Клас: 1-В
Вчитель: Павелко О.В.
Тема: Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м'якості приголосного звука в прямому складі.
Мета: ознайомити учнів зі звукосполученням [йу] та буквою, що його позначає; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, характеризувати звуки.
Розвивати мовлення учнів, уміння слухати;
Виховувати повагу до інших, бажання допомагати батькам.
Структура уроку засвоєння нових знань
Дата: 12.10.18
Клас: 1-В
Вчитель: Павелко О.В.
Тема: Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.
Мета: ознайомити учнів зі звукосполученням [йу] та буквою, що його позначає; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, характеризувати звуки.
Розвивати мовлення учнів, уміння слухати;
Виховувати повагу до інших, бажання допомагати батькам.
Структура уроку засвоєння нових знань
Хід уроку
Учитель звертає увагу дітей на наявність шкільного приладдя, готовність учнів до уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
В синім небі путь моя,
Швидше всіх літаю я.
Маю крила, хоч не птах.
Люди звуть мене …
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Юра рибку упіймав,
Ще картоплі накопав.
Потім із кринички
Витягнув водички.
А маленька Юля —
Принесла цибулі,
Кропу і петрушки —
Зварить мама юшки.
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
Отже, буква ю позначає на початку слова два приголосних, та м’якість попереднього приголосного.
Отримуємо зірочку.
Вивішуємо на дошці зображення букви, просимо порівняти їх розмір, форму.
Букву Ю я впізнаю —
Трохи дивна буква Ю.
Нібито до ясена
Буква О прив’язана.
Сіють, миють і співають —
Букву Ю слова ці мають.
Імена Юрко, Юхим —
З неї починаєм їх.
У абетці, от дива —
Перед Я стоїть вона.
Отримуємо зірочку.
Отримуємо зірочку.
Я (що роблю?) граю, співаю, малюю, доглядаю, читаю, танцюю
Юрба – велике скупчення людей.
Юрта – житло народу, що часто пересувається степами.
Юнга – молодий учень-матрос на кораблі.
Юннат – юний натураліст, що вивчає природу.
Отримуємо зірочку.
Отримуємо зірочку.
Отримуємо зірочку.
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
— З якою буквою ви ознайомилися на уроці?
— Покажіть її в абетці.
— Що ви дізналися про цю літеру?
— Наведіть приклади слів із буквою ю.
1