20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Класна година "Мандрівка казковими стежинами".

Про матеріал
Літературна гра "Мандрівка казковими стежинами!"." Класна година для учнів 1 - 2 класів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

      Швець А.В.

 

 

 

Тема: Літературна гра "Мандрівка казковими стежинами".

Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість,

           артистичні здібності.

Обладнання: малюнки, атрибути для проведення ігор, кросворд.

 

ХІД ЗАХОДУ

l. Встyпне слово вчителя

  • Дорогi дiти! Bci ви любите читати i слухати казки. Сьогодні ми будемо мандрувати стежинками улюблених казок.

 

 Учень:

Сьогоднi ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку, слухать гуртом,

А казка в зaвii десь там заблудила,

Давайте ii погукаєм разом!

 

Учнi: Казко! Казко! Ходи до нас!

Казка:

Вiтаю вас, дорослi i малi,

Вiд  вcix казок низенький вам уклiн.

Я -- казка мудра, хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати.

Бо, кажуть, казка вчить на cвiті жити,

Та правду й волю завжди боронити,

Я, друзi, казка добра i чарiвна.

Мене ви знаєте і любите, мабудь.

3апрошую я вас в веселi мандри.

Стежинками моїми походiтъ,

Казкових друзiв ви на них зустріньте.

Клас об'єднано у 2 команди: "Розумники" та "Розумницi".

 

II. Стежинка казкових героїв. Вiкторина "З якої казки ми прийшли?"

 


  • Працювала я у хатцi,

Танцювала у палацi,

є така у мене звичка -

Десь губити черевички.

(Попелюшка)

 

  • Biн веселий i незлобний,

Цей хороший дивачок.

В ним господар, хлопчик Робiн,

I товариш - П'ятачок.

До прогулянок вiн ласий,

є на мед чутливий нюх, ,

Зветься плюшевий ведмедик, -

Bciм вiдомо, ... (Вiннi-Пух) ,

 

  • Хто моторчик свiй заводить?

З даху в гостi хто приходить?

I на свято він дiбрався -

Скажем дружно:

"Здрастуй, . ..(Карлсон)" .

(Малюк i Карлсон)

 

  • Сидить дiвчина в корзинi

На ведмежiй дужiй спинi.

А чому ж вона сховалась,

Що ведмедя не призналась?

(Маша i ведмідь)


 

III. Стежинка артистична

Завдання команді ''Розумники''

- Проспiвайте слова пiвника, коли того вкрала лисиця.

Завдання команді ''Розумниці''

- Проспiвайте пiсеньку Кози-дерези, якою вона вiдлякувала cвoix ворогiв.

 

 

IV. Стежинка ''Чарівні слова''

  • Пригадайте, хто говорив ткі чарівні слова.
  1. ''Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю''. (колобок)
  2. ''Крекс, пекс, фекс''. (буратіно)
  3. ''За щучим велінням, за моїм хотінням...'' (Ємеля)
  4. ''Сивко-бурко, віщий каурко! Стань переді мною, як лист перед травою...'' (Іван -дурень)
  5. ''Лети, лети пелюсток, через захід на схід, через північ, через південь, повертайся зробивши коло. Лише торкнешс ти землі - зроби по-моєму!'' (Женя)
  6. ''Один, два, три. Горщику, вари!''  (дівчинка)

 

V.Стежинка ''Рухлива''

Гра ''Мишоловка''

''Розумники'', взявшись за руки, утворюють коло (мишоловка). ''Розумниці'' розташовуються поза колом (миші). Діти, що зображають мишоловку, ходять по колу зі словами:

Як ці миші надоїли,

Розвелось багато їх,

Все погризли, все поїли,

Як би виловити їх.

Бережіться мишенята, Доберемось ми до вас!

Команда ''Розумників'' зупиняється, піднімає догори з'єднанні руки:

Мишоловку ми поставим,

Переловимо всіх враз.

    Миші починають убігати в ''мишоловку'' і вибігати з неї. За сигналом учителя діти, які стоять у колі, опускають руки і присідають. Миші, що опинилися всередині кола, вважаються спійманими і стають поряд з тими, хто зображає мишоловку. Гра закінчується, коли спіймано всіх мишей.

 

VI. Стежинка ''Чарівні предмети''

Команди по черзі заповнюють кросворд. За кожну правильну відповідь отримують по 1 балу.

Що б ви попросили в:

  1. Незнайка? ( Паличка)
  2. Маленького Мука? ( Туфлі-скороходи)
  3. Жар-птиці? (Перо?)
  4. Попелюшки? (Черевички)
  5. Аладіна? (Лампа)
  6. Буратіно? (Ключик)
  7. Господарки мідної гори? (Шкатулка)
  8. Дівчинки Жені із казки В.Катаєва? (Квітка)
  9. Баби-Яги? (Мітла)

Примітка: Відповіді кросворду записуються у називному відмінку.

 

 1

   2

 

                                                                                     3

 4

 5

 6 

 7

                                  8

                                                 9

 

 

  • Яке казкове ім'я у вас вийшло? (Попелюшка)
  •          Швидко плине час. Стежинками ви гарно мандрували! Зрозуміло, що казки ви полюбляєте різні. ''Забута казка - це золоте намисто, яке впало на морське дно'', - кажуть старі люди. Казки впродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя. Крокуючи стежинками улюблених казок, ви зрозуміли, що казки - наші вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають. Казка - це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки! Нехай вони йдуть світом, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують синів і дочок нашої землі, нашого народу.

1-й учень:

Існує книг багато на землі,

Вони цікаві, мудрі та повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Казки читає - дуже вони гарні.

2-й учень:

Казка - це світ, чарівний та незвичний,

Казка - це слово сповнене краси.

Поринуть у казку - це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

3-й учень:

У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі,

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

4-й учень:

Мудра казко, казко - чарівнице,

Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас за собою в світ прекрасний і чудовий,

Казко - чарівнице!

  • Дякую вам за ваші добрі очі та привітливі посмішки. Утворимо коло, візьмемося за руки та посміхнемося одне одному!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку