Клас: 2. Тема: Змагання серед юних користувачів мережі Інтернет.

Про матеріал

Тема: Змагання серед юних користувачів мережі Інтернет.

Мета:

навчальна: повторити знання учнів про техніку безпеки під час роботи з комп'ютерною технікою; закріпити навчальний матеріал про роботу комп'ютерних пристроїв; поглибити знання про історію виникнення інформатики;

розвивальна: розвиватипам'ять, увагу, логічне мислення; підтримувати інтерес до навчального предмету та потяг до вивчення нового матеріалу;

виховна:виховувати дисциплінованість, обережність, дбайливе ставлення до технічних засобів.

Тип уроку: урок-змагання.

Перегляд файлу

Урок № 21

Клас: 2.

Тема: Змагання серед юних користувачів мережі Інтернет.

Мета:

 навчальна: повторити знання учнів про техніку безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою; закріпити навчальний матеріал про роботу комп’ютерних пристроїв; поглибити знання про історію виникнення інформатики;

 розвивальна: розвиватипам’ять, увагу, логічне мислення; підтримувати інтерес до навчального предмету та потяг до вивчення нового матеріалу;

 виховна:виховувати дисциплінованість, обережність, дбайливе ставлення до технічних засобів.

 Тип уроку: урок-змагання.

 Обладнання та програмне забезпечення:інтерактивна дошка, презентація заходу, нетбук, звукові колонки, програма для роботи з інтерактивною дошкою «», турнірна таблиця, картки із завданнями .


  1. Організаційний момент

Учитель:

В день такий казковий, гарний.

Завітали Ви у клас.

Геть женіть той настрій хмарний!

Розпочати нам вже час.

На вас чекає надзвичайна –

подорож в країну знань.

Вам про нове розкажемо негайно,

Хоч буде й з відомим для вас низка завдань.

Давайте з вами проведемо гру «Вітання без слів»

Учасникам пропонується протягом 2-3 хвилин вільно рухатись в класі та встигнути за цей час привітати якомога більше товаришів. Робити це треба мовчки, без слів: кивком голови, рукостисканням, обіймами і т. ін. При цьому кожен учасник має право використати кожен спосіб привітання лише один раз; для кожного наступного привітання необхідно вигадати новий спосіб.

II. Мотивація  навчальної  діяльності

 

Ведуча _1: У нашій школі продовжується декада інформатики. Проходять виставки, проводяться тематичні заходи.Тому сьогоднішній урок буде особливим, а саме, присвяченим святкуванню Дня безпечного Інтернету!

Ведуча _2:Це святовідзначається другого вівторка, другого тижня, другого місяця (лютого) з 2004 року з метою популяризації більш безпечного і більш відповідального використання онлайн-технологій і мобільних телефонів, особливо серед дітей і молодих людей в ​​усьому світі.

Учитель:Кожного року День безпечного Інтернету відзначається під девізом, у 2016 році: «Зіграй свою роль у створенні безпечнішого Інтернету». Отож, для того аби робити його безпечнішим для початку потрібно дізнатися про всі небезпеки, які на нас чекають.Дівчата-старшокласниці будуть нам допомагати. Перш за все вони дадуть вам картки-анкети на яких ви будите працювати упродовж уроку. Підпишіть їх та поки що відкладіть.

Ведуча_1:Сьогодні ви всі учасники змагання серед маленьких Інтернет-користувачів, під час якого ми визначимо найстараннішого та найактивнішого учня, якого буде нагороджено вкінці тижня, тому слухайте, будьте уважними і не забувайте про правило піднятої руки.

Ведуча_2:А вам вже відомо, що таке Інтернет? (учні відповідають)

Ведуча_1:Інтернет це мережа мереж, яка за допомогою певних засобів зв’язку з’єднує комп’ютери між собою.

Ведуча_2: Інтернет є найбільшою глобальною мережею та дозволяє здійснювати зв'язок між усіма континентами.

Учитель:Щоб краще зрозуміти, як виглядає і працює Інтернет, погляньмо на екран.

Ведуча_1:А які послуги надає нам мережа Інтернет?  (учні відповідають)

Ведуча_2:Ви назвали багато послуг, проте не всі, томуподивимось мультфільм про  Мишка, який як і ви тільки розпочав своє знайомство з всесвітньою мережею Інтернет. (Інтернет в моєму житті: 3.05)

Учитель:Будьте уважні під час перегляду відео, бо після цього вам доведеться виконати своє перше завдання − записати в анкету послуги, які надає мережа Інтернет.

Ведуча_2:На жаль, Інтернет містить не тільки корисну інформацію, а його користувачі не завжди чемні та люб’язні.

Ведуча_1:Щоб дізнатися, про першу небезпеку потрібно зібрати пазл. (учень збирає пазл)віруси

Комп'ютерний вірус - це невелика програма, що написана програмістомвисокоїкваліфікації, здатна до саморозмноження й виконаннярізнихдеструктивнихдій. На сьогоднішній день відомопонад 50 тис. комп'ютерних вірусів.

Основними ознаками зараження комп'ютера вірусом є:

  • зменшення обсягу вільної пам'яті;
  • сповільненнязавантаження та роботикомп'ютера;
  • незрозумілі (без причин) зміни у файлах;
  • помилки при завантаженні комп’ютера;
  • неможливість зберігати файли;
  • незрозумілісистемніповідомлення, музикальні та візуальні ефекти і т.д.

Ведуча_2:Інтернет-шахраї.

Ведуча_1:Інтернет-залежність.

Ведуча_2: Незнайомці в Інтернеті.

Ведуча_1:Чи стикалися ви з неприємними або небезпечними історіями в Інтернеті? (учні відповідають).

Учитель: Пропоную разом переглянути історію, яка трапилася із звичайним хлопчиком Петриком (Найжахливіший тиждень Петрика 3:48).

Ще раз пригадаємо правила безпеки в Інтернеті для дітей.

  1. Нікому без дозволубатьків не даватиособистуінформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
  2. Якщознайдетеякусьінформацію, щотурбує вас, негайносповістіть про цебатьків.
  3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якоювипознайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки ценеобхідно, то спочаткупотрібноспитатидозволубатьків, а зустріч повинна відбутися в громадськомумісці й у присутностібатьків.
  4. Не посилатисвоїфотографіїчиіншуінформацію без дозволубатьків.
  5. Не відповідати на невиховані і грубілисти. Якщо одержите такілисти не з вашої вини, то сповістіть про цебатьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, щонадаєпослугиІнтернет.
  6. Розробити з батьками правила користуванняІнтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до якихвизбираєтесьзаходити.
  7. Не заходити на аморальнісайти і не порушувати без згодибатьківці правила.
  8. Не даватинікомукрімбатьківсвоїпаролі, навітьнайближчимдрузям.
  9. Не робитипротизаконнихвчинків і речей в Інтернеті.
  10. Не шкодити і не заважатиіншимкористувачам.

Ведуча_1: А зараз хвилина фізичної активності.

Учитель:

З вами довго працювали,

Відчувати втому стали!

Час настав відпочивати

Й фізхвилинку розпочати.

Для початку встаньте рівно,

Озирніться навкруги.

Чи не будуть заважати іншим

Ваші рухи і стрибки.

Перша вправа нахиляйся

Не лінуйся і старайся.

Праворуч, ліворуч, назад і вперед.

Від нахилів користь це для вас не секрет.

До неба ви руки простягніть,

І втому скоріше відпустіть,

Про ніжки також не забувайте,

До вправи для рук їх ви долучайте.

Тепер пропоную помарширувати,

На плечах бублик намалювати!

Підскочити вгору, долоньками: «Хлоп»!

Ну що, відпочили? Тоді кажу: «Стоп»!

Ведуча_1:А тепер завдання.

Ведуча_2:На екрані ховаються слова, а вам необхідно їх знайти та вписати до своїх карток. Починаємо!

Ведуча_1:Отже, наш урок майже завершено.

Ведуча_2:Пропоную останнє завдання. З наведених слів складіть  повідомлення про безпеку в Інтернеті для майбутніх другокласників. Для виконання завдання необхідно розташувати слова у правильній послідовності.

Учитель: Перше речення: «Інтернет  це цікаво!», друге речення: «Інтернет  це весело!», третє речення: «Не забувай про обережність!», четверте речення: «Остерігайся комп’ютерних вірусів, шахраїв, незнайомців», п’яте речення: «Користуйся Інтернетом з розумом», шосте речення: «З майбутнього тобі радить 2Б».

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку