Колективна творча справа "Театралізована вистава "Под грибом"

Про матеріал

Колективна творча справа

«Театральна вистава «Под грибом»

Мета:

  • -залучити першокласників до підготовчої театралізованої діяльності: вивчення слів, розуміння завдань, створення образу персонажа, вміння володіти голосом, мімікою, жестами;
  • -підвищити самооцінку першокласників;
  • -формувати впевненість у своїх силах;
  • -розвивати навички публічних виступів, переборення сором' язливості;
  • -створити для першокласників, учнів школи, батьківського загалу атмосферу, наближену до театральної: декорації, розміщення глядацької аудиторії, дотримання певних правил;
  • -ознайомити з творчістю В.Сутєєва;
  • -розвивати навички говоріння російською мовою;
  • -виховувати почуття відповідальності перед товаришами, колективом.

Завдання:

  • -об'єднати в підготовці вистави діяльність першокласників та дев'ятикласників з метою:
  • -формувати в учнів 9 класу почуття альтруїзму, навички піклування про менших товаришів;
  • -для учнів 1 класу: підвищити значущість їхньої діяльності, створити можливість відчути турботу старших про себе, прилучитися до «шкільного» життя.

План реалізації:

  • 1.Підготовка вчителем матеріалів для проведення КТС:
  • -вивчення творчого спадку Володимира Сутєєва;
  • -адаптація дібраних матеріалів до особливостей дитячого колективу;
  • -планування колективної творчої справи.
  • 2.Колективне цілепокладання:
  • -на даному етапі важливо зробити вибір теми так, щоб ініціатива виходила від самих дітей.
  • Коментар: У початковій школі це не завжди реально, тому дієвою буде дуже добре продумана бесіда або презентація ідеї вчителя. Дуже важливо захопити вихованців перспективою цікавої і корисної справи. Це вдасться за умови тісного контакту вчителя з дітьми.
  • 3.Колективне планування справи:
  • -разом з дітьми спланувати підготовчу діяльність і ще важливіше вдало мотивувати дітей до її виконання.
  • 4. Колективна підготовка справи.
  • Коментар: на цьому етапі роботи під час підготовки спектаклю «Под грибом» діти з великим ентузіазмом репетирували, незважаючи на великі комунікативні труднощі більшості першокласників, бо вони йшли до мети - створити образ певного героя, щоб потім поставити театралізований спектакль, як справжні актори.
  • 5.Проведення справи: театралізована вистава.
  • 6.Колективний аналіз: спогади, обговорення, малювання.
  • Коментар: треба спиратися на емоційний досвід, враження дітей, бо саме вони формують ціннісні орієнтири в житті.
  • 7.Найближча післядія: колективний перегляд відео із виставою.
  • Коментар: завдання вчителя - не дати дітям забути свої досягнення і здобутки, показати їх значущість.
  • Висновки:

В ході реалізації цього проекту яскраво виявлялось зростання впевненості дітей, формувалися творчі здібності дітей, формувалися певні індивідуальні навички.

На репетиціях діти піклувалися один про одного, підказуючи слова чи рухи, які хтось забував, співчували, якщо щось не вдавалося.

Співпраця з 9 класом надала впевненості першокласникам. Відбувся, такий собі, творчий діалог: поки дев' ятикласники виготовляли декорації, працюючи в нашому класі, першокласники малювали ілюстрації до наших репетицій. Вдячна старшокласникам за те, що з невдаваною цікавістю поставилися до дитячих поривів – розглядали їхні малюнки, розпитували, хвалили. Уявіть собі, що це означає для малюків – їхня діяльність цікава старшим школярам!

Мені, як вчителю всіх цих учнів ( класовод 1 класу та класний керівник 9 класу), був цей процес дуже приємним і цікавим, бо розуміла його важливість для кожної групи учнів, і малих, і старших. Відчувалися щирість і захоплення спільною справою.

Результатом цієї КТС став святковий спектакль «Под грибом». Першокласники гідно справилися із завданням. Емоційне збудження дітей відчувалося ще 2 дні, хоча проводилася робота по його нейтралізації, переведення в енергію творчості: діти малювали малюнки, передаючи в них свої враження, обговорювали пережите. Робили один одному подарунки.

Перегляд файлу

Сценарий спектакля – театрализации

«Под грибом»

( для детей младшей школы)

 

Оформление зала: лес, деревья, кусты, тучи , капли дождя.  

Ведущий:  Вот так чудо-чудеса:

                Пожелтели все леса.

                Снова осень настает.

                Часто дождик слезы льет.

                Но мы с вами не скучаем,

                Сказку в гости приглашаем!

Открывается окошко , звучит музыка «В гостях у сказки…»

            

 Сказочница:-  Здравствуйте, ребята! Я - Сказочница! Скажите, а вы сказки слушать любите? А вы хотите узнать про кого моя сказка? Тогда отгадайте мои загадки.

1. На поляне возле елок

Дом построен из иголок.

За травой не виден он,

А жильцов в нем миллион. (О муравьях)


2.Спал цветок и вдруг проснулся

-Больше спать не захотел

-Шевельнулся, встрепенулся,

Взвился вверх и улетел. (Бабочка)

3. Под полом таится,

Кошки боится. (Мышь)

4. Чик, Чирик! К зёрнышкам прыг.

Клюй, не робей.

Это кто? (Воробей).

5. Длинные ушки, быстрые лапки.

Серый, не мышка.

Кто это? (Зайчишка).

6. Хвост пушистый,

Мех золотистый,

В лесу живет,

В деревне кур крадет. (Лиса)

7. Он тихонечко идет,

И никого не боится!

Если кто-то нападет-

Сам сумеет защититься! (Еж)

- Молодцы! Героев сказки угадали.

 

Сказочница: - Можно сказку начинать!

Артистов надо нам позвать!

Вас мы ждем в театре нашем –

Вам представление покажем.

Представление о том,  что случилось под грибом!

И так, сказка начинается…

 
Звучит музыка дождя. Посередине стоит гриб.

Ведущий: На опушке на лесной,
На полянке небольшой
Рос грибочек маленький,
Был он в шляпке аленькой.
Как-то раз дождь муравья
Застал в лесу, мои друзья.

 

   На сцену выходит муравей

Муравей: Дождь застал меня в пути,

Надо крышу мне найти.

Лапки мокрые уж стали

Буду думать о привале.

Муравей подходит к грибу.

Муравей: Я под грибом здесь укроюсь

Отогреюсь и отмоюсь.

Ведущий: До грибочка добежал,
Муравей под шляпку встал,
Чтобы дождик переждать,
А потом и вновь бежать.
Небо всё темней, темней,
Ну а дождик всё сильней.
К грибочку бабочка ползёт,
Еле крылышки несёт.

          

Летит бабочка мимо гриба.

Бабочка: Милый, милый муравей.

Ты меня уж пожалей.

Крылья вымокли мои

Не взлетаю, погляди.

            

Муравей: Да куда ж тебе здесь встать.

Мне здесь негде уж стоять.

Бабочка: Места много не займу

Муравей: Ладно. Заходи. Приму.

Ведущий: Муравей её пустил,
Под грибочком приютил.
Небо всё темней, темней,
Ну а дождик всё сильней.
Мимо мышка бежит,
Вся от холода дрожит.

Пробегает мимо грибка мышка.

 

Мышка: Можно с вами здесь укрыться?

Негде мне от ливня скрыться.

Муравей: Места нет здесь. Ты ведь видишь.

Мышка: В тесноте, да не в обиде.

Бабочка: Ладно, прячься поскорее.

Ну, не бойся, будь смелее.

Ведущий: Мышь они к себе пустили,
Под грибочком приютили.
Небо всё темней, темней,
Ну а дождик всё сильней.
Воробьишка мимо скачет,
Весь промок и горько плачет.

 

 

Пролетает воробей, садится на веточку.

Воробей: Весь замерз я и устал.

Бабочка: Как бы с ветки не упал.

Мышка: Может пустим, муравей?

Бабочка:  Воробьишку пожалей.

Мышка: Мы подвинемся немножко.

Пусть обсохнет этот крошка.

Муравей: Воробей иди скорей

Здесь тебе будет теплей.

Воробей : Вот спасибо вам , друзья!

Сильно вымок от дождя,

Вместе с вами веселее

И, конечно же, теплее!

      

Ведущий: Воробья к себе пустили,
Под грибочком приютили.
Небо всё темней, темней,
Ну а дождик всё сильней.
Прискакал к грибку зайчишка,
Серый заинька-трусишка.
Он от страха весь дрожал,
От испуга закричал:

Бежит мимо гриба заяц. Испуганно прячется за дерево.

Заяц: Помогите! Там лисица!

Нужно где-то мне укрыться!

Муравей: Жалко зайца мне совсем.

Бабочка: Места здесь нам хватит всем.

Мышка: Прячься к нам скорей, косой

Разберемся мы с лисой.

Ведущий: Только спрятали зайчишку
Под грибом они трусишку,
Лиса к ним вскоре подбежала,
Прищурив глазки, им сказала:

Подходит лисица.

Лиса: Зайца здесь вы не видали?

Муравей: Нет. Ведь вы за ним бежали.

Ведущий: Подошла лиса поближе,
Наклонилась здесь пониже.
Гриб обнюхала сперва,
Потом спросила их она:

Лиса (обходит гриб): Может спрятали его?

Мышка: Места мало без него.

Лиса: Тьфу. Удрал косой опять

Снова голодом мне спать.

Ведущий: Махнула лисонька хвостом,
Обошла грибок кругом.
Ничего так не нашла
И обратно в лес ушла.
 

Уходит лиса. Бабочка выходит из под гриба.

Бабочка: Посмотрите, нет дождя

Выходите все, друзья!

Танец друзей

Муравей: Как же места нам хватило?

Одному ведь тесно было.

Появляется еж.

Ежик: Вы на гриб то поглядите!

Вырос он, а вы боитесь!

Солнце на него светило,

 Дождик сверху поливал.

От того огромным стал!

Муравей: Гриб и вправду больше стал.

Бабочка: Вместе всех он нас собрал.

Мышка: Будем мы теперь дружить.

Заяц: В мире дружбы станем жить.

Муравей: Когда дружба наступает

Все герои: Тесно вместе не бывает!

                  

                                Песенка друзей «Осень»

Сказочница:    Под грибом зверей беда собрала,

                       И самое  важное им подсказала:

 От дождя сердце доброе укрыло,

                        От врага – дружба спасла!

                       Вот и сказке конец!

                       А кто слушал – молодец!

 Окошко закрывается, звучит музыка  «В гостях у сказки..»

 

                

 

                       Рисунки детей после спектакля.

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 липня 2018
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку