Підготувала
Швець А.В.
Тема: Літературна гра "Мандрівка казковими стежинами".
Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість,
артистичні здібності.
Обладнання: малюнки, атрибути для проведення ігор, кросворд.
ХІД ЗАХОДУ
l. Встyпне слово вчителя
Учень:
Сьогоднi ми казку сюди запросили,
Щоб бачити казку, слухать гуртом,
А казка в зaвii десь там заблудила,
Давайте ii погукаєм разом!
Учнi: Казко! Казко! Ходи до нас!
Казка:
Вiтаю вас, дорослi i малi,
Вiд вcix казок низенький вам уклiн.
Я -- казка мудра, хочу вам сказати,
Що кожен з вас мене повинен знати.
Бо, кажуть, казка вчить на cвiті жити,
Та правду й волю завжди боронити,
Я, друзi, казка добра i чарiвна.
Мене ви знаєте і любите, мабудь.
3апрошую я вас в веселi мандри.
Стежинками моїми походiтъ,
Казкових друзiв ви на них зустріньте.
Клас об'єднано у 2 команди: "Розумники" та "Розумницi".
II. Стежинка казкових героїв. Вiкторина "З якої казки ми прийшли?"
Танцювала у палацi,
є така у мене звичка -
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
Цей хороший дивачок.
В ним господар, хлопчик Робiн,
I товариш - П'ятачок.
До прогулянок вiн ласий,
є на мед чутливий нюх, ,
Зветься плюшевий ведмедик, -
Bciм вiдомо, ... (Вiннi-Пух) ,
З даху в гостi хто приходить?
I на свято він дiбрався -
Скажем дружно:
"Здрастуй, . ..(Карлсон)" .
(Малюк i Карлсон)
На ведмежiй дужiй спинi.
А чому ж вона сховалась,
Що ведмедя не призналась?
(Маша i ведмідь)
III. Стежинка артистична
Завдання команді ''Розумники''
- Проспiвайте слова пiвника, коли того вкрала лисиця.
Завдання команді ''Розумниці''
- Проспiвайте пiсеньку Кози-дерези, якою вона вiдлякувала cвoix ворогiв.
IV. Стежинка ''Чарівні слова''
V.Стежинка ''Рухлива''
Гра ''Мишоловка''
''Розумники'', взявшись за руки, утворюють коло (мишоловка). ''Розумниці'' розташовуються поза колом (миші). Діти, що зображають мишоловку, ходять по колу зі словами:
Як ці миші надоїли,
Розвелось багато їх,
Все погризли, все поїли,
Як би виловити їх.
Бережіться мишенята, Доберемось ми до вас!
Команда ''Розумників'' зупиняється, піднімає догори з'єднанні руки:
Мишоловку ми поставим,
Переловимо всіх враз.
Миші починають убігати в ''мишоловку'' і вибігати з неї. За сигналом учителя діти, які стоять у колі, опускають руки і присідають. Миші, що опинилися всередині кола, вважаються спійманими і стають поряд з тими, хто зображає мишоловку. Гра закінчується, коли спіймано всіх мишей.
VI. Стежинка ''Чарівні предмети''
Команди по черзі заповнюють кросворд. За кожну правильну відповідь отримують по 1 балу.
Що б ви попросили в:
Примітка: Відповіді кросворду записуються у називному відмінку.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1-й учень:
Існує книг багато на землі,
Вони цікаві, мудрі та повчальні,
Та кожен з нас, дорослий чи малий,
Казки читає - дуже вони гарні.
2-й учень:
Казка - це світ, чарівний та незвичний,
Казка - це слово сповнене краси.
Поринуть у казку - це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
3-й учень:
У казці звірі свою мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі,
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
4-й учень:
Мудра казко, казко - чарівнице,
Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.
Поведи нас за собою в світ прекрасний і чудовий,
Казко - чарівнице!