"Кейс-заняття по хореографіі в дистанційному режимі :експеримент чи реаліі?"

Про матеріал
У зв'зку з епідемілогічною обстановкою, що склалася у світи і переходом міських установ позашкільноі освіти на дистанційний формат навчання,з'явилися нові форми роботи по організаціі освітнього процесу.
Перегляд файлу

«Кейс-заняття по хореографії в дистанційному режимі: експеримент  чи  реалії?»

 

Автор: Рідош Алла Григорівна - відмінник освіти України, володар обласної педагогічної премії, повний кавалер нагрудного знаку «За заслуги перед містом», флагман освіти України, Заслужений діяч естрадного мистецтва України, керівник – методист НХК СЕТ «Ренесанс» КПНЗ «ПДЮТ  Центрально-Міського району»  КМР.

 

У зв'язку з епідеміологічною обстановкою, що склалася у світі і переходом міських установ позашкільної освіти на дистанційний формат навчання, переді мною, як керівником народного художнього колективу, з'явилися нові завдання по організації освітнього процесу. Оскільки загальнорозвиваюча програма по хореографії орієнтована на колективну творчість і комунікації, знадобилася її адаптація до нових умов реалізації з тим, щоб відокремленість дітей, неможливість проводити зведені репетиції, концерти і гастролі не знизили зацікавленість  і мотивацію дітей, негативно не позначилися на їх фізичному здоров'ї.

 У НХК СЕТ  "Ренесанс" займається 100 вихованок у віці від 5 до 15 років, і в період переходу на дистанційний режим заняття в колективі були організовані дистанційно. З метою збереження потенціалу колективу, підтримки тих, що навчаються в хорошій фізичній формі і профілактики малорухомого способу життя, мною був розроблений модуль дистанційного навчання по хореографії «Ренесанс-Дистант». З пропонованих сучасних форм дистанційної роботи з дітьми, я вибрала найбільш прийнятливі для проведення занять з хореографії форми, і включила їх в дистанційний модуль.

Такими формами стали:

- прямі трансляції(у соціальній мережі Instagram);

- он-лайн конференції(на цифрових платформах GooglMeet, Zoom);

- кейс-заняття(через соціальні мережі Facebook, YouTube, Viber).

Мною був зроблений висновок, що кейс-заняття, які обгрунтовані на «кейс-технології», яка полягає в створенні і комплектації навчально-методичних матеріалів в спеціальний набір (кейс) і їх передача (пересилка) вихованкам - це найбільш ефективний спосіб взаємодії.

 

Кейс-заняття мають ряд переваг :

-  можливість виконувати завдання у будь-який слушний час;

- відсутність залежності від стабільності і швидкості мережі Інтернету;

- методичний інструмент для творчого розвитку дітей і їх співтворчості з педагогом.

  Алгоритм використання кейс-занять для дистанційної роботи по хореографії:

  1.               Підготовка і розміщення практичного і теоретичного матеріалу на каналах  Viber, Instagram, YouTube. Запис відео-вправ і комбінацій, що виконуються керівниками і дітьми, запис основних учбово-тематичних блоків: партерна гімнастика, танцювальні ігри, комплекс розтяжки, комплекс розминки у станка і на середині залу, танцювальні елементи класичного та естрадного танцю, трюкові елементи, підбірка концертних програм - зразків хореографічного мистецтва.

C:\Users\user\Desktop\IMG_5908.jpgC:\Users\user\Desktop\IMG_5909.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Діти, використовуючи різні варіанти відео мого заняття, складають і виконують свої індивідуальні комплекси вправ, використовуючи прийоми варіювання і зміни порядку рухів. Потім відео свого варіанту заняття пропонують для виконання в групі.

C:\Users\user\Desktop\IMG-0f81a7d46a0d0c6a7c9ada1f3481cb0d-V.jpg

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-d6197c0caae4a61189fb7826c220e265-V.jpgC:\Users\user\Desktop\IMG-3d3e66913fb46d23aaa79ce176db7255-V.jpgC:\Users\user\Desktop\IMG-f32c67187bef682064517cfa44fc74c5-V.jpg

 

 

 

 

 

3) Зворотний зв'язок і оцінювання результатів роботи здійснюється за допомогою мобільного мессенджера Viber. На підтвердження виконаних творчих завдань діти присилають фото і відео-звіти в чат, проводять аналіз по виконанню своїх завдань і завдань інших вихованців.

C:\Users\user\Desktop\CEC97E2E-C226-429F-9F4F-4B95F2738D02.jpgC:\Users\user\Desktop\3722471D-0C25-4B1D-BFFF-BF6C21096037.jpg

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\IMG_5947.jpg

 

 

 

 

Особливістю моїх  кейс-занять є те, що багато завдань для демонстрації на каналах Instagram, YouTube  виконані самими вихованками, що є показником високого рівня підготовки дівчат.

Результатом реалізації модуля «Ренесанс-дистант» і проведення кейс-занять стало - 100% відвідування дітьми онлайн занятть, збереження інтересу дитячого колективу до хореографії, що свідчить про мотивацію дітей вести здоровий спосіб життя і зберігати фізичну форму для продовження танцювальної діяльності.

C:\Users\user\Desktop\IMG-a58ea807e14b72ce90955d51b3390ef6-V.jpgC:\Users\user\Desktop\IMG-a09c701bc761b6669c130d89106c38c7-V.jpgC:\Users\user\Desktop\IMG_5971.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нині удосконалюю технологію проведення кейс-занять по хореографії з використанням онлайн дошки Padlet, яка дозволяє організувати усі матеріали для роботи в одному місці і встановлювати зручний зворотний зв'язок з вихованками. Таке успішне використання ІКТ надихає мене на створення комплексного методичного ресурсу по хореографічному мистецтву для дистанційного навчання в системі позашкільній освіти. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Список використаних джерел:

1. Бенещук Р. Хореографія як засіб гармонізації розвитку молодших школярів / Р. Бенещук // Обдарована дитина. - 2011. - № 5.

2. Попик О. Виховання творчої особистості молодшого школяра засобами хореографічного мистецтва в позашкільних навчальних закладах / О. Попик // Педагогічний дискурс. - 2012. - № 13.

3.Каратаев А.А. Обучение хореографическому творчеству с применением информационных технологий //Молодой ученый. - 2015. https://moluch.ru/archive/92/19859/

4.Щуров Р.Н. Дистанционные уроки по хореографии: плюсы и минусы //Журнал «Актуальные исследования», - 2020. https://apni.ru/article/1207-distantsionnie-uroki-po-khoreografii-plyusi

5. Філь Л. Основи професійності, що закладаються в дитячому хореографічному колективі / Л. Філь // Рідна школа. - 2010. - № 8.

 

 

docx
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку