1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Пальчикова гімнастика

Про матеріал
Матеріали рекомендовані для розвитку дрібної моторики рук,пальчиків, для проведення фізкультхвилинок , розвантажувальних, творчих вправ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоров’язберігаючі технологіїПальчикова гімнастика

Номер слайду 2

Ліхтарики

Номер слайду 3

Варіант 1. Початкове положення: Розташувати долоні перед собою, випрямити їх та розсунути пальці. Стискати та розтискати пальці на двох руках одночасно, супроводжуючи рухи відповідними фразами. ЛІХТАРИКИЛіхтарики засвітилися!(випрямити пальці)Ліхтарики потухли!(стиснути пальці)Вправу виконувати декілька разів.

Номер слайду 4

Варіант 2 (ускладнений). По черзі стискати та розтискати пальці рук на рахунок "раз- два". На "раз": пальці правої руки випрямлені, пальці лівої руки сжаті. На "два": пальці лівої руки випрямлені, пальці правої руки зжаті. Спочатку виконувати вправу повільно, потім прискорювати темп. Вправу спочатку можна виконувати на рахунок, а потім рядками, що промовляються ритмічно, супроводжуючи рухи: Вже стемніло на дворі,Засвітились ліхтарі. Хай ліхтарики горять,Підуть дітлахи гулять.

Номер слайду 5

Прапорці

Номер слайду 6

Варіант 1. Вихідна позиція: Розташувати долоні перед собою. Одночасно опускати та підіймати долоні, супроводжуючи рухи віршами. Якщо дитина легко виконує ці вправи, запропонуйте їй опускати та підіймати долоні, не згинаючи пальців. Я тримаю у руціКольорові прапорці. Варіант 2 (ускладнений). По черзі змінювати положення рук на рахунок: "один-два"."Один": ліва рука випрямлена, піднята у гору, права рука – опущена униз."Два": ліва рука опущена униз, права піднята у гору.

Номер слайду 7

Кулька

Номер слайду 8

Вихідна позиція. Пальці обох рук зібрані пучкою і стикаються кінчиками."Надуваємо кульку": придати пальцям таке положення, яке буває, коли руки тримають м’ячик або кульку."Кулька лопнула": пальці повертаються у вихідну позицію. Пружну кульку я надую,Мотузочок зав’яжу. Ну а потім її здую,Всім цей фокус покажу.

Номер слайду 9

Їжачок

Номер слайду 10

Вихідна позиція. Поставити долоні під кутом одна до однієї. Розташувати пальці однієї руки між пальцями іншої. Ворушити прямими пальчиками. Як ти носиш, їжачок,Так багато колючок?

Номер слайду 11

Човен

Номер слайду 12

Вихідна позиція. Обидві долоні поставлені на ребро і з’єднані "ківшиком", великі пальці притиснуті до долонь. По річці плине човен,Він дітлахами повен.

Номер слайду 13

Пароплав

Номер слайду 14

Вихідна позиція. Обидві долоні з’єднані "ківшиком", усі пальці, крім великих спрямовані у бік "від себе", а великі пальці підняті уверх та з’єднані – це "труба". Пароплав пливе по річці,Дим з труби, немов із пічки.

Номер слайду 15

Річка та рибки

Номер слайду 16

Річка – хвилястий, плавний рух розслаблених кистей рук. Рибка. Вихідна позиція. Випрямлені долоні притиснуті одна до одної. Пальці спрямовані в бік "від себе". Повертати зімкнуті долоні управо та уліво, імітуючи рухи риби хвостом. Хвостиком б’є наша рибка маленька,В річці живе ця манюня гарненька.

Номер слайду 17

Дерева

Номер слайду 18

Вихідна позиція. Розташувати кисті рук перед собою, долонями до себе. Пальці розведені в сторони та напружені. Після виконання вправи струсити кисті рук. Вітер залетів у гай. Ти дерева не гойдай,(Качати руками з боку у бік) Дуже гілки не клони,Щоб не тріснули вони!(Качати руками униз – уверх,не згибаючи пальців)

Номер слайду 19

Птах п’є воду

Номер слайду 20

Вихідна позиція. Пальці зложити пучкою – це "дзьоб". Не відриваючи лікоть від столу, "дзьобом" торкнутися столу. Далі – імітувати рухи птаха: узяти "воду", підняти "голову", поклацати "дзьобом". Птах дістався до криниці,Хоче випити водиці.

Номер слайду 21

Птах летить

Номер слайду 22

Вихідна позиція. Руки розташувати перед собою (долонями до себе). Великі пальці сплести – це "голова" птаха. Решта пальців – "крила". Помахати ними. В небі пташечка летіла,На галявину присіла.(Помахати "крилами")Посиділа, відпочила,Й до гніздечка полетіла.(Притиснути долоні до себе)

Номер слайду 23

Квітка

Номер слайду 24

Вихідна позиція. Долоні підняті угору, пальці створюють "пуп’янок", основи кистей притиснуті одна до другої. Квітка "розпускається": розводимо одночасно пальці рук у боки, а потім зводимо пальці разом. Вранці сонечко зійшло, розпустилась квітка. А увечері закриє пелюсточки швидко.

Номер слайду 25

Равлик

Номер слайду 26

Вихідна позиція. Вказівний, середній та безіменний пальці притиснуті до долоні. Великий палець та мізинець випрямляються, а потім ховаються. Виконувати вправу спочатку однією рукою по черзі, потім обома руками одночасно. Можна зобразити, як равлик повзе по столу. Равлик повагом повзе,Хатку на собі везе.

Номер слайду 27

Бджілка

Номер слайду 28

Вихідна позиція. Випрямити вказівний палець, решту пальців прижати до долоні великим пальцем. Крутити великим пальцем. Бджілка, бджілка, покружляй,З квіток меду позбирай!

Номер слайду 29

Жабка

Номер слайду 30

Вказівний палець та мізинець підняти угору та тримати напівзігнутими. Середній та безіменний притиснути до долоні великим пальцем. Скаче жабка у травіІ скрекоче: "Ква-кве-кві!"

Номер слайду 31

Ножиці

Номер слайду 32

Вихідна позиція. Великий, безіменний палець та мізинець притиснути до долоні. Вказівний та середній пальці витягнути вперед. Вони то розходяться, то сходяться, імітуючи рухи ножиців. Долонь розташована паралельно столу. Спочатку вправу виконувати повільно, поступово темп прискорити. Стежити, щоб пальці були прямі. Швачка в дім до нас прийшла,Мені ножиці дала,Я тканини і папір. Ріжу, ріжу до сих пір.

pptx
Додав(-ла)
Свіргун Ольга
Додано
10 червня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку