Урок в 11 класі. Тема: Циліндр та його елементи.
№ |
Етапи уроку |
Завдання для учнів |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Проміжний контроль |
1 |
Вступна(орга нізаційна)час тина |
Самоорганізація Перевірка підготовки власного приладдя до уроку |
Привітання, забезпечення психологічного настрою учнів на комфортну роботу |
Визначення присутності всіх учасників діяльності Перевірка підручних засобів роботи |
Самоконтроль взаємоконтроль |
2 |
Мотивація і стимулюванн я навчальної діяльності |
Відімкнути та прибрати з робочого місця все, що може відволікати впродовж навчального процесу |
Повідомлення значимості виучуваного матеріалу, формування в учнів зацікавленості до вивчення нової теми |
Знайти в підручнику https://drive.google.com/file/d/1NZwJ і повідомити назву параграфа, яка відповідає новому матеріалу |
самоконтроль, взаємоконтроль |
3 |
Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів |
Оцінити свої знання Пригадати теоретичний матеріал |
надання посилання для проходження завдання і відстеження результатів |
Проходження вправи на будову циліндра |
самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя |
4 |
Повідомленн я теми, мети і завдання уроку |
Уважно вислухати повідомлення, виконати інструкції |
Розповідь, яка залучає учнів до цілеспрямованої, активної навчальної діяльності |
Записати у зошитах дату та тему уроку |
самоконтроль |
5 |
Вивчення нового матеріалу |
Запам’ятати: ● елементи циліндра (основи циліндра, висота циліндра, твірна циліндра, бічна поверхня циліндра); |
Підготувати навчальні матеріали |
Перегляд відео для відсутніх у класі https://youtu.be/l1_GbPuvAtg -Переказ §5, п.19 підручника https://drive.google.com/file/d/1NZwJ -Виконання вправ (№19.1(непарні), 19.2(непарні),на первинне закріплення матеріалу) |
самоконтроль, контроль вчителя |
|
|
● поняття осьового перерізу призми і перерізу |
|
|
|
6 |
Діагностуван ня правильності засвоєння знань |
Оцінити свої знання Пригадати теоретичний матеріал |
На екрані відкрито вправу, працюємо колективно |
ГРА: «Хто хоче бути мільйонером» |
самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя |
7 |
Закріплення нового матеріалу |
Виконати завдання Пройти тестування на платформі |
Відкрити посилання для тесту на екрані (QR код) Надавати допомогу учням під час проходження тесту |
Тестування |
самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя |
8 |
Рефлексія |
Оцінити власний рівень розуміння та засвоєння нового навчального матеріалу, власної діяльності на уроці шляхом опитування в групах |
(посилання на підручник) оцінювання ефективності заняття |
Відповісти усно у підручнику https://drive.google.com/file/d/1NZwJ /view?usp=sharing на запитання на стор.125 |
самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя |
9 |
Повідомленн я домашнього завдання |
Виконати домашнє завдання |
Повідомити і записати домашнє завдання на дошці |
Записати домашнє завдання у щоденниках |
самоконтроль, контроль вчителя |