Колективне виготовлення панно «Співоче дерево».

Про матеріал
Вирізання фігури пташки за шаблоном. Ознайомити з поняттям «колективна робота»; розвивати дрібну моторику пальців рук; закріплювати знання просторового розташування предметів ; виховувати бережливе ставлення до живої природи, зокрема світу птахів, збагачувати знання дітей про пташок рідного краю, їхні особливості.
Перегляд файлу

Колективне виготовлення панно «Співоче дерево».

Вирізання фігури пташки за шаблоном.

Мета: ознайомити з поняттям «колективна робота»; розвивати дрібну моторику пальців рук; закріплювати знання просторового розташування предметів ; виховувати бережливе ставлення до живої природи, зокрема світу птахів, збагачувати знання дітей про пташок рідного краю, їхні особливості.

Обладнання: предметні картки з зображенням птахів, шаблони, кольоровий картон та папір, ножиці, клей, макет дерева.

Тип заняття: комбінований.

Хід заняття

  1. Вступ.

Яка пора року за вікном?

Які ознаки весни?

Однією з ознак весни є повернення птахів з теплих країв.

  1. Повідомлення теми заняття.

 І сьогодні ми з вами, діти, виготуємо пташок з кольорового паперу.

  1. Активізація опорних знань.

Але спочатку ми вияснимо назви яких пташок ви знаєте.

Спробуйте відгадати про якого птаха йде мова.

  1. Швидко скрізь цей птах літає,

Безліч мошок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)

  1. Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі.  (Сова)
  2. Дзьоб міцний і гострий маю, шкідників ним добуваю.  (Дятел)
  3. Величенька і строката,

Може цілий день кувати,

Та не в кузні, а в ліску

Чути спів її: «КУ-КУ!» (Зозуля)

  1. Довгонога, чорно-біла,

У гніздо на хату сіла.

Довгим дзьобом, знай туркоче,

Ніби щось сказати хоче.

Де ж це ти була? Далеко!

Як зовуть тебе? (Лелека)

  1. Балакуча ця вертуха

Ліс її щоденно слуха –

Довгохвоста, білобока, Звуть її – ……..(Сорока)

  1. Цю маленьку пташку можна зустріти в містах і селах, вона сіро-брунатного кольору, ви бачите її щодня й чуєте її цвірінькання. (Горобець.)

Це свійський чи дикий птах?(Дикий.)

Чому? (Тому що в горобця немає господаря і він літає там, де хоче.)

 

  1. Фізхвилинка

Прилетіли журавлі (махи руками)

То великі, то малі. (присідання)

Ходять по воді: Чап-чап! (тупання ногами)

Жабок по одній: Хап-хап! (хапання руками)

Перелякані жабки: Ква-ква!

 Пострибали під листочки. Один! Два!

  1. Практична робота.

Демонстрація готового виробу.

Сьогодні наші помічники:

Кольоровий папір

Кольоровий картон

Клей

Ножиці

Шаблон (зразок, який допомагає розмічати деталі,його обводять по зовнішньому контуру.)

Олівець

 Згадаймо правила безпечної роботи з ножицями

1. Не працюй тупими ножицями.

2. Не тримай ножиці кінцями вверх.

3. Не ріж ножицями на ходу.

4. Передавай ножиці тільки в закритому вигляді, тримаючи їх за рабочу частину.

 5. Під час роботи уважно стеж за лінією розрізу і за пальцами лівої руки.

6. Не клади ножиці на край парти.

Алгоритм виконання практичної роботи:

  1. Приклади шаблон пташки на зворотню сторону кольорового картону. Обведи по контуру олівцем і виріж.
  2. Приклади шаблон крила на зворотню сторону кольорового паперу. Обведи по контуру олівцем і виріж.
  3. Приклей крило до фігурки птаха за зразком.
  4. Намалюй пташці око.
  1. Виконання колективної роботи. Діти по черзі прикріплюють своїх пташок до дерева, утворюючи співоче дерево.
  2. Підсумок.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Інкл
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку