Тема: Змагання серед юних користувачів мережі Інтернет.
Мета:
навчальна: повторити знання учнів про техніку безпеки під час роботи з комп'ютерною технікою; закріпити навчальний матеріал про роботу комп'ютерних пристроїв; поглибити знання про історію виникнення інформатики;
розвивальна: розвиватипам'ять, увагу, логічне мислення; підтримувати інтерес до навчального предмету та потяг до вивчення нового матеріалу;
виховна:виховувати дисциплінованість, обережність, дбайливе ставлення до технічних засобів.
Тип уроку: урок-змагання.
Урок № 21
Клас: 2.
Тема: Змагання серед юних користувачів мережі Інтернет.
Мета:
навчальна: повторити знання учнів про техніку безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою; закріпити навчальний матеріал про роботу комп’ютерних пристроїв; поглибити знання про історію виникнення інформатики;
розвивальна: розвиватипам’ять, увагу, логічне мислення; підтримувати інтерес до навчального предмету та потяг до вивчення нового матеріалу;
виховна:виховувати дисциплінованість, обережність, дбайливе ставлення до технічних засобів.
Тип уроку: урок-змагання.
Обладнання та програмне забезпечення:інтерактивна дошка, презентація заходу, нетбук, звукові колонки, програма для роботи з інтерактивною дошкою «», турнірна таблиця, картки із завданнями .
Учитель:
В день такий казковий, гарний.
Завітали Ви у клас.
Геть женіть той настрій хмарний!
Розпочати нам вже час.
На вас чекає надзвичайна –
подорож в країну знань.
Вам про нове розкажемо негайно,
Хоч буде й з відомим для вас низка завдань.
Давайте з вами проведемо гру «Вітання без слів»
Учасникам пропонується протягом 2-3 хвилин вільно рухатись в класі та встигнути за цей час привітати якомога більше товаришів. Робити це треба мовчки, без слів: кивком голови, рукостисканням, обіймами і т. ін. При цьому кожен учасник має право використати кожен спосіб привітання лише один раз; для кожного наступного привітання необхідно вигадати новий спосіб.
II. Мотивація навчальної діяльності
Ведуча _1: У нашій школі продовжується декада інформатики. Проходять виставки, проводяться тематичні заходи.Тому сьогоднішній урок буде особливим, а саме, присвяченим святкуванню Дня безпечного Інтернету!
Ведуча _2:Це святовідзначається другого вівторка, другого тижня, другого місяця (лютого) з 2004 року з метою популяризації більш безпечного і більш відповідального використання онлайн-технологій і мобільних телефонів, особливо серед дітей і молодих людей в усьому світі.
Учитель:Кожного року День безпечного Інтернету відзначається під девізом, у 2016 році: «Зіграй свою роль у створенні безпечнішого Інтернету». Отож, для того аби робити його безпечнішим для початку потрібно дізнатися про всі небезпеки, які на нас чекають.Дівчата-старшокласниці будуть нам допомагати. Перш за все вони дадуть вам картки-анкети на яких ви будите працювати упродовж уроку. Підпишіть їх та поки що відкладіть.
Ведуча_1:Сьогодні ви всі учасники змагання серед маленьких Інтернет-користувачів, під час якого ми визначимо найстараннішого та найактивнішого учня, якого буде нагороджено вкінці тижня, тому слухайте, будьте уважними і не забувайте про правило піднятої руки.
Ведуча_2:А вам вже відомо, що таке Інтернет? (учні відповідають)
Ведуча_2: Інтернет є найбільшою глобальною мережею та дозволяє здійснювати зв'язок між усіма континентами.
Учитель:Щоб краще зрозуміти, як виглядає і працює Інтернет, погляньмо на екран.
Ведуча_1:А які послуги надає нам мережа Інтернет? (учні відповідають)
Ведуча_2:Ви назвали багато послуг, проте не всі, томуподивимось мультфільм про Мишка, який як і ви тільки розпочав своє знайомство з всесвітньою мережею Інтернет. (Інтернет в моєму житті: 3.05)
Учитель:Будьте уважні під час перегляду відео, бо після цього вам доведеться виконати своє перше завдання − записати в анкету послуги, які надає мережа Інтернет.
Ведуча_2:На жаль, Інтернет містить не тільки корисну інформацію, а його користувачі не завжди чемні та люб’язні.
Ведуча_1:Щоб дізнатися, про першу небезпеку потрібно зібрати пазл. (учень збирає пазл)віруси
Комп'ютерний вірус - це невелика програма, що написана програмістомвисокоїкваліфікації, здатна до саморозмноження й виконаннярізнихдеструктивнихдій. На сьогоднішній день відомопонад 50 тис. комп'ютерних вірусів.
Ведуча_2:Інтернет-шахраї.
Ведуча_1:Інтернет-залежність.
Ведуча_2: Незнайомці в Інтернеті.
Ведуча_1:Чи стикалися ви з неприємними або небезпечними історіями в Інтернеті? (учні відповідають).
Учитель: Пропоную разом переглянути історію, яка трапилася із звичайним хлопчиком Петриком (Найжахливіший тиждень Петрика 3:48).
Ще раз пригадаємо правила безпеки в Інтернеті для дітей.
Ведуча_1: А зараз хвилина фізичної активності.
Учитель:
З вами довго працювали,
Відчувати втому стали!
Час настав відпочивати
Й фізхвилинку розпочати.
Для початку встаньте рівно,
Озирніться навкруги.
Чи не будуть заважати іншим
Ваші рухи і стрибки.
Перша вправа нахиляйся
Не лінуйся і старайся.
Праворуч, ліворуч, назад і вперед.
Від нахилів користь це для вас не секрет.
До неба ви руки простягніть,
І втому скоріше відпустіть,
Про ніжки також не забувайте,
До вправи для рук їх ви долучайте.
Тепер пропоную помарширувати,
На плечах бублик намалювати!
Підскочити вгору, долоньками: «Хлоп»!
Ну що, відпочили? Тоді кажу: «Стоп»!
Ведуча_1:А тепер завдання.
Ведуча_2:На екрані ховаються слова, а вам необхідно їх знайти та вписати до своїх карток. Починаємо!
Ведуча_1:Отже, наш урок майже завершено.
Ведуча_2:Пропоную останнє завдання. З наведених слів складіть повідомлення про безпеку в Інтернеті для майбутніх другокласників. Для виконання завдання необхідно розташувати слова у правильній послідовності.
Учитель: Перше речення: «Інтернет це цікаво!», друге речення: «Інтернет це весело!», третє речення: «Не забувай про обережність!», четверте речення: «Остерігайся комп’ютерних вірусів, шахраїв, незнайомців», п’яте речення: «Користуйся Інтернетом з розумом», шосте речення: «З майбутнього тобі радить 2Б».