Урок з природознавства у 1 класі.Охорона живої природи.

Про матеріал

Урок + презентація на тему"Охорона живої природи" + "Екологічні проблеми Землі". Для роботи в інклюзивному класі. Урок розроблено для ознайомлення учнів першого класу з екологічними проблемами Землі.

Перегляд файлу

Урок  природознавства 1 клас.

Тема : Охорона живої природи.

Мета : формувати інтерес до навколишнього середовища ,знаходження шляхів збереження природи;

Розвивати естетичні почуття , логічне мислення ,висловлювати свою думку;

Виховувати любов до навколишнього середовища, та до природи.

Обладнання: таблиці, малюнки із зображенням рослин і тварин лісу , слайди, ПК.

Тип уроку: Комбінований

                                                            Хід уроку

1.Організація класу

Краса природи – справжнє диво.

 Все неповторне і живе.

 Де не поглянь, скрізь так красиво:

 По небу сонечко пливе,

Навколо височіють гори,

 Між горами дзюрчить вода.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

2.Підсумок спостережень:

Прислів’я і прикмети про осінь.

  •  Жовтень ходить по краю та й виганяє пташок з раю.
  • Вересень пахне яблуками, а жовтень — капустою.
  • У жовтні гріє ціп, а не піч.
  • Плаче жовтень холодними сльозами.
  • Ходить жовтень по краю та й виганяє птахів із раю.
  • Жовтень хоч і холодний, та листопад його перехолодить.
  • В жовтні з сонцем розпрощайся, ближче до печі підбирайся.

3.Актуалізація опорних знань

* Фронтальне опитування.

- Яке значення для людини має природа ?

-Чому треба охороняти довкілля?

-Що буде з нами і тваринами якщо ми знищемо ліси ?

-Як себе правильно поводити на природі (розкажіть правила поведінки)?

Підсумок. Давайте збережемо природу разом !

4.Оголошення теми й мети уроку.

Краса природи — справжнє диво.
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива!
(Надія Красоткіна)

5.Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Похожее изображение

 

  •                   Діти чи потребує наша Земля охорони ?
  •                   Чи треба примножувати кількість рослин ?
  •                   Треба охороняти тварин ?

 

*Перегляд  презентації «Екологічні проблеми Землі»

*Розповідь вчителя.

Неухильно зростає населення нашої планети, що потребує відповідного збільшення видобутку й виготовлення життєвих ресурсів для забезпечення його проживання. Наслідки впливу людини на навколишнє середовище сумні й тривожні: порушуються природні угрупування й ландшафти, забруднюється атмосфера, морські акваторії і прісні водойми, руйнується ґрунтовий покрив, зменшуються лісові ресурси та чисельність видів рослин і тварин, хімічні сполуки, які циркулюють у біосфері, шкодять здоров'ю людини та всьому живому. Людина й суспільство повинні докорінно змінити своє ставлення до природи та її ресурсів. У наш час людство спроможне виробляти достатню кількість сільськогосподарської й промислової продукції, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Досягнення науки й техніки відкривають не тільки можливості для задоволення потреб людини, але й створюють передумови для збереження і примноження ресурсів Землі. Людство в змозі істотно поліпшити умови, які склалися в біосфері планети. У розв'язанні цього завдання важливу роль відіграють екологічні освіта та виховання всього населення, особливо молоді, якій жити й працювати в наступному тисячолітті.

 

6.Фізхвилинка

Встало вранці ясне сонце, 
Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали - сіли, встали - сіли,

Бачте, як розвеселили.

Стало сонце танцювати, 
Нас до танцю припрошати.

Нумо разом, нумо всі

Потанцюймо по росі.

 

7.Засвоєння знань ,формування умінь та навичок.

 

7.1.Робота з підручником.

7.2.Бесіда за прочитаним.

-Яку шкоду наносять люди природі ?

-Виживуть тваринки без рослин ?

-Як ми маємо охороняти природу?

-Ми вміємо дружити з природою ?

7.3.Слухання вірша :

                    ДЖМІЛЬ ПРО СОНЕЧКО ГУДЕ

Коли надворі дощ іде,
у нас на підвіконні
важкий мохнатий джміль
гуде —
велика тепла соня.

Вже другий рік літує він
у наших чорнобривцях,
ласує медом лісовим,
на сонці гріє крильця.

А у негоду на вікно
я зву джмеля до себе,
бо звик до нього вже
давно, як до квіток і неба.

І хай надворі
дощ іде,
шибками
вітер дзвонить —
мій джміль
про сонечко
гуде
мені на підвіконні.    

Костецький Анатолій

 

 

7.4. «Червона книга України». (Показ малюнків).

8.Рефлексія

8.1. Робота в групах:

- «Збережемо довкілля»

- «Врятуймо рослини і тварин».

8.2.Контроль та корекція нових знань.

 

9. Підсумок уроку.

- Чи можемо ми допомогти довкіллю ?

- Що таке охорона природи ?

- Що таке довкілля ?

- Чому деяких тварин занесли до червоної книги України?

Дякую за увагу !

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
5810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку