Колективне виготовлення панно «Співоче дерево».
Вирізання фігури пташки за шаблоном.
Мета: ознайомити з поняттям «колективна робота»; розвивати дрібну моторику пальців рук; закріплювати знання просторового розташування предметів ; виховувати бережливе ставлення до живої природи, зокрема світу птахів, збагачувати знання дітей про пташок рідного краю, їхні особливості.
Обладнання: предметні картки з зображенням птахів, шаблони, кольоровий картон та папір, ножиці, клей, макет дерева.
Тип заняття: комбінований.
Хід заняття
Яка пора року за вікном?
Які ознаки весни?
Однією з ознак весни є повернення птахів з теплих країв.
І сьогодні ми з вами, діти, виготуємо пташок з кольорового паперу.
Але спочатку ми вияснимо назви яких пташок ви знаєте.
Спробуйте відгадати про якого птаха йде мова.
Безліч мошок поїдає,
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)
Може цілий день кувати,
Та не в кузні, а в ліску
Чути спів її: «КУ-КУ!» (Зозуля)
У гніздо на хату сіла.
Довгим дзьобом, знай туркоче,
Ніби щось сказати хоче.
Де ж це ти була? Далеко!
Як зовуть тебе? (Лелека)
Ліс її щоденно слуха –
Довгохвоста, білобока, Звуть її – ……..(Сорока)
Це свійський чи дикий птах?(Дикий.)
Чому? (Тому що в горобця немає господаря і він літає там, де хоче.)
Прилетіли журавлі (махи руками)
То великі, то малі. (присідання)
Ходять по воді: Чап-чап! (тупання ногами)
Жабок по одній: Хап-хап! (хапання руками)
Перелякані жабки: Ква-ква!
Пострибали під листочки. Один! Два!
Демонстрація готового виробу.
Сьогодні наші помічники:
Кольоровий папір
Кольоровий картон
Клей
Ножиці
Шаблон (зразок, який допомагає розмічати деталі,його обводять по зовнішньому контуру.)
Олівець
Згадаймо правила безпечної роботи з ножицями
1. Не працюй тупими ножицями.
2. Не тримай ножиці кінцями вверх.
3. Не ріж ножицями на ходу.
4. Передавай ножиці тільки в закритому вигляді, тримаючи їх за рабочу частину.
5. Під час роботи уважно стеж за лінією розрізу і за пальцами лівої руки.
6. Не клади ножиці на край парти.
Алгоритм виконання практичної роботи: