Захід для ГПД (2 клас)
Тема: «Кольори осені: Подорож у світ природи»
Мета заходу:
-
Ознайомити учнів з осінніми змінами в природі.
-
Розвивати уяву, творчість та увагу.
-
Підвищити зацікавленість у природних явищах за допомогою творчих завдань.
-
Формувати навички командної роботи та взаємодопомоги.
Тривалість: 40 хвилин
Місце проведення: клас, зручний для групових та індивідуальних завдань.
Необхідні матеріали:
-
Листя різних кольорів (як природні, так і штучні).
-
Фломастери, олівці.
-
Картки із зображеннями осінніх дерев, птахів, грибів.
-
Листи кольорового паперу.
-
Клей, ножиці.
-
Пластикові тарілки або підставки для творчих робіт.
Структура заходу:
1. Вступна частина (5 хв)
-
Привітання учнів, коротка розповідь про осінь: зміни в природі, кольори, погода.
-
Запитання для учнів: «Які зміни ви помітили на вулиці? Як виглядають дерева восени?»
-
Пояснення мети заходу: сьогодні ми будемо говорити про осінь, малювати та створювати творчі роботи, використовуючи осіннє листя.
2. Творча частина «Осінні дерева» (15 хв)
Інструкція для асистента:
-
Дати учням різнокольорові аркуші паперу та листя.
-
Пояснити завдання: кожен учень має створити «осіннє дерево» із листя. Листя можна наклеїти на аркуш паперу, а потім намалювати стовбур і гілки дерева.
-
Заохочувати учнів додавати творчі деталі, наприклад, тварин, які можуть жити на дереві, або птахів, що летять поруч.
-
Під час роботи допомагати учням за потреби, коригуючи процес і надаючи поради.
Матеріали:
-
Листя різних кольорів (для імітації осіннього листя).
-
Папір, фломастери, клей.
3. Гра «Збери осінній кошик» (10 хв)
Інструкція для асистента:
-
Пояснити дітям, що ми зараз будемо грати в гру на уважність і швидкість.
-
Кожному учню потрібно буде знайти на картках предмети, які пов'язані з осінню природою (наприклад, яблуко, гриб, птах, листок, жолудь).
-
Учням треба буде знайти ці предмети на картках і скласти їх у «кошик» (можна використовувати пластикові кошики чи коробки).
Матеріали:
-
Картки із зображеннями осінніх предметів (гриби, яблука, жолуді, птахи).
-
Кошики чи коробки для збору карток.
4. Релаксаційна частина «Подорож осіннім лісом» (5 хв)
Інструкція для асистента:
-
Попросіть учнів сісти зручно, закрити очі та уявити, що вони гуляють осіннім лісом.
-
Описуйте лісові пейзажі, використовуючи елементи осінньої природи: «Ми йдемо лісом, під ногами хрустять сухі листочки, навколо червоні, жовті і золоті дерева, а десь далеко чути спів птахів».
-
Попросіть дітей уявити, що вони знаходять на своїй прогулянці цікавий предмет: гриб, жолудь, красиве листя.
Мета: допомогти учням розслабитися і заспокоїтися після творчих завдань, розвивати уяву.
5. Заключна частина: Підсумки та обговорення (5 хв)
-
Попросіть учнів показати свої творчі роботи (осінні дерева), обговоріть, що їм сподобалося в процесі роботи, що вони дізналися нового про осінь.
-
Запитайте: «Що ми можемо зробити з осіннього листя, окрім того, щоб просто дивитися на нього?»
-
Подякуйте дітям за активну участь і хорошу роботу в команді.
Домашнє завдання:
-
Намалювати свою улюблену осінню картину або виготовити аплікацію з осіннього листя (за бажанням).
-
Принести додаткові листя до школи для створення колективної осінньої композиції.
Примітки для асистента:
-
Під час заходу звертайте увагу на потреби учнів: допомагайте тим, хто може відчувати труднощі з виконанням завдань.
-
Заохочуйте позитивну атмосферу, хвалте дітей за їхні зусилля та креативність.
-
Використовуйте методи активного слухання та підтримки, щоб кожен учень відчував себе важливим і частиною групи.
Ви можете скопіювати цей текст у Microsoft Word або Google Docs і зберегти його як PDF-файл. Якщо вам потрібна допомога з форматуванням або створенням PDF, повідомте мене!