Класна година "Правильне харчування - запорука здоров`я"

Про матеріал
Матеріал про значення харчування для здоров`я дітей; правила харчування; виховує потребу берегти своє здоров`я.
Перегляд файлу

 

                                         Класна година 1-2 клас

                                  Харчування і здоров'я

                                                                       Вчитель: Сухова Ірина Геннадіївна        

Мета: узагальнити знання про значення харчування для життя;

розширити уявлення про різноманітність харчових продуктів,

вчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої;

пояснити, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня; викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров'я;

виховувати навички правильного здорового харчування.

Обладнання. Ілюстраці, малюнки з зображенням продуктів харчування,  картки для роботи в группах, презентація, відео та аудіо матеріали, продукти харчування.

 

                                                     Хід години спілкування

І.Організаційний момент.

1.Привітання
Вчитель. Доброго  здоров’я  вам, любі діти!
Учні.   Доброго   здоров’я!
Вчитель. Рада вас вітати! Щастя та здоров’я всім хочу побажати!


2.Емоційне налаштування


Здоров’я – це багатство,

Яке з народження дано,

Зам’ятай з дитинства,

Що найціннішим є воно.

 Бережи здоров’я змалку,

Бо хазяїн тіла – ти.

Щоб життя прожити довге,

Себе треба берегти.


 

 


Вчитель. Давайте згадаємо, що означає слово здоров’я і які його ознаки:

-добрий апетит;

здоров’я – це коли не хворієш;

нічого не болить;

хороший сон, міцний сон;

веселий настрій, смієшся;

добре вчишся;

граєшся з одноклассниками, бігаєш;

нормальна температура тіла;

людина життєрадісна, у неї світлі думки


 


ІІ. Мотивація діяльності

- Чи попливе по річці теплохід?

 - Чи поїде по рейках паровоз?

 - Чи підніметься вгору космічний корабель або пасажирський лайнер?

 - Чи приїде до хворого «швидка допомога», якщо двигун не отримає палива?


 

 

ІІІ. Робота за темою

 


1.  Бесіда


- Людині, щоб рости, рухатися, працювати, вчитися, дітям грати потрібна енергія (сила).

- Звідки вона береться? (Відповіді дітей)

- Енергія виробляється організмом з їжі.

Їжа - це джерело енергії. Завдяки їй наш організм підтримує постійну температуру тіла.Їжа потрібна організму і як будівельний матеріал.


-Які будівельні матеріали потрібні для побудови будівлі? (Блоки, цемент, цеглу, рами і т.д.). А для організму потрібні свої будматеріали. Які ж вони?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Знайомство з казкою «Білок, Жирок і Вуглеводик».(слайди)

- З чого складається їжа? 



 


 


 


3. Інсценування «Ми – корисні для людини»

 

(Виходять діти, на головах у них шапочки з назвами вітамінів А, В, С, D)

Добрий день!

Впізнали нас!?

Ми вітаміни,

Дуже корисні для людини.

Всі вітаміни смачненькі

І солодкі, і кисленькі.

Їжте діти їх охоче

Кожен, хто коли захоче.

І красиві й рум’яненькі,

Щоб росли міцними й дужими,

До хвороб були байдужими.

(в руках картинки)

(Вітамінчики розповідають про свою користь)

 


Висновок: слайд про вітаміни

Хто дружить із нами буде –

Всі незгоди позабуде.

Виросте міцним, здоровим,

 Переможе всі хвороби

 

- Так, обов'язково вранці дитині вашого віку потрібно поснідати. Їжа постачає в організм дитини речовини, які дають йому змогу рости і розвиватися.

Без їжі людина не може жити!


ІV. Основна частина


1.Бесіда

-Але чи всі продукти можна вживати ?

Прогляд  уривку з мультфільму про Вінні –Пуха (фрагмент  «У гостях у Кролика»)

Аналіз побаченого. Які правила харчування порушено?

Інсценування : в класс заходять Вінні-Пух і Кролик

-Діти, ми сьогодні до вас завітали

Бо дуже хочемо знати,

Чи розумні ви малята?

Ось і перше вже питання,

Ви послухайте завдання.

( завдання проводять герої)

 

  Відгадай загадку  (на екрані)

Морква, біб і цибулина,

бурячок і капустина,

ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим ... (борщик).

Довго з тіста їх ліпили,

у окропі поварили.

Потім дружно ласували,

ще й сметанки додавали. (Вареники)

І поживне, і смачне,

біле, пінне, запашне.

 Залюбки малята п’ють,
  здоровенькими ростуть. (Молоко)

До дітей на кожне свято

просять в гості завітати,

бо солодкий і смачний.

Здогадались, хто такий? (Торт)

 

2.Гра руханка (всі діти)

Показ слайдів з овочами. Коли на слайді зображений овоч (діти присидають), ягоду (плескають в лодоні), фрукт (підстрибують).

3. Гра «Продукт не заблудився». ЗБЕРЕМО три КОШИКИ   (продукти– помідор, хліб, горіхи, сік, молоко, апельсин, огірок, морква, кефір, сир, яйця, яблуко, абрикос, сметана, полуниця, цукерки, торт, морозиво, хотдог, гамбургер, кола, чіпси, шоколад, тістечка).

3 групи: «Яблучка», «Грушки», «Апельсинки»

І группа «Яблучка» – вибрати корисну для здоров’я їжу,яку треба їсти щодня; (овочі, фрукти, молоко, каші);

ІІ группа «Груші» – вибрати корисну їжу,але яку треба їсти потроху (сир, м’ясо, яйця, рибу);

ІІІ группа «Апельсинки» – вибрати їжу, яка шкодить здоров’ю. (тістечка, торти, цекурки, чіпси, хот-доги)

КОШИКИ  з корисними продуктами віддають героям, а третій кошик залишають.

4. Висновки:

  Правила харчування.

 харчуватися помірно, але різноманітно;

вживати їжу, багату на білки;

вибирати свіжі овочі та фрукти;

вживати м'ясо, молоко, сир, яйця;

солодощі вживати лише зрідка;

мити руки перед їдою та інш. (слайди)

 

Порада героям: діти читають вірші:

 

Щоб мати здоровя, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне,

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І не забувати про вітаміни.

 

Кошики з корисними продуктами віддаємо героям і вони прощаються з учнями з порадою для учнів:

-Їж лише корисну їжу,

Молоко та соки пий,

Виростеш тоді скоріше.

Будеш дужий і міцний.

 

5.(На екрані)Творче  завдання:

На дошці малюнки двох хлопчиків – худенького і товстенького. Між ними різні види їжі. Розказати, хто які продукти вживав найчастіше.

6 Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

Пограти в гру «Кошик для сміття». Роздати дітям маленькі аркуші паперу і запропонувати написати той шкідливий продукт, який вони часто вживають. Потім аркуш зім’яти і вкинути у кошик для сміття – нехай разом з ним «викинеться» і погана звичка..

Назвати, яку корисну звичку кожен візьме для себе після сьогоднішнього занятя.

-Діти,ми про їжу говорили.А їжа-це здоров'я. (На дошці)


Будьте здоровими, 
Будьте щасливими, 
Будьте розумними, 
Будьте красивими! 
 


 


V.Заключна частина.

Отримані знання нам необхідні для того, щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними, підтягнутими і стрункими.

-З давніх давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров’я.

Навіть вітаючись чи на прощання, люди бажали один одному здоров’я: «Здоровенькі були», «Дай боже здоров’я», «Доброго здоров’я», «Бувайте здорові», «Ходіть здорові».

«Наше здоров’я в наших руках».(слайд)

-Від кого залежить наше здоров’я? НАШЕ ЗДОРОВЯ В НАШИХ РУКАХ

Кожне слово для людини має значення,

На прощання скажемо  всім: “До побачення!”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу весна картинки скачать

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Всесвітня історія, Виховна робота
НУШ
Додано
3 травня 2019
Переглядів
1462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку