КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Start up 1
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||||||||||||||||||||||
Громадянська відповідальність,підприємливість та фінансова грамотність,здоров’я і безпека |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Hello! Вітаю! p.6-7 |
Уміння привітатися, представитися та попрощатися
|
Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт |
Особливості привітання та знайомства. Співати разом |
Hello ! Hi! Goodbye! Імена героїв: Jack, Jill,Mary, Bill, Olenka, Rolly, Polly |
I am Jack.
|
Пісня “Hello” Простуховувати висловлювання і реагувати на нього |
Вимовляти імена головних героїв Представити себе |
|||||||||||||||||||||
2. |
|
Hi! Привіт! p.8-9 |
Привітатися і представити себе дорослим і ровесникам |
Спілкування iноземною мовою: уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції. |
Особливості привітання та знайомства. Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
One, two, three |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати назви цифр (1-3)та вказати на них |
Представити себе. Вимовляти назви цифр та графічно зображати їх |
|||||||||||||||||||||
3. |
|
Good morning! Доброго ранку! p.10-11 |
Уміння привітатися з людьми вранці, вдень, увечері та побажати доброї ночі |
Соціальна та громадянська компетентності: уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт,будувати товариські стосунки. |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Good morning, Jack, Good afternoon, Rolly, Good evening,Stas Good night,Mary. |
Good morning Good afternoon Good evening Good night. |
Пісня “The greeting song” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим Вимовляти слова -вітання Співставляти із зображенням |
|||||||||||||||||||||
4. |
|
What’s your name? Як тебе звати? p.12-13 |
Уміння запитати чиєсь ім’я й відповісти на таке запитання, назвати ім’я друга. |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співпрацювати в парі |
My, his, her,your, name,what |
What’s your name? My name is Jack. What’s his/her name? His/her name is… |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь Інценізація «У театрі» |
|||||||||||||||||||||
5. |
|
My friends. Мої друзі. p.14-15 |
Сказати хто його/її друг, представити їх, рахувати до 4. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в групі
|
He/she, friend, Four Stas, Joe, Flo, Nina |
She/he is my friend. Your are my friend. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Вірш «Boys and girls» |
Діалогічне мовлення «На день народженні»(представлення гостей) Вимовляти назви цифр та графічно зображати їх. |
|||||||||||||||||||||
6. |
|
How are you? Як справи? p.16-17 |
Запитувати та відповідати про смопочуття, описувати свій настрій |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з людьми,зважаючи на їхнє самопочуття. |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя Співати разом |
Слова- настрій |
How are you? I’m fine, thank you/. I’m ok/good/bad, so-so |
Розуміти короткі і прості висловлювання. Пісня «Hello,hello how are you»
|
Зіставляти зображення і почуту відтворювану фразу, Рухові вправи разом з вчителем |
|||||||||||||||||||||
7. |
|
Are you happy? Ти щасливий? p.18-19 |
Уміння запитувати людей про їх емоційний стан і відповідати на такі запитання |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхній стан та емоції, формування толерантного ставлення до інших |
Особливості розмовного етикету при знайомстві, зустрічі(настрій). Розуміти та відтворювати мовленнєві зназки. |
Happy,sad,angry,tired |
Are you happy, Mary? Yes , I am/ No, I am not |
Роспізнає знайомі слова у прослуханому контексті та у супроводі малюнків. Song «If you happy» |
Запитує про настрій людини та може назвати свій, підтримує діалог у межах теми, виражає свої почуття,вживаючи прості слова із невербальним супроводом |
|||||||||||||||||||||
8. |
|
Is he tired? Він утомлений? p.20-21 |
Уміння запитувати однолітків про стан інших людей,описувати настрій інших. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння встановлювати базовий соціальний контакт «Ініціативність та підприємливість»-умінняініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя.
|
Слова- настрій |
How are ,Bill? Is he sad?No, he isn’t/Yes, he is |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,слідкувати за малюнками, Роспізнає настрій героїв з мультфільмів. |
Обмінюється інформацією з однолітками про настрій, вирізняє ключову інформацію у розмові. Гра «Емоції» |
|||||||||||||||||||||
9. |
|
My family Моя сім’я p.22-23 |
Уміти називати членів своєї родини |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних Уміння вчитися упродовж життя-самостійно працювати з підручником, формування впевненого спілкування іноземною мовою |
Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей. |
Family,mother, father, sister, brother, This |
This is my mother. |
Розпізнає слова-назви членів сім’ї на слух, зіставляє їх із зображеннями |
Описує свою сім’ю з опорою на зображення.
Пальчикові ігри
|
|||||||||||||||||||||
10. |
|
My family tree Моє родинне дерево p.24-25
|
Уміння представити своїх членів родини, рахувати до 5 |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект |
Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей. Співати разом |
Grandfather,grandmother, family tree Four,five |
This is my grandfather. His name is Ben. |
Розпізнає слова-назви членів родини,цифри Прослуховує запис та реагує на нього. Пісня «My family» |
Представляє свою родину з опорою на родинне дерево Вимовляє назви цифр та графічно зображає їх. |
|||||||||||||||||||||
11. |
|
Who is this? Хто це? р.26 |
Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Відтворювати мовленнєві зразки Робота у парі Розвиток уяви |
Who, my |
Who is this,Jill? This is my father. |
Розпізнає слова-назви членів родини Слідкує за малюнками Розрізняє мовлення основних дійових осіб. |
Ставить та відповідає на запитання про родину
Гра «Хто це?» |
|||||||||||||||||||||
12-13 |
|
Revision Повторення p.27-29 |
Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками на результат. Уміння вчитися впродовж життя-уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення. |
|
Повторення лексики з теми |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
|||||||||||||||||||||
2. Toys. Іграшки. Підприємливість та фінансова грамотність.Здоров'я і безпека. |
||||||||||||||||||||||||||||||
14.(1) |
|
What is this? Що це? Р.30-31 |
Уміння називати іграшки, ставити запитання про іграшки і відповідати на них |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками і приймати спільні рішення |
Стежити за презентованою інформацією Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя |
Ball, doll, car, ship |
What is this? It’s a car. |
Розпізнає іграшки у контексті,реагує на зображення Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Мікродіалог Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників Гра «Що зникло? ». |
|||||||||||||||||||||
15.(2) |
|
Is it a plane? Це літак? p.32-33 |
Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Plane, train,cat, bat |
Is it a car? Yes, it is/No, it isn’t |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Уміти зіставляти почуте із зображенням. Пісня |
Інсценувати діалог Гра «Відгадай що у мене?» |
|||||||||||||||||||||
16.(3) |
|
Let’s count! Порахуймо! p.34-35 |
Уміння рахувати до 10 |
Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект |
Стежити за презентованою інформацією |
Six, seven, eight, nine, ten |
One car-two cars (однина-множина) |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Пісня «Numbers song» |
Вимовляє назви цифр та графічно зображає їх. Називає кількість предметів. |
|||||||||||||||||||||
17.(4) |
|
Colours Кольори p.36-37 |
Уміння називати кольори. |
Уміння називати предмети, спонукати до дії уміння співпрацювати з однолітками і приймати спільні рішення, працювати на результат. |
Стежити за презентованою інформацією |
Red, blue, grey ,green |
I can see a red doll. It is red. |
Розпізнавати кольори з опорою на зображення. Демонструвати розуміння висловлювань. Пісня «It’s a rainbow» |
Називати колір предметів Гра «Touch something red» |
|||||||||||||||||||||
18.(5) |
|
What colour is it? Якого це кольору? p.38-39 |
Уміння запитувати про колір предмета і відповідати на таке запитання |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя |
Yellow, black, brown,white |
What colou is it? It’s white. |
Розпізнавати кольри у контексті,реагувати на зображення Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників
|
|||||||||||||||||||||
19.(6) |
|
Let’s ride a bike! Покатаймося на велосипеді! p.40-41 |
Уміння пропонувати спільну дію |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою уміння співпрацювати з однолітками |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Bike-to ride a bike Roller skates-to roller skate |
Let’s ride a bike! Touch! |
Розуміти короткі і прості вказівки Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати свої речі за кольором Запрошувати до активних ігор Ставити запитання і відповідати на них |
|||||||||||||||||||||
20.(7) |
|
It’s my skateboard Це мій скейт p.42-43 |
Уміння називати предмети, спонукати до дії |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою уміння співпрацювати з однолітками |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Skateboard Scooter To ride a scooter |
It’s my scooter. Let’s ride my scooter! |
Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших. Гра «Пантоміма » |
Повторювати за прослуханим. Описувати зображення,знаходячи виучувану лексикую |
|||||||||||||||||||||
21.(8) |
|
Let’s play in the pool! p.44-45 |
Уміння називати предмети, спонукати до дії |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою, уміння співпрацювати з однолітками, генерувати нові ідеї |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Swing Slide Pool sandpit |
I can see a sandpit. Let’s play in the sandpit! |
Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших |
Вживати короткі фрази,запрошувати до гри, Називати кількість предметів Вживати виучуванні слова у мовленні |
|||||||||||||||||||||
22-24
(9-11) |
|
Revision Повторення p.46-49 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчаються |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати на результат Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Гра «Кубики» Презентувати свій виріб |
|||||||||||||||||||||
3. Winter holidays. Зимові канікули Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||
25.(1) |
|
This is our Christmas Tree! Це наша різдвяна ялинка! p.50-51 |
Уміння просити передати предмети,запропонувати спільну дію |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. «Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Candy, Christmas Tree,bell, star, box. |
Let’s decorate our Christmas Tree! Please, give me this red star
Aa,Bb. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Розпізнавати букви Aa,Bb
|
Вимовляти виучувану лексику, Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу . Гра «У магазині» Просити передати необхідний предмет. |
|||||||||||||||||||||
26.(2) |
|
Merry Christmas! Щасливого різдва! p.52-53 |
Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Різдва |
Громадянська відповідальність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Особливості вітання зі святом
Співпрацювати в парі |
Santa Claus, stocking, card, ball, clown, deer |
Please? Give me one red stocking. Merry Christmas!
Cc, Dd |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
Розпізнавати букви Cc, Dd |
Вміти ввічливо попросити річ І вітати з Різдвом. Презентувати свій виріб
Пісня «I wish you a Merry Christmas!”
|
|||||||||||||||||||||
27.(3) |
|
Happy New Year! p.54-55 |
Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Нового Року |
«Соціальна та громадянська компетентності»- уважне ставлення до оточуючих. «Спілкування державною мовою»-уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції. |
Стежити за презентованою інформацією |
New Year,party,dance, sing a song, play a game, elephant, frog.
|
Happy New Year! Let’s sing a song at the party! |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Вміти ввічливо вітати з Різдвом Називати слова-дії з опорою на зображення. Гра |
|||||||||||||||||||||
28-30 (4-6) |
|
Revision Повторення p.56-58 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчаються |
«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння співпрацювати на результат. «Уміння вчитися протягом життя»-уміння оцінювати власні навчальні досягнення. «Обізнаність та самовираженість у сфері культури»-розвиток поваги до багацтва і розмаїття культур |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших.
|
Діалогічне мовлення |
|||||||||||||||||||||
Unit 4 Animals. Тварини . Здоров'я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
I have got a rabbit. У мене є кролик. p.. 59-60 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
My pets. Мої домашні улюбленці. p.. 61-62 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Навчальний рік ___2020-2021___ Семестр ____2____ Вчитель _______Савич З.В__________ Клас ____1_________ Підручник: Start up 1
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Is it big or small? Велике чи маленьке? р.63-64 |
Уміти описувати тварин,називати їх розмір. |
«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. Екологічна грамотність-піклуватися про тварин. |
Стежити за презентованою інформацією |
Big, small, lion, kangaroo |
It is a big pig. I’ve got… |
Розуміти короткий зміст речення з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших. Читати односкладові слова з вивченими буквами |
Називати тварин, розповісти яка вона за розміром. Повторювати прослухані речення.Запитати велика чи мала тварина і відповісти на таке запитання. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Is it a big pig? Це велика свиня? р.66-67 |
Уміти називати розмір тварин. |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність-піклуватися про тварин |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Chicken, pig, cow, sheep, mouse, nut. |
My sheep is big. |
Сприймати на слух назви тварин і вказувати на відповідне зображення, порівнювати тварин за розміром,вміти ділити їх на групи за розміром. |
Сказати, що у тебе є тварина., назвати її розмір. Запитати велика чи мала тварина і відповісти на таке запитання. |
|||||||||||||||||||||
|
|
How big is a pig? Наскільки велика свиня? р.68-69 |
Уміти описувати тварину. |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність-піклуватися про тварин |
Робота в групах |
Ox, penguin
|
I can see a … How small is it? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших. Читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Повторювати за прослуханим. Описувати зображення, розповідати вірш з опорою на зображення. Діалогічне мовлення Ставити запитання. |
|||||||||||||||||||||
|
|
I can run. Я вмію бігати. р.70-71 |
Уміти називати дії тварин і порівнювати їх зі своїми. |
«Ініціативність та підприємливість»-уміти презентувати себе. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Run, jump, fly, climb, queen, rat |
I can run like a rat. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших. Показувати і відгадувати тварину за її рухами. |
Називати рухи тварин і рухи, які ти вмієш робити як тваринка, повторювати за прослуханим. Гра «Пантоміма» Називати вивчені букви. |
|||||||||||||||||||||
|
|
We can see a wolf. Ми бачимо вовка. р.72-73 |
Називати тварину, яку бачиш. |
Екологічна грамотність-піклуватися про тварин «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. |
Робота в парі |
Wolf, monkey, bear, fox, snake,tiger. |
I can see a wolf. We can see… They can see… |
Впізнавати тварину на ілюстрації, вказувати на тварину, яку прослухав. Читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Називати вивчені тварини,їх розмір, і рухи. Називати, яку тварину бачать однокласники. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Fish can run. Риби вміють плавати. р.74-75 |
Говорити,що вміють робити тварини. |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність-піклуватися про тварин.
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Giraffe,.fish,crocodile, horse. |
We they |
Впізнавати тварину на ілюстрації, вказувати на тварину, яку прослухав. Читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Називати вивчені тварини,їх розмір, рухи, колір. Запитувати і відповідати за запитання про розмір і колір тварин. Називати вивчені букви. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Project work Проєктна робота |
Уміти сворити тваринку,яка подобається і представити її. |
Ініціативність і підприємливість-креативність під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. |
Розвиток творчих здібностей Розвиток навичок говоріння
|
Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Представити свою роботу |
|||||||||||||||||||||
|
|
Revision Повторення (2) p.76-78 |
Уміти активно застосовувати вивчені структури |
Екологічна грамотність-сприймання природи як цілісної системи. Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір. Впізнавати виучувані слова серед інших. Читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Називати вивчені букви,вміти їх писати. Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання. |
|||||||||||||||||||||
Unit 5 Holidays. Свята Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Happy birthday! З Днем народження! р.79-80 |
Уміння вітати з Днем народження, робити подарунок і дякувати за подарунок. |
«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. Ініціативність і підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної ситуації. |
Особливості святкування Дня народження |
Present, flower, cake, balloon, Ukrainian, vase |
Happy birthday, dear Jill! This flower is for you. Thank you. |
Прослуховувати висловлювання про день народження та реагувати на нього, обирати правильні наліпки, Впізнавати виучувані слова серед інших. Читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Називати слова,пов’язані з Днем народження, вітати зі святом і подарувати подарунок. Писати вивчені букви. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Нow old are you? Скільки тобі років? р.81-82 |
Уміти запитувати про вік свого друга |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Watch Numbers 1-10 |
How old are you? I am six. |
Впізнавати виучувані слова серед інших. Співвідносити почуте про вік із певною людиною.
|
Вимовляти виучувану лексику, Запитувати про вік друзів і відповідати на такі запитання. |
|||||||||||||||||||||
|
|
How old is she? Скільки їй років? р.83-84 |
Уміти запитувати вік у однолітків. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Yo-yo, zoo Numbers 1-10 |
How old is he/she? She/he is five. |
Впізнавати виучувані слова серед інших. Співвідносити почуте із ілюстрацією,
|
Вимовляти виучувану лексику. Запитувати про вік друзів і відповідати на такі запитання. Підписувати листівку. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Happy Easter! Щасливого Великодня! р.85-86 |
Уміти вітати зі святом Великодня, знати традиції святкування. |
Громадянська відповідальність- шанобливе ставлення до звичаїв і традицій різних народів. |
Особливості Великодня в Україні. |
Easter, Easter Bunny, basket, egg. |
Happy Easter! What’s in your basket? Let’s look for Easter eggs! |
Співвідносити почуте про Великдень із ілюстрацією, читати односкладові слова з вивченими буквами. |
Називати слова, пов’язані з Великоднем, вітати зі святом, розказувати вірш із опорою на зображення, рахувати Великодні яйця, підписувати листівку. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Project work Проектна робота |
Уміти створити листівку до Дня народження чи Великодня.
|
Ініціативність і підприємливість-креативність під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. |
Розвиток творчих здібностей Розвиток навичок говоріння
|
Draw, cut out, Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Представити свою роботу |
|||||||||||||||||||||
|
|
Revision Повторення (2) p.87-89 |
Уміти активно застосовувати вивчені структури. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір. Впізнавати виучувані слова серед інших. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. |
Називати вивчені букви,вміти їх писати. Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання. |
|||||||||||||||||||||
Unit 6 Food. Їжа. Здоров'я і безпека. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Have you got a fish sandwich? У тебе є сенвіч із рибою? р.90-91 |
Уміння називати продукти., які у тебе є. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. |
Стежити за презентованою інформацією |
Sandwich, meat, fish, cheese. |
Have you got a fish sandwich? Yes, I have. No, I haven’t. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших, читати односкладові слова з вивченими буквами. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. |
Називати назви продуктів, описувати складові бутерброду, називати улюблений, запитувати про продукти, які має друг і давати відповідь, писати односкладові слова слова. |
|||||||||||||||||||||
|
|
What’s in your lunchbox? Що у твоєму ланч-боксі? р.92-93 |
Уміння описувати що у ланч –боксі. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Orange, banana, kiwi, lunchbox. |
What’s in your lunchbox? I’ve got… |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших, Читати слова зі звуком a /ei/ З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. |
Називати назви фруктів та казати улюблений фрукт, вміти зібрати ланч-бокс з вивчених слів і описати його вміст, запитати друга про вміст його боксу.,писати слова з довгим звуком а/еі/. |
|||||||||||||||||||||
|
|
I like tea. Я люблю чай. р.94-95
|
Уміння називати улюблену їжу чи напій. |
Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Уміння вчитися упродовж життя-уміння використовувати отримані знання.
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Potato, tomato, Glass of milk, cup of tea. |
I like tea. I don’t like milk. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. Читати односкладові слова зі звуком /е/ |
Називати назви продуктів і напоїв, розповідати про уподобання однолітків, описувати свої, вміти визначати улюблені продукти і ті, які не подобаються. Писати слова зі звуком /е/ |
|||||||||||||||||||||
|
|
What’s for lunch? Що на ланч? р.96-97
|
Уміння називати улюблену їжу на обід. |
Ініціативність і підприємливість-уміння презентувати себе, виражати свої емоції та уподобання. . Уміння вчитися упродовж життя-уміння використовувати отримані знання. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Rice, sausage, soup, bread. |
I like bread. I don’t like soup. |
Впізнавати виучувані слова серед інших, вказувати на відповідні зображення,знаходити вміст обіду за прослуханим описом.З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. Читати і слова зі звуком е /і:/ |
Називати назви страв на обід і напоїв, розповідати про свої уподобання, вміти обирати продукти для обіду і описувати свою страву. Писати слова зі звуком е /і:/ |
|||||||||||||||||||||
|
|
What day is it today? Який сьогодні день? р.98-99 |
Уміння визначати день тижня. |
Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної ситуації. |
Стежити за презентованою інформацією |
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday,Saturday, day, week |
What day is it today? It is Monday. |
З’єднувати зображення із слово, читати слова, орієнтуватися у календарі, знаходити почутий день. Читати слова з коротким звуком /і/ |
Називати дні тижня, співати пісню про дні тижня, визначати,який сьогодні день, запитувати друга ,який сьогодні день і відповідати, писати дні тижня. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Menu Меню р.100-101 |
Уміння створювати власне меню. |
Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Ініціативність і підприємливість-уміння презентувати свої уподобання. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
lunch |
Let’s have lunch! |
Складати меню, використовуючи зображення їжі, вміти знаходити зайву страву чи продукт, читати слова з довгим звуком і/ai/ |
Розповідати про своє меню на кожен день, розповідати про свої уподобання, писати слова зі довгим звуком і/ai/. |
|||||||||||||||||||||
|
|
In the cafe. У кав’ярні p.102-103
|
Уміння замовляти їжу у кафе, дякувати. |
Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Правила поведінки у кафе. |
Pizza, cola, ice-cream, juice. |
Give me…please. Here you are. Thank you. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. Читати слова зі звуком /о/. Правильно добирати кольри. |
Вміти робити замовлення у кафе, обирати бажану страву серед інших, повторювати за прослуханим. писати слова зі звуком/о./ |
|||||||||||||||||||||
|
|
At home Удома р.104-105 |
Уміння пригощати і дякувати за пригощення. |
Здоров’я і безпека-усвідомлення важливості дотримання здорового способу життя. Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Salsd, chocolate, jam, biscuit. |
Give me…please. Take this…. Here you are. Thank you. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього, впізнавати виучувані слова серед інших. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. Читати слова iз довгим звуком o/оv/. |
Вміти запропонувати страву рідним і попросити передати якусь страву, казати дякую. Писати слова iз довгим звуком o/оv/. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Project work Проектна робота |
Уміння створювати елементарні страви. |
Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність під час розв’язання життєвих ситуацій. «Соціальна та громадянська компетентності»-уміння спілкуватись з однолітками. |
Розвиток творчих здібностей |
Виучувала лексика з попередніх уроків Wash, cut, peel, layer, add, decorate.
|
Виучувані мовленнєві зразки. |
Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Створити страву з фруктів, представити її, пригостити однокласників. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Revision Повторення (2) p.106-108 |
Уміти активно застосовувати вивчені структури. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння ввічливо спілкуватися з однолітками й дорослими. Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Працювати самостійно. |
Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього,робити правильний вибір. Впізнавати виучувані слова серед інших.
|
Називати вивчені букви і слова ,вміти їх писати. Грати гру з кубиками,застосовуючи свої знання. |
|||||||||||||||||||||
Unit 7 School. Школа. Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Is it long or short? Довге чи коротке? р.109-111 |
Уміти називати шкільні речі, описувати їх. |
Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовувати логіко-математичний інтелект |
Стежити за презентованою інформацією |
Pen, pencil, ruler, long, short. |
Is it a long ruler? Is it a short pen? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на вивчені шкільні речі, співвідносити почуте із зображенням. З’єднувати зображення із буквою, на яку воно починається. Читати слова зі звуком /ʌ/. |
Запитувати про розмір шкільних речей і відповідати, називати назви шкільних предметів,розповідати про свої шкільні речі, описувати їх за розміром,виокремлювати і називати початкову букву слова, писати слава з буквою u. |
|||||||||||||||||||||
|
|
What is in your schoolbag? Що у твоєму портфелі? р.112-113 |
Уміння називати речі у шкільному портфелі. |
Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір. Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність під час розв’язання життєвих ситуацій |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.
|
Book, copybook, pencil case,schoolbag, rubber. |
What’s in your schoolbag? I have got a…. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на вивчені шкільні речі, співвідносити почуте із зображенням,рахувати шкільні речі, обирати наліпку до попередньо прослуаного запису, читати слова із буквою u /ju:/ |
Запитувати друга про вміст портфеля і відповідати на такі запитання, називати шкільні речі, писати слова із довгим звуком /ju:/ |
|||||||||||||||||||||
|
|
It is our school. Цу наша школа. р.114-115
|
Уміння розповідати про школу. |
Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір. Ініціативність і підприємливість-презентувати себе і свою школу. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.
|
School, teacher, pupil, blackboard. |
I am a pupil. She/he is a pupil. We are pupils. |
Читати імена дітей, з’єднувати їх із буквою, на яку вони починаються, Прослуховувати висловлювання та реагувати на послідовність зображень. Буква «у» у кінці слова. |
Називати шкільні речі,описувати школу і предмети у ній, називати осіб, яких можна побачити у школі. Писати слова із буквою у кінці слів. |
|||||||||||||||||||||
|
|
It is my classroom. Це моя класна кімната. p.116-117 |
Уміння описувати класну кімнату. |
Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір. Ініціативність і підприємливість-презентувати себе і свою школу. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.
|
Classroom, table, desk, chair. |
It is my/your/his/her classroom. |
співвідносити почуте із зображенням шкільних речей,з’єднувати їх із буквою, на яку вони починаються, знаходити частини одного зображення. Буква «у» у кінці слова/ai/ |
Називати шкільні речі,описувати клас і предмети у ньому, називати приналежність предметів певним особам Писати слова із буквою у кінці слів. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Open your book! Розгорни свою книгу! р.118-120 |
Уміння давати прості вказівки, виконувати їх. |
Уміння вчитися упродовж життя-організовувати свій час і навчальний простір. Ініціативність і підприємливість-проявляти ініціативність під час розв’язання життєвих ситуацій |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.
|
Open, close, sit down, stand up. |
Open your book! Close your book! Sit down! Stand up! |
Співвідносити вказівку із зображенням, реагувати на прослухану вказівку |
Давати вказівки однокласникам і виконувати їх,вміти обирати і називати речі, які необхідні у школі, писати назви шкільних речей. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Project work Проектна робота
|
Уміння виготовляти власний портфель-лепбук. |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння толерантно спілкуватися з однолітками. |
Розвиток творчих здібностей |
Write a title Draw Stick Ready |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Слухати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Презентація роботи. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Revision Повторення Р.121-122 |
Уміти активно застосовувати вивчені структури. |
Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Працювати самостійно |
Виучувала лексика з попередніх уроків |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Знаходити зайве слово серед інших, співвідносити почуте із зображенням, вказувати на вивчені зображення, читати елементарні слова. |
Називати назви шкільних речей,вміти їх описувати, і казати кому вони належать. Писати букви. |
|||||||||||||||||||||
|
|
All I know. Все, що я знаю. 123-124 |
Уміти активно застосовувати вивчені структури. |
Уміння вчитися упродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою,оцінювати власні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.
|
Виучувала лексика за рік. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Читати слова, орієнтуватися у прослуханому і робити правильний вибір. |
Називати вивчені слова протягом року,знати букви і звуки, вміти описати предмет чи тварину, оцінювати свою роботу протягом року. |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування НМК Start up