Клас: 7А Тема: Інтернет речей.

Про матеріал
Клас: 7А Тема: Інтернет речей. Мета:  навчальна: ознайомити з поняттям про інтернет речей, Smart-технології;  розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;  виховна: виховувати інформаційну культуру, формування позитивного ставлення до навчання. Тип уроку: Комбінований.
Перегляд файлу

 

 

 

Дата: 16.10, 19.10

Клас:

Тема: Інтернет речей.

Мета:

  • навчальна: ознайомити з поняттям про інтернет речей, Smart-технології;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

- Доброго дня, діти! Сьогодні я проведу урок інформатики. Звати мене Карина Дмитрівна.

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Перед вивченням нового матеріалу я проведу опитування по попередній темі.

Запитання для повторення вже вивченого матеріалу.

  • Що таке інтернет? (Інтернет — це мережа мереж комп'ютерів, що зв'язані за допомогою міжмережевих шлюзів.)
  • Що таке хмарні технології? Наведіть приклади.( парадигма, що передбачає віддалену обробку та зберігання даних.)

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

  • Де використовують інтернет-технології?
  • Яким чином ці технології впливають на людину та середовище в якому вона живе?
  • Ось ми поступово підішли до нашої теми, яка звучить так «Інтернет речей».

IV. Вивчення нового матеріалу

Інтернет речей — це глобальна мережа підключених до Інтернету речей — пристроїв, оснащених сенсорами, датчиками, засобами передавання сигналів.

Ці цифрові пристрої можуть сприймати датчиками різноманітні сигнали з навколишнього світу, вступати у взаємодію з іншими пристроями, обмінюватися даними з метою віддаленого моніторингу за станом об'єктів, аналізу зібраних даних і прийняття на їх основі рішень.

Інтернет речей об'єднує реальні речі в віртуальні системи, здатні вирішувати абсолютно різні завдання. Ключова ідея — з'єднати між собою всі об'єкти, які можна з'єднати, підключити їх до мережі для збирання даних і прийняття рішень на їх основі.

V. Практична робота.

Перед початком практичної роботи давайте повторимо правила техніки безпеки.

Знай:

1. Робоче місце за комп'ютером потрібно тримати у порядку.

2. Не клади зайвих речей на стіл біля комп'ютера і на монітор.

3. Прибирай пил з комп'ютера спеціальною ганчіркою.

Пам'ятай:

1. Не можна торкатися з'єднувальних дротів.

2. Не можна дозволяти молодшим навіть підходити до комп'ютера.

3. Не можна залишати на самоті з комп'ютером домашніх тварин.

Інструктаж.

  • На робочому столі знаходиться документ , який має назву «Практична робота. 7 клас». В цьому документі є гіперпосилання, вам потрібно перейти на нього.
  • Після переходу по гіперпосиланні відкриється сайт із презентацією «Використання інтернет речей».
  • Після заголовку презентації йдуть слайди з назвою, але без наповнення вам потрібно наповнити слади.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Що таке Інтернет речей? Із чого він складається?
  2. Яким чином Інтернет речей створює новий життєвий простір людини?
  3. Із чого складатиметься Інтернет майбутнього?
  4. Що ви розумієте під Smart-технологіями? Чи використовуються вони у вашій школі?

Рефлексія

  • Як ви гадаєте в якій галузі інтернет речей буде переважати і лідерувати?
  • Де частіше всього ви зустрічаєте інтернет речей?

 

Методист___________________Весельська Т.В.

Кл. керівник________________ Синегуб Я.С.

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку