Кейс-урок в 11 класі. Тема: Циліндр та його елементи (модель уроку "Перевернутий клас")

Про матеріал
Розробка моделі уроку "Перевернутий клас" з теми "Циліндр та його елементи" у вигляді таблиці з активними посиланнями на підручник, відеуроки та інтерактивні вправи.
Перегляд файлу

Урок в 11 класі. Тема: Циліндр та його елементи.

Етапи уроку

Завдання для учнів

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Проміжний контроль

1

Вступна(орга нізаційна)час тина

Самоорганізація Перевірка підготовки власного приладдя до уроку

Привітання, забезпечення психологічного настрою учнів на комфортну роботу

Визначення присутності всіх учасників діяльності

Перевірка підручних засобів роботи

Самоконтроль взаємоконтроль

2

Мотивація і стимулюванн я навчальної діяльності

Відімкнути та прибрати з робочого місця все, що може відволікати впродовж навчального процесу

Повідомлення значимості виучуваного матеріалу, формування в учнів зацікавленості до вивчення нової теми

Знайти в підручнику

https://drive.google.com/file/d/1NZwJ

502k_tvmx4cH_onEKuLwXjLTnGQ6

/view?usp=sharing

і повідомити назву параграфа, яка відповідає новому матеріалу

самоконтроль, взаємоконтроль

3

Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів

Оцінити свої знання Пригадати теоретичний матеріал

надання посилання для проходження завдання і відстеження результатів

Проходження вправи на будову

циліндра

https://learningapps.org/display?v=p5s g4kvqc21

самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя

4

Повідомленн я теми, мети і завдання уроку

Уважно вислухати повідомлення, виконати інструкції

Розповідь, яка залучає учнів до цілеспрямованої, активної навчальної діяльності

Записати у зошитах дату та тему уроку

самоконтроль

5

Вивчення нового матеріалу

Запам’ятати:

елементи циліндра (основи циліндра, висота циліндра, твірна циліндра, бічна поверхня циліндра);

Підготувати навчальні матеріали

Перегляд відео для відсутніх у класі

https://youtu.be/l1_GbPuvAtg -Переказ §5, п.19 підручника https://drive.google.com/file/d/1NZwJ

502k_tvmx4cH_onEKuLwXjLTnGQ6

/view?usp=sharing

-Виконання   вправ

(№19.1(непарні), 19.2(непарні),на первинне закріплення матеріалу)

самоконтроль, контроль вчителя

 

 

 

поняття осьового перерізу призми і перерізу

 

 

 

6

Діагностуван ня правильності засвоєння знань

Оцінити свої знання Пригадати теоретичний матеріал

На екрані відкрито вправу, працюємо колективно

ГРА: «Хто хоче бути мільйонером»

https://learningapps.org/3063176

самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя

7

Закріплення нового матеріалу

Виконати завдання Пройти тестування на платформі

https://naurok.com.ua/

Відкрити посилання для тесту на екрані (QR код) Надавати допомогу учням під час проходження тесту

Тестування

https://naurok.com.ua/test/cilindr-teori ya-816806.html

самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя

8

Рефлексія

Оцінити власний рівень розуміння та засвоєння нового навчального матеріалу, власної діяльності на уроці шляхом опитування в групах

(посилання на підручник) оцінювання ефективності заняття

Відповісти   усно у підручнику

https://drive.google.com/file/d/1NZwJ

502k_tvmx4cH_onEKuLwXjLTnGQ6

/view?usp=sharing на запитання на стор.125

самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя

9

Повідомленн я домашнього завдання

Виконати домашнє завдання

Повідомити і записати домашнє завдання на дошці

Записати домашнє завдання у щоденниках

самоконтроль, контроль вчителя

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповалова Наталія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
23 березня 2023
Переглядів
320
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку