|
|
Дата: 16.10, 19.10
Клас: 7А
Тема: Інтернет речей.
Мета:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Доброго дня, діти! Сьогодні я проведу урок інформатики. Звати мене Карина Дмитрівна.
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Перед вивченням нового матеріалу я проведу опитування по попередній темі.
Запитання для повторення вже вивченого матеріалу.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
IV. Вивчення нового матеріалу
Інтернет речей — це глобальна мережа підключених до Інтернету речей — пристроїв, оснащених сенсорами, датчиками, засобами передавання сигналів.
Ці цифрові пристрої можуть сприймати датчиками різноманітні сигнали з навколишнього світу, вступати у взаємодію з іншими пристроями, обмінюватися даними з метою віддаленого моніторингу за станом об'єктів, аналізу зібраних даних і прийняття на їх основі рішень.
Інтернет речей об'єднує реальні речі в віртуальні системи, здатні вирішувати абсолютно різні завдання. Ключова ідея — з'єднати між собою всі об'єкти, які можна з'єднати, підключити їх до мережі для збирання даних і прийняття рішень на їх основі.
V. Практична робота.
Перед початком практичної роботи давайте повторимо правила техніки безпеки.
Знай:
1. Робоче місце за комп'ютером потрібно тримати у порядку.
2. Не клади зайвих речей на стіл біля комп'ютера і на монітор.
3. Прибирай пил з комп'ютера спеціальною ганчіркою.
Пам'ятай:
1. Не можна торкатися з'єднувальних дротів.
2. Не можна дозволяти молодшим навіть підходити до комп'ютера.
3. Не можна залишати на самоті з комп'ютером домашніх тварин.
Інструктаж.
VI. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
Рефлексія
Методист___________________Весельська Т.В.
Кл. керівник________________ Синегуб Я.С.