Ключ оцінювання діагностувальної роботи - списування, письмовий переказ. 4 клас

Про матеріал

Ключ оцінювання

діагностувальної роботи з української мови

Читання вголос. Списування. Письмовий переказ

Читання вголос

Орієнтовні показники темпу читання вголос

Перегляд файлу

Ключ оцінювання

діагностувальної роботи з української мови

Читання вголос. Списування. Письмовий переказ

Читання вголос

Орієнтовні показники темпу читання вголос

Клас

І семестр

ІІ семестр

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв.

 

Рівень сформованості

Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці

Ще формується

70 і менше

Сформовано

71 і більше

 

Списування

Орієнтовні критерії оцінювання списування

Рівень сформованості

Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання  учня/учениці

Ще формується

Списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних);

поєднання букв переважно відсутнє.

Робить ситуативні виправлення, може правильний запис виправляти на неправильний;

не сприймає пояснень вчителя щодо пошуку помилок;

не дає пояснень зробленим виправлянням;

має труднощі з пошуком неправильних записів, навіть після допомоги вчителя;

відчуває труднощі з розпізнанням правильно і неправильно написаних слів.

Перевірка грамотності – робить 4 і більше помилок.

Сформовано

 

У формі букв зустрічаються ламані елементи;

поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті.

списаний текст легко читається;

літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням;

зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні.

Визначає окремі/всі найбільш уживані орфограми;

визначає помилки, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою;

здатний/здатна зробити виправлення орфографічних помилок після допомоги вчителя або самостійно.

Перевірка грамотності – робить 0-3 помилки.

 

Письмовий переказ

Орієнтовні критерії оцінювання

Рівень сформованості

Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання

учня/учениці

Ще формується

Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір, проте не дотримується логіки викладу.

Має труднощі з пошуком лексико-стилістичних засобів для вираження задуму тексту; використовує частовживану лексику.

Здійснює ситуативне редагування тексту, може правильний запис виправляти на неправильний.

Перевірка грамотності – робить 4 і більше помилок.

 

Сформовано

Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу.

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє та редагує написане.

Перевіряє грамотність написаного після допомоги вчителя чи самостійно;

знає та розуміє значення загальновживаних слів та фразеологізмів.

Перевірка грамотності – робить 0-3 помилки.

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2022
Переглядів
4043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку