Кейс-урок "Я люблю Україну!"

Про матеріал
Розробка уроку має на меті поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; розвивати критичне мислення, стимулювати прояв інтересу до історії свого народу; сприяти вихованню гордості за свій народ, любові до рідного краю.
Перегляд файлу

Кейс – урок для 3 класу.

Тема: Я люблю Україну.

Мета: поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; розвивати критичне мислення, стимулювати прояв інтересу до історії свого народу; сприяти вихованню гордості за свій народ, любові до рідного краю, дбайливого ставлення до скарбів Батьківщини.  

 

  

 

 

План уроку

 

1.Асоціативний кущ  2. Кейс «Українська мова»

А). Читання твору Гриця Плутайка і редагування тексту Б) Робота з картками «Імена»

В) Робота з картою України. Пошук Міст, назви яких містять імена людей.

3.   Кейс «Математика»

А) Дослідження з допомогою лупи одно гривневої купюри.

Б) задача

В) Гра «Танграм»

4.                Кейс «Природознавство» А) Вивчення світлин з краєвидами Тернопілля.

Б) перегляд відео

В) Гра «Любить – нелюбить».

5.                Рефлексія та само оцінювання. 6. Підсумок уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОК Організація класу до уроку.

 

    Добрий день вам, любі друзі,

Рада вас вітати,

Щастя та добра вам Щиро побажати.

    Та зрештою - все по порядку-       почнемо урок… і спочатку      ми разом усі посміхнемось

     Отож - до роботи беремось!

 

-      Промайнуло красне літечко, і ми знову повернулись у рідний клас. Сподіваюсь, що ви гарно відпочили, набрались нових сил до навчання, то ж почнемо працювати.

Зачитайте тему нашого уроку (на дошці). А чи справді ми любимо свою країну і як потрібно її любити, ми з’ясуємо на сьогоднішньому уроці.

Давайте подумаємо про тих людей, яких ми любимо, або -  які люблять нас. Що спадає вам на думку?

Вправа  «Асоціативний кущ»

                    

                                                         Л Ю Б О В

 

Висновок: Любов – це тепле, позитивне ставлення та турбота.

-      Далі ми працюватимемо у групах.Тому пригадаємо ПРАВИЛА РОБОТИ У ГРУПІ ( на екрані):

 

1.Працюють всі. 

2.Кожний пропонує варіант відповіді по черзі. 

3.Говорити коротко й чітко. Головне – не перебивати один одного. 

4.Критикуй – не товариша, а ідею. 

5.Ми працюємо разом, щоб було добре всім.  6.Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

 

Українська мова

- Влітку багато хто з вас мандрував. Про це свідчить ваша засмага і гарний настрій. Засмагу, звичайно, надовго зберегти не вдасться. А от приємні спогади можна зафіксувати у світлинах, малюнках, творах. Саме так зробив Гриць Плутайко. З його твором ми зараз ознайомимось.

1. Читання твору.

«Влітку я з батьками подорожував Україною і хочу поділитись своїми враженнями. 

Спершу ми поїхали у Київ. Тут я побачив будівлю Верховної Ради України, побував на Майдані Незалежності, підкорив Говерлу(Говерли у Києві немає). Тато розповів, що назва Київ походить від імені одного з братів-засновників міста.

Зі столиці на великому білому пароплаві ми мандрували Дністром (Дніпром). Найбільше мене вразила наша зупинка на острові Хортиця. Виявляється –  тут колись жили славетні козаки. 

Кінцевою зупинкою нашого пароплава було місто Миколаїв. Саме на безкраїх полях Миколаївщини вирощують мої улюблені кавуни і дині. Декілька днів ми засмагали на теплому пляжі та купались у Чорному морі.

На завершення відпустки, ми поїхали у Карпати. Як з’ясувалось, тваринний світ тут дуже бідний (багатий). Хижих тварин і птахів немає (багато). Та озеро Світязь (Синевір) мені дуже сподобалось, і мама придбала для мене набір листівок з його краєвидами.

Я дуже задоволений своїми пригодами і планую продовжити їх вже наступного року.»

 

-      Відкрийте кейси, опрацюйте цей твір у своїй групі і виправте помилки, які допустив Гриць.

Робота з кейсом.

-      З тексту ви дещо дізнались про походження назви столиці нашої держави. Отож, легенда каже: «І були три брати: один на ймення Кий, а другий — Щек, а третій — Хорив, і сестра їх — Либідь. Кий сидів на горі, де нині узвіз Боричів, а Щек сидів на горі, яка нині зветься Щековицею, а Хорив — на третій горі, через що і прозвана вона Хоривицею. І збудували вони город  в честь свого старшого брата, й нарекли його Києвом.»

-      Ви напевно звернули увагу на імена братів. Для нас вони є незвичними, та наші пращури зазвичай давали дитині ім’я, яке мало відображати унікальність та вдачу дитини, а не тільки подобатись батькам. Зараз ви знову попрацюєте у групах. Потрібно всі імені, які містяться у кейсі об’єднати у дві групи. 1 група – сучасні імені, 2 – група – старовинні імена.

Робота з кейсом.

-      Не тільки назва нашої столиці походить від імені людини. У кейсі ви знайдете карту України і постараєтесь знайти якомога більше таких міст. - Ви молодці. Але зараз до вашого переліку доєднається ще одне місто.

Читання вірша М. Хвильового «Звідки в місті назва Львів?»

-      Так і хочеться гайнути у мандри цими містами. Правда? Але для цього потрібні гроші. Отже, зараз ми постараємось їх заробити.

Математика

- У ваших кейсах є три математичні завдання. За правильне виконання кожного з яких команда отримає по 30 (уявних) гривень . Прошу розділити завдання між членами команд і приступати до роботи.

Завдання 1. 

За допомогою лупи розгляньте купюру вартістю 1 гривня і знайдіть на ній 4 рівні захисту:

1)  різнокольорові волоссячка;

2)  водяні знаки;

3)  симетрія лиця;

4)  маленькі слова «Україна» на стрічці.

Завдання 2. 

Задача.  

Турист вирушив у дводенний похід. Першого дня він пройшов 5 кілометрів маршруту. Другого дня -  вдвічі більше. Скільки всього кілометрів пройшов турист?

Завдання 3. 

Гра «Танграм».

З елементів гри «Танграм» складіть фігуру людини опираючись на зразок.

Перевірка завдань, підбиття підсумків. Рухлива пауза

Природознавство

-   У нас є гроші і ми можемо вирушати у подорож. Правда, мандрівка у нас буде віртуальна.  У відео ми побачимо багато гарних куточків нашої держави і постараємось впізнати ті, котрі знаходяться на Тернопіллі. Тому перед тим, як розпочати подорож, опрацюйте матеріал кейса.

Робота з кейсом.

Опрацювати інформацію про туристичні місця Тернопільщини.

Перегляд відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=3j8RBM4SQxE

 

-   Впродовж уроку ми вже багато дізналися, то ж зараз перевіримо, чи всі навчилися  любити Україну.

Гра «Любить – не любить»

Діти стають у коло. Учитель по черзі кидає м`яч кожній дитині і запитує, в яких ситуаціях людина любить свою Батьківщину, а в яких – ні:

-   людина повернулась із лісу з квітами;

-   садить дерева, квіти біля будинку;

-   миє машину на березі озера;

-   відвезла сміття на сміттєзвалище;

-   викинула сміття на дорозі;

-   звільнила місце в автобусі бабусі;

-   викинула сміття на березі річки; - збудувала годівничку для пташок;

-   зруйнувала мурашник….

 

 Рефлексія та самооцінювання. Підсумок уроку. Наша Вітчизна всім нам як мати, Рідну Вітчизну люблять малята.

Гори, долини, поле і ріки – Все це вкраїнське, наше навіки. Будем  зростати, у дружбі жити, Будем Вітчизні вірно служити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Влітку я з батьками подорожував Україною і хочу поділитись своїми враженнями. 

Спершу ми поїхали у Київ. Тут я побачив будівлю Верховної Ради України, побував на Майдані Незалежності, підкорив Говерлу. Тато розповів, що назва Київ походить від імені одного з братів-засновників міста.

Зі столиці на великому білому пароплаві ми мандрували Дністром . Найбільше мене вразила наша зупинка на острові Хортиця. Виявляється –  тут колись жили славетні козаки. 

Кінцевою зупинкою нашого пароплава було місто Миколаїв. Саме на безкраїх полях Миколаївщини вирощують мої улюблені кавуни і дині. Декілька днів ми засмагали на теплому пляжі та купались у Чорному морі.

На завершення відпустки, ми поїхали у Карпати. Як з’ясувалось, тваринний світ тут дуже бідний. Хижих тварин і птахів немає. Та озеро Світязь  мені дуже сподобалось, і мама придбала для мене набір листівок з його краєвидами.

Я дуже задоволений своїми пригодами і планую продовжити їх вже наступного року.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Влітку я з батьками подорожував Україною і хочу поділитись своїми враженнями. 

Спершу ми поїхали у Київ. Тут я побачив будівлю Верховної Ради України, побував на Майдані Незалежності, підкорив Говерлу. Тато розповів, що назва Київ походить від імені одного з братів-засновників міста.

Зі столиці на великому білому пароплаві ми мандрували Дністром . Найбільше мене вразила наша зупинка на острові Хортиця. Виявляється –  тут колись жили славетні козаки. 

Кінцевою зупинкою нашого пароплава було місто Миколаїв. Саме на безкраїх полях Миколаївщини вирощують мої улюблені кавуни і дині. Декілька днів ми засмагали на теплому пляжі та купались у Чорному морі.

На завершення відпустки, ми поїхали у Карпати. Як з’ясувалось, тваринний світ тут дуже бідний. Хижих тварин і птахів немає. Та озеро Світязь  мені дуже сподобалось, і мама придбала для мене набір листівок з його краєвидами.

Я дуже задоволений своїми пригодами і планую продовжити їх вже наступного року.

  Сергій         Святослав  

 Маланка       Палашка     

Яна                    Ігор

   Данило             Алла

 

 

 

Задача.  

Турист вирушив у дводенний похід. Першого дня він пройшов 5 кілометрів маршруту. Другого дня -  вдвічі більше. Скільки всього кілометрів пройшов турист?

 

 

 

Задача.  

Турист вирушив у дводенний похід. Першого дня він пройшов 5 кілометрів маршруту. Другого дня -  вдвічі більше. Скільки всього кілометрів пройшов турист?

 

pdf
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку