Клуб веселих математиків 3 клас НУШ

Про матеріал
Матеріал можна використати для проведення позакласних заходів, на уроках математики для розвитку логічного мислення, комунікаційних умінь, працювати в групах.
Перегляд файлу

Математика 3 клас НУШ

Тема: Математичний КВМ

Мета: Систематизувати знання, уміння і навички учнів, розвивати логічне мислення, творчу ініціативу, спонукати до творчості під час розв’язування вправ, уміння працювати  групі, виховувати інтерес до математики, вміння роз’язувати конфлікти

Обладнання: музика, емблеми, нагороди, картинки

C:\Users\Ольга Іванівна\Desktop\176___11\IMG_2407.JPGC:\Users\Ольга Іванівна\Desktop\176___11\IMG_2379.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий. Добрий день шановні гості!. Сьогодні математичний КВМ. Дехто вважає, що це суха, нудна і нецікава наука. Але це не так.

 Математика була і є окрасою будь-якої науки, саме в цьому полягає її естетична цінність. Тому часто чуємо: «Усюди, де число, там краса». Математична творчість сповнена фантазії. А фантазія у математиці – дійовий засіб для творчості.

 Математика – музика душі.

 Математика – цариця всіх наук.

 Сьогодні в цій залі відбудеться турнір знавців математики. Гра буде дуже цікавою, адже ми влаштовуємо змагання у дотепності та обізнаності з математики. Нехай переможуть сильніші! Тож давайте запросимо на сцену наших учасників.

Звучить музика «Пісенька про математику» сл. Н. Крахоткіної, муз. С. Пастухова.

Девіз:

                              Хочу все знати

                              Буду уважним і старанним

                              Буду активним і кмітливим

                              Буду міркувати, рахувати

                              Свій розум розвивати.

 

1 учень.

Святкова наша зала

Від облич засіяла,

В змаганнях віднині

Ареною стала.

Вогні КВМ, наче зорі горять,

Команди на старт

Готові стоять.

Святкова зала

Нас всіх обєднала,

В змаганнях віднині  

Ареною стала

Хай будуть веселі обличчя у всіх, 

Девіз КВМ – це дотепність і сміх. 

Ведучий.

Сьогодні зустрічаються команди «Кмітливі» та «Розумні». Девіз – «Серед чисел існує доскональність і злагода». Тому мені дуже хочеться, щоб досконалість і злагода панувала в душі наших учасників.

А яка гра без журі? Знайомтеся… (Представляє членів журі).

1 учень. Повага вам, судді!

2 учень. Привіт вам, журі!

3 учень. Та тільки суворо нас не судіть!

4 учень. І смійтесь з того, що викличе сміх.

5 учень. Сміятися голосно - суддям не гріх.

6 учень. Ставте нам справедливі оцінки –

      Хочемо в конкурсах перемогти.

      Хай в суперників

      Трясуться колінки.

7 учень. Олівець ми вручаємо

      І вам побажаємо

      На світі сто років прожити,

      І в конкурсах чесно судити!

Ведучий. Ось і настав час розпочати поєдинок. Перший конкурс – конкурс привітань. Слово – команді «Кмітливі».

 Капітан команди «Кмітливі». Команда, наш девіз!

  Шануємо безмірно

  Царицю наук

  Для неї не шкода

  Нам розуму і рук!

  Щоб усе прекрасно знати ,

  Будем добре міркувати,

  Додавати, віднімати

  І свій розум розвивати!

 Привітання команді «Кмітливі»:

  Ми суперників вітаєм,

  Чи здолаєм вас – не знаєм,

  Будем чесно ми змагатись

  Лиш на себе сподіватись.

Ведучий. Слово команді «Розумні»!

Капітан команди «Розумні». Команда, наш девіз!

  Треную свій розум,

  Увагу та пам’ять.

  Працює мій мозок

І вчусь я старанно.

Привітання від команди «Розумні»:

  Добрий день, шановні друзі!

  КВМ – цікаве світо.

  Наших друзів в залі цій багато.

  Всім привіт та усмішку шлемо,

З перемогою до фінішу йдемо!

Віднімаєм, ділим, множим,

Додаємо – все ми можем,

Математика одвічно,

Вчить нас мислити логічно!

Ведучий. Молодці капітани і члени команд, добре попрацювали! Ваші девізи чудові! Виконання їх оцінить наше журі!

 

Ведучий. Все вже готове, тому переходимо до першого конкурсу, який називається «Розминка» Відповіді на запитання пишуть на аркушах. За правильну відповідь отримують 1 бал. Команди готові? Тоді перше запитання:

  1. У двох носорогів було 2 роги. Скільки ріг у 12 носорогів? (12)
  2. Якого розряду немає у трицифровому числі? (Одиниці, сотні, тисячі, десятки).
  3. Якої відповіді немає у таблиці множення на 3? 3   6   10   12    15.
  4. Як з допомогою 5 одиниць і одного знаку дії написати число 100?    111-11=100

Ведучий. Наш наступний конкурс «Хитра задача». Журі цей конкурс буде оцінювати так: за правильну відповідь 1 бал, за швидкість – ще 1 бал.

 ІІ конкурс «Хитра задача»:

  1. Скільки дітей у касі: «Якщо від найбільшого двоцифрового числа відняти число, записане двома 8, і до отриманого додати найменше двоцифрове число, то отримаємо відповідь…»  (99-88+10=21)

Ведучий. Продовжимо наші змагання. Наступний конкурс – «Конкурс капітанів». Заповнити магічний квадрат.

8

18

4

 

10

14

16

2

12

Ведучий. Поки капітани працюють, команди теж приймуть участь у «Конкурсі ерудитів».

7. «Розгадай ребуси»:

  1. 40 А (сорока)   5. Р І А (родина)
  2. 3 буна (трибуна)   6. Г І ник (годинник)
  3. 7 ’я (сім’я)    7. ’ І  я (диня)
  4. Г І А (година)   8. 40 ’ м (сором)

 

Капітани

8. Розвяжіть і прокоментуйте рівняння

35-х=12    х-15=37

х=35-12    х=37+15

х=23     х=52

 

9. Запишіть та обчисліть вирази

  1. Частку чисел 48 і 8 зменшити у 2 рази.
  2. Добуток чисел 3 і 8 збільшити на 27.

 

10. Назвіть сусідів поданих чисел

 101, 200, 360, 549, 999.

11. Визначте час за годинником

Одиниці вимірювання часу — Гипермаркет знаний

 

 

 

 

 

 

 

12.  «Естафета команд»           

 4 дм – 34 см = 6 см

 1 м – 91 см = 9 см

 1 год – 50 хв = 10 хв

 1 ц – 88 кг = 12 кг

 100 – 97 = 3

 2 · 4 = 8

 1 грн – 93 коп = 7 коп

  

Ведучий.   Увага! Ось настав фінал!

  Команда – переможниця

  Здолала перешкоду,

  Одержуйте винагороду!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манушина Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
1349
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку