Кіно-урок (нестандартний урок) 1 і 3 клас. Тема "Різноманітність тваринного світу: звірі, птахи, комахи, риби, плазуни.”

Про матеріал

Нестандартний урок для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку для 1 і 3 класів (2 класи разом), відеоматеріал можна підібрати та урізноманітнити на власний розсуд.

Перегляд файлу

1

 

Тема: «Різноманітність тваринного світу: звірі, птахи, комахи, риби, плазуни

Мета: дати поняття учням про різноманітність тваринного світу; збагачувати кругозір учнів знаннями про види звірів, птахів, комах, риб та плазунів; розвивати творче мислення учнів, пізнавальний інтерес до кіно мистецтва, спостережливість, волю, уміння зіставляти, аналізувати; виховувати любов до природи, культуру поведінки з тваринами, шанобливе та бережливе ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: квитки на фільм, відео документальних фільмів, пазли тварин за контурами, картинка-загадка, малюнки тварин.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Діти заходять до класу, як до кінотеатру за квитками, вчитель перевіряє у дітей наявність квитків.

 

II. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Вчитель 1:

- Діти, сьогодні у нас урок незвичний, а кіно-урок, ми будемо глядачами у кінотеатрі. Мета цього уроку дізнатись якомога більше про звірів, птахів, комах, риб і плазунів. А про яких саме, ви здогадаєтесь самі, коли відгадаєте загадки про них. І ось перша -  загадка-картинка.

- Скільки тваринок на малюнку ви бачите? Молодці!

 

III. Актуалізація опорних знань учнів.

Вчитель 1:

- А наступні загадки ви побачите на екрані. Тому, увага на екран!

1. Відео «Загадки про тварин» (3,17 хв.). Молодці!


 

IV. Вивчення нового матеріалу

 


Вчитель 1:

- Для того, щоб ми навчалися відгадувати всі загадки без помилок нам потрібно переглянути відеоролик, що зняли школярі, які вже багато дізнались про тварини та рослини України.

- Прошу переглянути!

2. Перегляд відеоролика «Рослини та тварини України» (9, 21 хв.).

 

Вчитель 2:

- А зараз, ми спробуємо дізнатися, чи вмієте ви копіювати тварин. Тому пропоную порухатися під музикальне слайд-шоу «У світі тварин».

3. Фізкультхвилинка «У світі тварин» (2, 30 хв.).

 

Вчитель 1:

- Чудово! Ви переконали нас, що дійсно знаєте як виглядають та рухаються тварини.

- Яка зараз пора року? А що відбувається навесні? А що роблять тварини навесні? А ще навесні у тваринок зявляються дітки, і я прошу поглянути як вони виглядають і відгадати чиї вони дітки!

4. Відео «Діти тварин» (2,28 хв.).

Вчитель 2:

- У кожного з вас є мама. Вона піклується про вас? А у тваринок є мама? А вона доглядає за своїми малятами? Так, вона теж піклується про своїх маленьких.

- Пропоную подивитись фільм про один день із життя маленького ведмежатка! Увага на екран!

5. Документальний фільм «Ніколи не здавайся!» (3,28 хв.).

 

V. Підбиття підсумків уроку.

Вчитель 1:

- Отже, на сьогоднішньому уроці ви запам’ятали багато нових звірів, а щоб ми перевірили свої знання на вас чекає одне завдання: скласти пазли за контурами тварин і відгадати її назву.

1. Пазли за контурами тварин (Діти складають пазли).

 

Вчитель 2:

- Наступне завдання: знайти пару тваринки за малюнками.

2. Знайди пару тваринки за малюнками (Діти шукають пару тваринці, яку роздав учитель).

 

Вчитель 1:

- І на завершення нашого уроку для вас є Д/З – відгадай за контуром тваринку та домалюй її вдома разом із батьками.

3. Д/З – контури тваринок (Діти отримують шаблони).

 

4. Оцінювання роботи всього класу, найактивніших учнів учителем, самооцінювання учнів за допомогою смайликів.

Вчитель 2:

— Кому на уроці було все зрозуміло, з усіма завданнями впора­лися впевнено, намалюйте веселого чоловічка.

— Якщо ви не змогли запам’ятати деяких тваринок, намалюй­те такого чоловічка.

— Кому на уроці було дуже важко і не цікаво, намалюйте сумного чоловічка.

 

doc
Додано
17 березня 2018
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку