

 

  • Подивимось які ви уважні.  Демонстрація цеглинок різного кольору викладені у рядок (червоний, синій, зелений, жовтий, блакитний, помаранчевий кольор)та після слів: «Будь уважним подивись» накрити цеглинкинепрозорою тканиною. А діти повинні скласти так як запам`ятали.

 

3Чарівний світ LEGO

 

  • Що можна побудувати з цеглинок, які знаходяться у вас на столі? (вежа, паличка, будинок, міст…).

Де люди використовують справжні цеглинки? (на будівництві ; для будування будинків тощо).

 

Будинки будують не лише люди, а й тварини. Прослухайте уривок казки.

УРИВОК КАЗКИ «ТРОЄ ПОРОСЯТ» :

« ….Та ось надійшлаосінь.

Сонцевже не так добреприпікало, сиві хмари тягли над пожовклимлісом.

– Пора нам подумати про зиму, – сказав якосьНаф-Нафсвоїмбратам, прокинувшись рано-вранці. – Я вжетремчувід холоду. Ми можемозастудитись. Треба нам збудуватибудинок і зимувати разом під одним теплим дахом.

Але йогобратам не хотілосябратисьза роботу. Кудиприємнішеостаннімилітніми днями гуляти й стрибатиполузі, аніжрити землю і тягатикаміння.

– Встигнемо! До зимище далеко. Ми щепогуляємо, – сказав Ніф-Ніф і перекинувся через голову.

– Коли треба буде, я сам собізбудуюдім, – сказав Нуф-Нуф і ліг у калюжу.

– І я так само, – додав Ніф-Ніф.

– Ну, як собіхочете. Тоді я сам один будуватимусобідім, – сказав Наф-Наф. – На вас не чекатиму…

  • Давайте пригадаємо, в якій казці це було? У кого були такі будинки? («Троє поросят»Розляд картинки до казки)
  • -Які будинки побудували поросята?(із соломи, із гілок, із цегли)
  • -Що сталось із будинками Нуф – нуфа  та Ніф – ніфа?
  • -Чому вовк не зміг попасти до будинка Наф – нафа?
  • -Нуф – нуф та Ніф – ніф не змогли побудувати міцні будинки, тому що не вміли. Давайте допоможемо поросятам побудувати будинки із цеглинок.

Діти самостійно будують будинки, підбираючи деталі за розміром і формою.

Картинки по запросу картинки к сказке 3 поросенка

  1. Українська народна казка «КАЗКОВИЙ БУДИНОК»

-Прослухайте ще казочку.

 

УРИВОК КАЗКИ:«Казковийбудинок

Українська народна казкаПодніпров’я (Наддніпрянщини)

У лісіпідялицею,

Над річкоюБистрицею,

Будинок є казковий,

Багатоповерховий.

Стоїтьвінсередзелені

Вечірньої пори.

Всіповерхизаселені

Ізнизу догори.

На першомуживеведмідь

Поважний, волохатий.

Вінцілу зиму собі спить

І не виходить з хати.

На другому живуть

Зелені жабки.

Чудово вміють за гілки

Чіплятисьїхні лапки.

На третьомуживе

Хвостата білка,

Весь день вона стрибає

Ізгілки та на гілку.

А на четвертому сова

Зачиненівіконця.

Боця бабуся лісова

Ніяк не любить сонця.

Найвищевсіх на п’ятому

Сорока та ворона.

Як станутьрозмовляти

Чорнява й білобока.

Говорить кожнаголосно

І подругу не слуха.

Ховаютьсянавколовсі

І закриваютьвуха.

Всікажутьїм:

— Сусідоньки,

Ну як не сором вам,

Нечуваний, небачений

Здіймати тарарам?

— У нас такавжевдача

Таківже голоси.

Ворона як закряче

То чуть на всіліси.

Сорока заскрекоче

Словечко до слівця.

Сама спинитисьхоче,

Та вже нема кінця.

Отак і гомоніла

Ця пара белькотух.

Ажпокисонцесіло

І гомін зразу вщух.

Настала в лісітиша

Лише гілкиколише.

Легенькийвітерець.

Замовк і дімказковий,

Багатоповерховий

І казочцікінець.

  • Відгадали, що це за казочка? Утворити свій казковий будиночок.(Діти працюють у команді). Показують свої роботи.

 

  • Картинки по запросу будинок казковий багатоповерховий

-Дякую усім. Всі молодці!! Дуже цікаві були будиночки. Ми з вами навчилися працювати з конструктором ЛЕГО. Відгадували загадки та слухали казки. На все добре. До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Соловйова Юлія
Додано
9 червня
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку