21 серпня о 18:00Вебінар: День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави

Казкові образи (театр і художник). Які художники прац

Про матеріал
На уроці вчитель знайомить дітей з особливостями театрального мистецтва. Діти пробують себе в ролі декораторів, а також і артистів.
Перегляд файлу

       КОНСПЕКТ УРОКУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (2 КЛАС)                                                                  Тема. Казкові образи (театр і художник).                                                                                                           

                   Які художники працюють у театрі.          

                   Театральне мистецтво. («Рукавичка»). 

        Мета: формувати поняття про театральне мистецтво як синтетичне, про художників, які беруть участь у творенні театральної вистави; ввести поняття 

про декорацію; розвивати вміння узгоджувати декор із силуетною формою; виховувати естетичний смак, акуратність у роботі.

 

         Матеріали та обладнання: альбом, фарби, нитки, клей, ножиці;ляльки до казки «Рукавичка», фанера -декорація «Рукавичка»; підручник «Образотворче мистецтво » 2 кл. Любарська Л.М., журнал «Ангеляткова наука» (січень 2009), зразки робіт.

 

         Хід уроку

         1. організаційна частина

         Правила безпеки з ножицями (за малюнком – див.додаток)

 

         П. Основна частина.
         1. Бесіда про казковий світ театру.

         Сьогодні ми з вами  подорожуватимемо до театру. А чи знаєте ви, що, крім                акторів, у створенні вистави беруть участь інші майстри, Хто саме? Щоб                

вистава відбулася, потрібно побудувати спеціальне приміщення зі сценою й  місцем для глядачів. Такі приміщення створює архітектор, будівельник.

П`єси для вистав пишуть письменники-драматурги. З артистами працює         

режисер,  який відповідає за всю виставу в цілому. Музику пише композитор,

а виконують її музиканти. А ще над постановкою вистави працюють хореографи, які відповідають за виконання танців, і різні художники.

          Художники-декоратори  - створюють декорації для сцени.

          Художники костюмери  - костюмери для героїв.                                    

          Освітлювачі – світло на сцені.

          Гримери – обличчя героїв.

 

          2. Драматизація казки «Рукавичка»

           - А яку казку ви сьогодні побачите, спробуйте відгадати.

 

Є тут мишка – шкряботушка,

Є тут зайчик – куций хвіст.

Ще й лисиця є сестриця,

Не малесенька на зріст.

        Є кабан – іклан і вовк,

        Але хтось ще суне знов?

  • Я ведмідь, я хочу спати

Сміху жартів не люблю!

Ви впустіть у вашу хату,

Бо всіх разом роздавлю!

 

  Так, це «Рукавичка». Назвіть героїв казки. Спробуємо зіграти її. Актори –

артисти показують виставу, а глядачі – дивляться і аплодують.

        3. Логічне завдання: знайдіть серед дитячих рукавичок пару.

 

        4. Створення декорації – рукавички.

 

    - Сьогодні вам пропонується попрацювати художниками-декораторами і

створити декорацію – рукавичку (показ зразка).

 

         Порядок виконання роботи (див.додаток):

      а) відмалювати кисть руки простим олівцем і домалювати кожушок.

      б) розфарбувати основну частину фарбою;

      в) нарізати нитку на дрібні відрізки і приклеїти  на місці кожушка

      г) фізкультхвилинка + хвилинка-цікавинка (читання «Рукавички на різдвяний  

      лад»( «Ангеляткова наука»));

       д) створення орнаменту-декору на рукавичці

 

                Ш. Підсумок уроку.

                Виставка робіт. Прибирання робочих міст.

 

                - Я дякую вам за увагу, за роботу. Урок закінчено.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 жовтня 2019
Переглядів
1201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку