Коло "МІжособистісні стосунки у класі"

Про матеріал
Мета проведення кола: «зцілення» учасників, спрямованість на відновлення їх взаємодії у громаді.
Перегляд файлу

 «Коло - Міжособистісні стосунки у класі»

Мета: «зцілення» учасників, спрямованість на відновлення їх взаємодії у громаді.

Необхідні матеріали: ватман, маркери.

  • Структура заняття

з\п

Зміст діяльності

Час, хв.

1.

Привітання. Вступне слово.

5 хв.

2.

Обговорення та прийняття правил.

10 хв.

3.

Ритуал відкриття Кола

5 хв.

4.

Питання для Кола

35 хв.

5.

Ритуал закриття Кола

5 хв.

Усього

1 год.

  •  
  • Хід заняття

1. Привітання. Вступне слово.

Мета: налаштування дітей на позитивну атмосферу.

Ведучий. Доброго дня шановні. Сьогоднішня наша зустріч пройде у дуже цікавій формі, незвичній для вас,  у вигляді Кола,  проте я думаю, що по завершенню у всіх будуть позитивні враження та емоції.

Проведення зустрічі ось у такій формі дає змогу кожному у Колі висловитись,  почути один одного, і дізнатись щось нове  про свого товариша.

2. Обговорення та прийняття правил.

Мета: налаштування групи на ефективну роботу.

Ведучий: Наша зустріч буде проходити за певними правилами.

  •    Мовник / Братина завжди рухається по Колу за годинниковою стрілкою («за сонцем»).
  • Говорити має право тільки той, хто тримає в руках Мовник / Братину, або учасник, який отримав особливий дозвіл ведучого (Хранителя Кола).
  • Коли Мовник / Братина потрапили до учасника в руки, а він/вона не має, що сказати, Мовник / Братина передається далі по Колу, а учасник має право зберігати мовчання.
  •    Жоден з учасників не має право висловитися та піти, доки Коло не завершилося.
  •    Мовник / Братина продовжує рухатися по Колу доти, доки є учасники, які бажають висловитися стосовно теми дискусії; рішення не можу бути прийнятим до тих пір, доки є учасники, які бажають висловитися.

Висловлюватись в Колі кожен учасник має:

  •   «Від серця», чесно та відверто.
  •    З повагою до присутніх.
  •    Достатньо стисло і лаконічно, щоб кожен мав можливість висловитися.
  •    Дотримуючись теми, що обговорюється в Колі.

3. Ритуал відкриття Кола:

Всі учасники стають у коло, ведучий просить учасників взятися за руки так, щоб права долоня кожного учасника була повернута до низу – «до землі», тобто «давала», а ліва – до гори, «до сонця», тобто «приймала» - це замкнене Коло, де енергія кожного передається по колу і утворює єдність.

Ведучий: «Я рада (ий) вітати вас у цьому Колі, сподіваюсь кожен для себе візьме з цього Кола щось корисне. МИР» (всі мають повторити за ведучим).

4. Питання для Кола          Ведучий по черзі оголошує питання та для обговорення передає Братину за годинниковою стрілкою і стежить за тим, щоб всі учасники дотримувались правил.

Питання для Кола:

  1. Який у тебе зараз настрій?
  2. Чи подобається тобі обстановка дружби у твоєму класі?
  3. Чи комфортно ти почуваєш себе у класі? Якщо так, то в чому? Якщо ні, то в чому?
  4. Чи все тобі подобається у класі? Якщо ні, то що саме тобі не подобається?
  5. Що ти особисто можеш запропонувати для покращення відносин у класі? (відповіді учасників можна записувати на ватмані).
  6. Як ти почуваєш себе зараз?

5. Ритуал закриття Кола

Всі учасники стають у коло, ведучий просить учасників взятися за руки так, щоб права долоня кожного учасника була повернута до низу – «до землі», тобто «давала», а ліва – до гори, «до сонця», тобто «приймала» - це замкнене Коло, де енергія кожного передається по колу і утворює єдність.

Ведучий: «Я дякую усім за участь у нашому Колі, мені було приємно працювати з вами.  Хай позитивні емоції з Кола супроводжують вас постійно. МИР».

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина
    Дякую за гарний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку