Клендарно-тематичне планування НУШ для 1 класу

Про матеріал
КТП до підручника Start up 1 зі змістовими лініями і компетентностями на І та ІІ семестри.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік __________________   Семестр ________    Вчитель _____________________________________________   Клас _____________   Підручник:                   Start up 1

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

                                              Unit 1. We Are at School Again! • Ми знов у школі!

Громадянська відповідальність,підприємливість та фінансова грамотність,здоров’я і безпека

1.

 

Hello!

Вітаю!

p.6-7

Уміння привітатися, представитися та попрощатися

 

Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт

Особливості привітання та знайомства.

Співати разом

Hello ! Hi! Goodbye!

Імена героїв: Jack, Jill,Mary, Bill, Olenka, Rolly, Polly

I am Jack.

 

Пісня “Hello”

Простуховувати висловлювання і реагувати на нього

Вимовляти імена головних героїв Представити себе

2.

 

Hi!

Привіт!

p.8-9

Привітатися і представити себе  дорослим і ровесникам

Спілкування iноземною мовою:

 уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.

Особливості привітання та знайомства.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

One, two, three

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати назви цифр (1-3)та вказати на них

Представити себе.

Вимовляти назви цифр та графічно зображати їх

3.

 

Good morning!

Доброго ранку!

p.10-11

Уміння привітатися з людьми вранці, вдень, увечері та побажати доброї ночі

Соціальна та громадянська компетентності: уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт,будувати товариські стосунки.

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Good morning, Jack,

Good afternoon, Rolly, Good evening,Stas

Good night,Mary.

Good morning

Good afternoon

 Good evening

Good night.

Пісня  “The greeting song”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

Вимовляти слова -вітання

Співставляти із зображенням

4.

 

What’s your name?

Як тебе звати?

p.12-13

Уміння запитати чиєсь  ім’я й відповісти на таке запитання, назвати ім’я друга.

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співпрацювати в парі

My, his, her,your, name,what

What’s your name?

My name is Jack.

What’s his/her name?

His/her name is…

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

Інценізація «У  театрі»

5.

 

My friends.

 Мої друзі.

p.14-15

Сказати хто його/її друг, представити їх, рахувати до 4.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в групі

 

He/she, friend,

Four

Stas, Joe, Flo, Nina

She/he is my friend.

Your are my friend.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Вірш «Boys and girls»

Діалогічне мовлення

«На день народженні»(представлення гостей)

Вимовляти назви цифр та графічно зображати їх.

6.

 

How are you?

Як справи?

p.16-17

Запитувати та відповідати про смопочуття, описувати свій настрій

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з людьми,зважаючи на їхнє самопочуття.

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя

Співати разом

Слова- настрій

How are you? I’m fine, thank you/.

I’m ok/good/bad, so-so

Розуміти короткі і прості висловлювання.

Пісня «Hello,hello how are you»

 

Зіставляти зображення і почуту відтворювану  фразу,

Рухові вправи разом з вчителем

7.

 

 Are you happy? Ти щасливий?

p.18-19

Уміння запитувати людей про їх емоційний стан і відповідати на такі  запитання

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхній стан та емоції, формування толерантного ставлення до інших

Особливості розмовного етикету при знайомстві, зустрічі(настрій). Розуміти та відтворювати мовленнєві зназки.

Happy,sad,angry,tired

Are you happy, Mary?

Yes , I am/ No, I am not

Роспізнає знайомі слова у  прослуханому контексті та  у супроводі малюнків.

Song «If you happy»

Запитує про настрій людини та може назвати свій,

підтримує діалог у межах теми,

виражає свої почуття,вживаючи прості слова із невербальним супроводом

8.

 

Is he tired?

Він утомлений?

p.20-21

Уміння запитувати однолітків про стан інших людей,описувати настрій інших.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння встановлювати базовий соціальний контакт

«Ініціативність та підприємливість»-умінняініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя.

 

Слова- настрій

How are ,Bill? Is he sad?No, he isn’t/Yes, he is

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,слідкувати за малюнками,

Роспізнає настрій героїв з мультфільмів.

Обмінюється інформацією з однолітками про настрій, вирізняє ключову інформацію у розмові.

Гра «Емоції»

9.

 

My family

Моя сім’я

p.22-23

Уміти називати членів своєї родини

«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних

Уміння вчитися упродовж життя-самостійно працювати з підручником,

формування впевненого спілкування іноземною мовою

Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей.

Family,mother, father, sister, brother,

This

This is my mother.

Розпізнає слова-назви членів сім’ї на слух, зіставляє їх із зображеннями

Описує свою сім’ю з опорою на зображення.

 

Пальчикові ігри

 

 

 

 

10.

 

My family tree

Моє родинне дерево

p.24-25

 

Уміння представити своїх членів родини, рахувати до 5

«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект

Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей.

Співати разом

Grandfather,grandmother, family tree

Four,five

This is my grandfather.

His name is Ben.

Розпізнає слова-назви членів родини,цифри

Прослуховує запис та реагує на нього.

Пісня «My family»

Представляє свою родину з опорою на родинне дерево

Вимовляє назви цифр та графічно зображає  їх.

11.

 

Who is this?

Хто це?

р.26

Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками.

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Відтворювати мовленнєві зразки

Робота у парі

Розвиток уяви

Who, my

Who is this,Jill?

This is my father.

Розпізнає слова-назви членів родини

Слідкує за малюнками

Розрізняє мовлення основних дійових осіб.

Ставить та відповідає на запитання про родину

 

Гра «Хто це?»

12-13

 

Revision

Повторення

p.27-29

Уміння використовувати  вивчені структури  в спілкуванні

Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками на результат.

Уміння вчитися впродовж життя-уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Повторення лексики з теми

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

 

2.  Toys. Іграшки.

Підприємливість та фінансова грамотність.Здоров'я і безпека.

14.(1)

 

What is this?

Що це?

Р.30-31

Уміння називати іграшки, ставити запитання про іграшки і відповідати на них

Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками і приймати спільні рішення

Стежити за презентованою інформацією

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя

Ball, doll, car, ship

What is this? It’s a car.

Розпізнає іграшки у контексті,реагує на зображення

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Мікродіалог

Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників

Гра «Що зникло? ».

15.(2)

 

Is it a plane?

Це літак?

p.32-33

Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Plane, train,cat, bat

Is it a car?

Yes, it is/No, it isn’t

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 Уміти зіставляти почуте із зображенням.

Пісня

Інсценувати діалог

Гра «Відгадай що у мене?»

16.(3)

 

Let’s count!

Порахуймо!

p.34-35

Уміння рахувати до 10

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект

Стежити за презентованою інформацією

Six, seven, eight, nine, ten

One car-two cars

(однина-множина)

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пісня «Numbers song»

Вимовляє назви цифр та графічно зображає  їх.

Називає кількість предметів.

17.(4)

 

Colours

Кольори

p.36-37

Уміння називати кольори.

Уміння називати предмети, спонукати до дії уміння співпрацювати з однолітками і приймати спільні рішення, працювати на результат.

Стежити за презентованою інформацією

Red, blue, grey ,green

I can see a red doll.

It is red.

Розпізнавати кольори з опорою на зображення.

Демонструвати розуміння висловлювань.

Пісня «It’s a rainbow»

Називати колір предметів

Гра «Touch something red»

18.(5)

 

What colour is it?

Якого це кольору?

p.38-39

Уміння запитувати про колір предмета і відповідати на таке запитання

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки   наслідуючи вчителя

Yellow, black, brown,white

What colou is it? It’s white.

Розпізнавати кольри у контексті,реагувати на зображення

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників

 

19.(6)

 

Let’s ride a bike!

Покатаймося на велосипеді!

p.40-41

Уміння пропонувати спільну дію

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою

 уміння співпрацювати з однолітками

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Bike-to ride a bike

Roller skates-to roller skate

Let’s ride a bike!

Touch!

Розуміти короткі і прості вказівки

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Описувати свої речі за кольором

Запрошувати до активних ігор

Ставити запитання і відповідати на них

 

20.(7)

 

It’s my skateboard

Це мій скейт

p.42-43

Уміння називати предмети, спонукати до дії

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою

 уміння співпрацювати з однолітками

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Skateboard

Scooter

To ride a scooter

It’s my scooter. Let’s ride my scooter!

Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших.

Гра «Пантоміма »

Повторювати за прослуханим.

Описувати зображення,знаходячи виучувану лексикую

21.(8)

 

Let’s play in the pool!

p.44-45

Уміння називати предмети, спонукати до дії

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою,

 уміння співпрацювати з однолітками, генерувати нові ідеї

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Swing

Slide

Pool

sandpit

I can see a sandpit. Let’s play in the sandpit!

Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших

Вживати короткі фрази,запрошувати до гри,

Називати кількість  предметів

Вживати виучуванні слова у мовленні

22-24

 

(9-11)

 

Revision

Повторення

p.46-49

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчаються

Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати на результат

Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Гра «Кубики»

Презентувати свій виріб

3. Winter holidays. Зимові канікули

Підприємливість та фінансова грамотність

25.(1)

 

This is our Christmas Tree!

Це наша різдвяна ялинка!

p.50-51

Уміння просити передати предмети,запропонувати спільну дію

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

Candy, Christmas Tree,bell, star, box.

Let’s decorate our Christmas Tree! Please, give me this red star

 

Aa,Bb.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Розпізнавати букви Aa,Bb

 

Вимовляти виучувану лексику,

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу . Гра «У магазині»

Просити передати необхідний предмет.

26.(2)

 

Merry Christmas!

Щасливого різдва!

p.52-53

Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Різдва

Громадянська відповідальність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Особливості вітання зі святом

 

 

Співпрацювати в парі

Santa Claus, stocking, card, ball, clown, deer

Please? Give me one red stocking.

Merry Christmas!

 

Cc, Dd

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Розпізнавати букви Cc, Dd

Вміти ввічливо попросити річ

І вітати з Різдвом.

Презентувати свій виріб

 

Пісня «I wish you a Merry Christmas!”

 

27.(3)

 

Happy New Year!

p.54-55

Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Нового Року

 «Соціальна та громадянська компетентності»-

уважне ставлення до оточуючих.

«Спілкування державною мовою»-уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції.

Стежити за презентованою інформацією

New Year,party,dance,

sing a song,

play a game,

elephant, frog.

 

Happy New Year!

Let’s sing a song at the party!

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Вміти ввічливо  вітати з Різдвом

Називати слова-дії з опорою на зображення.

Гра

28-30 (4-6)

 

Revision

Повторення

p.56-58

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчаються

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння співпрацювати на результат.

«Уміння вчитися протягом життя»-уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

«Обізнаність та самовираженість у сфері культури»-розвиток поваги до багацтва і розмаїття  культур

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

 Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

 

 

Діалогічне мовлення

Unit 4 Animals. Тварини .

Здоров'я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток.

 

 

I have got a rabbit.

У мене є кролик.

p.. 59-60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My pets.

Мої домашні  улюбленці.

p.. 61-62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік ___2020-2021___               Семестр ____2____                      Вчитель _______Савич  З.В__________                   Клас ____1_________                 Підручник:                   Start up 1

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

компетентності

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

 

Is it big or small?

Велике чи маленьке?

р.63-64

Уміти описувати тварин,називати їх розмір.

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Екологічна грамотність-піклуватися про тварин.

Стежити за презентованою інформацією

Big, small, lion, kangaroo

It is a big pig.

I’ve got…

Розуміти короткий зміст речення з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших.

Читати односкладові слова з вивченими буквами

Називати тварин, розповісти яка вона за розміром.

Повторювати прослухані речення.Запитати велика чи мала тварина і відповісти на таке запитання.

 

 

Is it a big pig?

Це велика свиня?

р.66-67

Уміти називати розмір тварин.

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою

Екологічна грамотність-піклуватися про тварин

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Chicken, pig, cow, sheep, mouse, nut.

My sheep is big.

Сприймати на слух назви тварин і вказувати на відповідне зображення, порівнювати тварин за розміром,вміти ділити їх на групи за розміром.

Сказати, що у тебе є  тварина., назвати її розмір.

Запитати велика чи мала тварина і відповісти на таке запитання.

 

 

How big is a pig?

Наскільки велика свиня?

р.68-69

Уміти описувати тварину.

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою

Екологічна грамотність-піклуватися про тварин

Робота в групах

Ox, penguin

 

I can see a …

How small is it?

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Читати односкладові слова з вивченими буквами.

Повторювати за прослуханим.

Описувати зображення, розповідати вірш з опорою на зображення.

Діалогічне мовлення

Ставити запитання.

 

 

I can run.

Я вмію бігати.

р.70-71

Уміти називати  дії тварин  і порівнювати їх зі своїми.

«Ініціативність та підприємливість»-уміти презентувати себе.

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Run, jump, fly, climb, queen, rat

I can run like a rat.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Показувати і відгадувати тварину за її рухами.

Називати рухи тварин і рухи, які ти вмієш робити як тваринка, повторювати за прослуханим.

Гра «Пантоміма»

Називати вивчені букви.

 

 

We can see a wolf. Ми бачимо вовка.

р.72-73

Називати тварину, яку бачиш.

Екологічна грамотність-піклуватися про тварин

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Робота в парі

Wolf, monkey, bear, fox, snake,tiger.

I can see a wolf.

We can see…

They can see…

Впізнавати тварину на ілюстрації, вказувати на тварину, яку прослухав.

Читати односкладові слова з вивченими буквами.

Називати вивчені тварини,їх розмір, і рухи.

Називати, яку тварину бачать однокласники.

 

 

Fish can run. Риби вміють плавати.

р.74-75

Говорити,що вміють робити тварини.

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою

Екологічна грамотність-піклуватися про тварин.

 

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Giraffe,.fish,crocodile, horse.

We

they

Впізнавати тварину на ілюстрації, вказувати на тварину, яку прослухав.

Читати односкладові слова з вивченими буквами.

Називати вивчені тварини,їх розмір, рухи, колір.

Запитувати і відповідати за запитання про розмір і колір тварин.

Називати вивчені букви.

 

 

Project work

Проєктна робота

Уміти сворити тваринку,яка подобається і представити її.

Ініціативність і підприємливість-креативність під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Розвиток творчих здібностей

Розвиток навичок говоріння

 

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Представити свою роботу

 

 

Revision

Повторення (2)

p.76-78

Уміти активно застосовувати вивчені структури

Екологічна грамотність-сприймання природи як цілісної системи.

Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Читати односкладові слова з вивченими буквами.

Називати вивчені букви,вміти їх писати.

Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання.

Unit 5   Holidays. Свята

Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність.

 

 

Happy birthday!

З Днем народження!

р.79-80

Уміння вітати з Днем народження,  робити   подарунок і дякувати за подарунок.

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Ініціативність і підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної ситуації.

Особливості святкування Дня народження

Present, flower, cake, balloon, Ukrainian, vase

Happy birthday, dear Jill!

This flower is for you.

Thank you.

Прослуховувати висловлювання про день народження та реагувати на нього, обирати правильні наліпки,

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Читати односкладові слова з вивченими буквами.

Називати слова,пов’язані з Днем народження, вітати зі святом і подарувати подарунок.

Писати вивчені букви.

 

 

Нow old are you?

Скільки тобі років?

р.81-82

Уміти запитувати про вік свого друга

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Watch

Numbers 1-10

How old are you?

I am six.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Співвідносити почуте про вік із певною людиною.

 

Вимовляти виучувану лексику,

Запитувати про вік друзів і відповідати на такі запитання.

 

 

How old is she?

Скільки їй років?

р.83-84

Уміти запитувати вік у однолітків.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Yo-yo, zoo

Numbers 1-10

How old is he/she?

She/he is five.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Співвідносити почуте із ілюстрацією,

 

Вимовляти виучувану лексику.

Запитувати про вік друзів і відповідати на такі запитання.

Підписувати листівку.

 

 

Happy Easter!

Щасливого Великодня!

р.85-86

Уміти вітати зі святом Великодня, знати традиції святкування.

Громадянська відповідальність-

шанобливе ставлення до звичаїв і традицій різних народів.

Особливості Великодня в Україні.

Easter, Easter Bunny, basket, egg.

Happy Easter!

What’s in your basket?

Let’s look for Easter eggs!

Співвідносити почуте  про Великдень  із ілюстрацією,

читати односкладові слова з вивченими буквами.

Називати слова, пов’язані з Великоднем, вітати зі святом, розказувати вірш із опорою на зображення, рахувати Великодні яйця, підписувати листівку.

 

 

Project work

Проектна робота

Уміти створити листівку до Дня народження чи Великодня.

 

 

Ініціативність і підприємливість-креативність під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Розвиток творчих здібностей

Розвиток навичок говоріння

 

Draw, cut out,

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Представити свою роботу

 

 

Revision

Повторення (2)

p.87-89

Уміти активно застосовувати вивчені структури.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається.

Називати вивчені букви,вміти їх писати.

Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання.

Unit 6 Food. Їжа.

Здоров'я і безпека. Підприємливість та фінансова грамотність.

 

 

Have you got a fish sandwich?

У тебе є сенвіч із рибою?

р.90-91

Уміння називати продукти., які у тебе є.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя.

Стежити за презентованою інформацією

Sandwich, meat, fish, cheese.

Have you got a fish sandwich?

Yes, I have.

No, I haven’t.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших,

читати односкладові слова з вивченими буквами.

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається.

Називати назви продуктів, описувати складові бутерброду, називати улюблений, запитувати про продукти, які має друг і давати відповідь, писати  односкладові слова слова.

 

 

What’s in your lunchbox?

Що у твоєму ланч-боксі?

р.92-93

Уміння описувати що у ланч –боксі.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Orange, banana, kiwi, lunchbox.

What’s in your lunchbox?

I’ve got…

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших,

Читати слова зі звуком a /ei/

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається.

Називати назви фруктів та казати улюблений фрукт, вміти зібрати ланч-бокс з вивчених слів і описати його вміст, запитати друга про вміст його боксу.,писати слова з довгим звуком а/еі/.

 

 

I like tea.

Я люблю чай.

р.94-95

 

Уміння називати улюблену їжу чи напій.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Уміння вчитися упродовж життя-уміння використовувати отримані знання.

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Potato, tomato,

Glass of milk, cup of tea.

I like tea.

I don’t like milk.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших.

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається. Читати односкладові слова зі

 звуком /е/

Називати назви продуктів і напоїв, розповідати про уподобання однолітків, описувати свої, вміти визначати улюблені продукти і ті, які не подобаються.

Писати слова зі

 звуком /е/

 

 

What’s for lunch?

Що на ланч?

р.96-97

 

Уміння називати улюблену їжу на обід.

Ініціативність і підприємливість-уміння презентувати себе, виражати свої емоції та уподобання. . Уміння вчитися упродовж життя-уміння використовувати отримані знання.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Rice, sausage, soup, bread.

I like bread.

I don’t like soup.

Впізнавати виучувані слова серед інших, вказувати на  відповідні зображення,знаходити вміст обіду за прослуханим описом.З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається. Читати і слова зі звуком е /і:/

Називати назви страв на обід і напоїв, розповідати про свої уподобання, вміти обирати продукти для обіду і описувати свою страву.

Писати слова зі

 звуком   е /і:/

 

 

What day is it today?

Який сьогодні день?

р.98-99

Уміння визначати день тижня.

Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної ситуації.

Стежити за презентованою інформацією

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday,Saturday, day, week

What day is it today? It is Monday.

З’єднувати зображення із  слово, читати слова, орієнтуватися у календарі, знаходити почутий день.

Читати слова з коротким звуком /і/

Називати дні тижня, співати пісню про дні тижня, визначати,який сьогодні день, запитувати друга ,який сьогодні день і відповідати, писати дні тижня.

 

 

Menu

Меню

р.100-101

Уміння створювати власне меню.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Ініціативність і підприємливість-уміння презентувати свої уподобання.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

lunch

Let’s have lunch!

Складати меню, використовуючи зображення їжі, вміти знаходити зайву страву чи продукт, читати слова з довгим звуком і/ai/

Розповідати про своє меню на кожен день, розповідати про свої уподобання, писати слова зі

 довгим звуком і/ai/.

 

 

In the cafe.

У кав’ярні

p.102-103

 

Уміння замовляти їжу у кафе, дякувати.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Правила поведінки у кафе.

Pizza, cola, ice-cream, juice.

Give me…please.

Here you are.

Thank you.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших. З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається. Читати слова зі звуком /о/. Правильно добирати кольри.

Вміти робити замовлення у кафе, обирати бажану страву серед інших, повторювати за прослуханим.

писати слова зі звуком/о./

 

 

At home

Удома

р.104-105

Уміння пригощати і дякувати за пригощення.

Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Salsd, chocolate, jam, biscuit.

Give me…please.

Take this….

Here you are.

Thank you.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших.

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається. Читати слова iз довгим звуком o/оv/.

Вміти запропонувати страву рідним і попросити передати якусь страву, казати дякую. Писати слова iз довгим звуком o/оv/.

 

 

Project work

Проектна робота

Уміння створювати елементарні страви.

Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність  під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками.

Розвиток творчих здібностей

Виучувала лексика з попередніх уроків

Wash, cut, peel, layer, add, decorate.

 

Виучувані мовленнєві зразки.

Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Створити страву з фруктів, представити її, пригостити однокласників.

 

 

Revision

Повторення (2)

p.106-108

Уміти активно застосовувати вивчені структури.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Працювати самостійно.

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

 

Називати вивчені букви і слова ,вміти їх писати.

Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання.

Unit 7 School. Школа.

Громадянська відповідальність.

 

 

Is it long or short?

Довге чи коротке?

р.109-111

Уміти називати шкільні речі, описувати їх.

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,

застосовувати логіко-математичний інтелект

Стежити за презентованою інформацією

Pen, pencil, ruler, long, short.

Is it a long ruler?

Is it a short pen?

Прослуховувати висловлювання та реагувати на вивчені шкільні речі, співвідносити почуте із зображенням.

З’єднувати зображення із  буквою, на яку воно починається. Читати слова зі звуком /ʌ/.

Запитувати про розмір шкільних речей і відповідати, називати назви шкільних предметів,розповідати про свої шкільні речі, описувати їх за розміром,виокремлювати і називати початкову букву слова, писати слава з буквою u.

 

 

What is in your schoolbag?

Що у твоєму портфелі?

р.112-113

Уміння називати речі у шкільному портфелі.

Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір.

Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність  під час розв’язання життєвих ситуацій

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

Book, copybook, pencil case,schoolbag, rubber.

What’s in your schoolbag? I have got a….

Прослуховувати висловлювання та реагувати на вивчені шкільні речі, співвідносити почуте із зображенням,рахувати шкільні речі, обирати наліпку до попередньо прослуаного запису, читати слова із буквою u /ju:/

Запитувати друга про вміст портфеля  і відповідати на такі запитання, називати шкільні речі, писати слова із довгим звуком /ju:/

 

 

It is our school.

Цу наша школа.

р.114-115

 

Уміння розповідати про школу.

Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір.

Ініціативність і підприємливість-презентувати себе і свою школу.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

School, teacher, pupil, blackboard.

I am a pupil.

She/he is a pupil.

We are pupils.

Читати імена дітей, з’єднувати їх із буквою, на яку вони починаються, Прослуховувати висловлювання та реагувати на послідовність зображень.

Буква «у» у кінці слова.

Називати шкільні речі,описувати школу і предмети у ній, називати осіб, яких можна побачити у школі.

Писати слова із буквою  у кінці слів.

 

 

It is my classroom.

Це моя класна кімната.

p.116-117

Уміння описувати класну кімнату.

Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір.

Ініціативність і підприємливість-презентувати себе і свою школу.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

Classroom, table, desk, chair.

It is my/your/his/her classroom.

співвідносити почуте із зображенням шкільних речей,з’єднувати їх із буквою, на яку вони починаються, знаходити частини одного зображення. Буква «у» у кінці слова/ai/

Називати шкільні речі,описувати клас і предмети у ньому, називати приналежність предметів певним особам

Писати слова із буквою  у кінці слів.

 

 

Open your book!

Розгорни свою книгу!

р.118-120

Уміння давати прості вказівки, виконувати їх.

Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір.

Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність  під час розв’язання життєвих ситуацій

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

Open, close, sit down, stand up.

Open your book!

Close your book!

Sit down!

Stand up!

Співвідносити вказівку із зображенням, реагувати на прослухану вказівку

Давати вказівки однокласникам і виконувати їх,вміти обирати і називати речі, які необхідні у школі, писати назви шкільних речей.

 

 

Project work

Проектна робота

 

Уміння виготовляти власний портфель-лепбук.

Соціальна та громадянська компетентності-уміння толерантно спілкуватися з однолітками.

Розвиток творчих здібностей

Write a title

Draw

Stick

Ready

Виучувані мовленнєві зразки.

Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Презентація роботи.

 

 

Revision

Повторення

Р.121-122

Уміти активно застосовувати вивчені структури.

Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Працювати самостійно

Виучувала лексика з попередніх уроків

Виучувані мовленнєві зразки.

Знаходити зайве слово серед інших, співвідносити почуте із зображенням, вказувати на вивчені зображення, читати елементарні слова.

 Називати назви шкільних речей,вміти їх описувати, і казати кому вони належать.

Писати букви.

 

 

All I know.

Все, що я знаю.

123-124

Уміти активно застосовувати вивчені структури.

Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

Виучувала лексика за рік.

Виучувані мовленнєві зразки.

Читати слова, орієнтуватися у прослуханому і робити правильний вибір.

Називати вивчені слова протягом року,знати букви і звуки, вміти описати предмет чи тварину, оцінювати свою роботу протягом року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування НМК Start up

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку