Ключ оцінювання
діагностувальної роботи з української мови
Читання вголос. Списування. Письмовий переказ
Читання вголос
Орієнтовні показники темпу читання вголос
Ключ оцінювання
діагностувальної роботи з української мови
Читання вголос. Списування. Письмовий переказ
Читання вголос
Орієнтовні показники темпу читання вголос
Клас |
І семестр |
ІІ семестр |
4 |
80-85 сл/хв |
90-95 сл/хв. |
Рівень сформованості |
Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
Ще формується |
70 і менше |
Сформовано |
71 і більше |
Списування
Орієнтовні критерії оцінювання списування
Рівень сформованості |
Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
Ще формується |
Списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних); поєднання букв переважно відсутнє. Робить ситуативні виправлення, може правильний запис виправляти на неправильний; не сприймає пояснень вчителя щодо пошуку помилок; не дає пояснень зробленим виправлянням; має труднощі з пошуком неправильних записів, навіть після допомоги вчителя; відчуває труднощі з розпізнанням правильно і неправильно написаних слів. Перевірка грамотності – робить 4 і більше помилок. |
Сформовано
|
У формі букв зустрічаються ламані елементи; поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті. списаний текст легко читається; літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням; зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні. Визначає окремі/всі найбільш уживані орфограми; визначає помилки, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити виправлення орфографічних помилок після допомоги вчителя або самостійно. Перевірка грамотності – робить 0-3 помилки. |
Письмовий переказ
Орієнтовні критерії оцінювання
Рівень сформованості |
Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
Ще формується |
Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір, проте не дотримується логіки викладу. Має труднощі з пошуком лексико-стилістичних засобів для вираження задуму тексту; використовує частовживану лексику. Здійснює ситуативне редагування тексту, може правильний запис виправляти на неправильний. Перевірка грамотності – робить 4 і більше помилок.
|
Сформовано |
Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу. Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє та редагує написане. Перевіряє грамотність написаного після допомоги вчителя чи самостійно; знає та розуміє значення загальновживаних слів та фразеологізмів. Перевірка грамотності – робить 0-3 помилки. |