Казкові образи (театр і художник). Які художники прац

Про матеріал
На уроці вчитель знайомить дітей з особливостями театрального мистецтва. Діти пробують себе в ролі декораторів, а також і артистів.
Перегляд файлу

       КОНСПЕКТ УРОКУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (2 КЛАС)                                                                  Тема. Казкові образи (театр і художник).                                                                                                           

                   Які художники працюють у театрі.          

                   Театральне мистецтво. («Рукавичка»). 

        Мета: формувати поняття про театральне мистецтво як синтетичне, про художників, які беруть участь у творенні театральної вистави; ввести поняття 

про декорацію; розвивати вміння узгоджувати декор із силуетною формою; виховувати естетичний смак, акуратність у роботі.

 

         Матеріали та обладнання: альбом, фарби, нитки, клей, ножиці;ляльки до казки «Рукавичка», фанера -декорація «Рукавичка»; підручник «Образотворче мистецтво » 2 кл. Любарська Л.М., журнал «Ангеляткова наука» (січень 2009), зразки робіт.

 

         Хід уроку

         1. організаційна частина

         Правила безпеки з ножицями (за малюнком – див.додаток)

 

         П. Основна частина.
         1. Бесіда про казковий світ театру.

         Сьогодні ми з вами  подорожуватимемо до театру. А чи знаєте ви, що, крім                акторів, у створенні вистави беруть участь інші майстри, Хто саме? Щоб                

вистава відбулася, потрібно побудувати спеціальне приміщення зі сценою й  місцем для глядачів. Такі приміщення створює архітектор, будівельник.

П`єси для вистав пишуть письменники-драматурги. З артистами працює         

режисер,  який відповідає за всю виставу в цілому. Музику пише композитор,

а виконують її музиканти. А ще над постановкою вистави працюють хореографи, які відповідають за виконання танців, і різні художники.

          Художники-декоратори  - створюють декорації для сцени.

          Художники костюмери  - костюмери для героїв.                                    

          Освітлювачі – світло на сцені.

          Гримери – обличчя героїв.

 

          2. Драматизація казки «Рукавичка»

           - А яку казку ви сьогодні побачите, спробуйте відгадати.

 

Є тут мишка – шкряботушка,

Є тут зайчик – куций хвіст.

Ще й лисиця є сестриця,

Не малесенька на зріст.

        Є кабан – іклан і вовк,

        Але хтось ще суне знов?

  • Я ведмідь, я хочу спати

Сміху жартів не люблю!

Ви впустіть у вашу хату,

Бо всіх разом роздавлю!

 

  Так, це «Рукавичка». Назвіть героїв казки. Спробуємо зіграти її. Актори –

артисти показують виставу, а глядачі – дивляться і аплодують.

        3. Логічне завдання: знайдіть серед дитячих рукавичок пару.

 

        4. Створення декорації – рукавички.

 

    - Сьогодні вам пропонується попрацювати художниками-декораторами і

створити декорацію – рукавичку (показ зразка).

 

         Порядок виконання роботи (див.додаток):

      а) відмалювати кисть руки простим олівцем і домалювати кожушок.

      б) розфарбувати основну частину фарбою;

      в) нарізати нитку на дрібні відрізки і приклеїти  на місці кожушка

      г) фізкультхвилинка + хвилинка-цікавинка (читання «Рукавички на різдвяний  

      лад»( «Ангеляткова наука»));

       д) створення орнаменту-декору на рукавичці

 

                Ш. Підсумок уроку.

                Виставка робіт. Прибирання робочих міст.

 

                - Я дякую вам за увагу, за роботу. Урок закінчено.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 жовтня
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку