Клуб читачів на віртуальній дошці Рadlet

Про матеріал

Клуб читачів на віртуальній дощці Рadlet надає можливість для спільної роботи учнів, вчителя, батьків в умовах дистанційного навчання другокласників.

Перегляд файлу

     Padlet – це універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) з інтуїтивним інтерфейсом, яку нескладно опанувати та легко застосовувати в навчальному процесі. Вона може бути використана для проектної роботи, колективної взаємодії, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці.

     Для створення нової дошки скористайтеся кнопкою «СТВОРИТИ PADLET». Для приєднання до створеної дошки використайте кнопку «ПРИЄДНАТИСЬ ДО ПАДЛЕТ» (необхідне посилання на дошку, до якої Ви хочете долучитись).

     Кнопка «ГАЛЕРЕЯ» дозволяє переглянути готові дошки, які можуть слугувати натхненням для вашої власної.

     Для ефективної роботи з веб-ресурсом Padlet бажано дотримуватись наступного алгоритму дій:

  1. Створити дошку.
  2. У вікні Modify padlet ввести назви та короткий опис.
  3. Розмістити в постах потрібну навчальну інформацію.
  4. Налаштувати дошку для спільної роботи (надати учням можливість переміщувати пости та створювати власні).
  5. Ознайомити учнів із принципами роботи з веб-ресурсом Padlet (продемонструвати, як створювати й наповнювати пости даними).

Створену дошку можна:

  • розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.);
  • зберегти як електронний документ у форматах .pdf, .xlsx, .csv;
  • перейти на RSS-канал цієї сторінки;
  • надіслати електронною поштою;
  • вбудувати на веб-сторінку власного сайту або блогу за допомогою пункту меню Embed in your blog or your website.

      Отже, послуговуючись інструментами веб-ресурсу Padlet, можна оформити дошку й наповнити її даними, організувати спільний доступ користувачів до неї, експортувати дошку в різні формати, розмістити її в соціальних мережах або у власному блозі, що сприятиме кращому сприйманню навчального матеріалу, підвищенню інтересу до предмета, формуванню вмінь як самостійної, так і спільної роботи тощо.

      Створити віртуальну інтерактивну дошку можна й без реєстрації. Тоді вона зберігається лише 24 години. Є обмеження і для зареєстрованих користувачів: безкоштовно можна створити 3 дошки.

      Можна обрати різні способи оформлення віртуальної дошки. Блоки-пости  на самій можна переміщувати, перейменовувати, вставляти в них відео, аудіо файли, фото.

     Свій перший внесок (документ): проект «Подбай про птахів – збережи довкілля» я зробила для обласного веб-марафону заходів до дня птахів на віртуальній дошці Padlet для першокласників.

    Для другокласників НУШ я створила віртуальну дошку «Клуб читачів». Вносила відео- чи аудіофайли у пости кожного учня. Під час дистанційного навчання запропонувала батькам моїх учнів додавати аудіофайли самостійно.

  

    Віртуальна дошка дошка вмістила матеріали до різних проектів клубу читачів:

  1. Проект «А ми любимо читати». (Читання уривка вірша О. Зімби.)
  2. Читання віршів Т.Г. Шевченка. («Встала весна», «Світає…»)
  3. Поезія Ліни Костенко. (Вірш «Соловейко застудився»)
  4. Челендж «Одна хвилина». (Читання уривка дитячої художньої літератури. Передача естафети від одного учня до іншого.)
  5. Флешмоб «Вишиванка» (Вірші поетів про вишиванку).
  6. Тиждень книги.
  7. Аудіафайли вчителя (Вірші Т.Г.Шевченка, Л.Костенко)
  8. Відеозустрічі вчителя з членами Клубу читачів

(Зустріч1 «Звернення до читачів». Зустріч 2 «Про майстерню казок О.Зімби».)

 

     Зручність використання віртуальної дошки Клубу читачів полягала ще й у тому, що вона  була вбудована в блог 2-Б класу «Ми-друзі».

 

 

          

     Для дистанційного навчання віртуальна дошка має велике значення. У Клубі читача  за допомогою віртуальної дошки Padlet зібрані виступи членів клубу. Діти можуть передивитися у зручний час свої відео- та аудіофійли зі своїми виступами, почути голоси кожної дитини. А це викликає цікавість, зближує на відстані дітей. Спільна дошка надає можливість викликати повагу до книги, любов до читання. Тут можна почути зразок читання вчителя онлайн, доєднатися до челенджу, флешмобу.

     Та й вчителю надана можливість підтримувати  спільний інтерес учнів до дитячої книги, перевірити навички читання учнів.

     В подальшому планую записати та розмістити в Клубі читача на Padlet  свої аудіозаписи творів для прослуховування для своїх учнів.

      Хочеться подякувати батькам за допомогу в записі відео- та аудіофійлів з виступами учнів. Це - найперші наші помічники, і критики.

     Планую і надалі використовувати віртуальну дошку Padlet, як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності учнів як на занятті, так і в позанавчальний час.

Жигайло Олена Володимирівна,

вчитель поч. класів

Володимирівської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1

Використана література

        http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index_3.html Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet в освітньому процесі Морквян І. В., Хміль Н. А. Інформаційні технології в школі. Інтернет-додаток до журналів Видавничої групи «Основа»

        http://2webmkl.blogspot.com/p/httpsrupadletcom.html - Padlet - віртуальна дошка для спільної роботи

        https://uk.padlet.com/zhigajloe/jfmr6dn63590 - Клуб читачів Жигайло О.В.

 

 

 

 

docx
Додано
31 травня 2020
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку