«Кольори осені: Подорож у світ природи»

Про матеріал
Тема: «Кольори осені: Подорож у світ природи» Мета заходу: 1. Ознайомити учнів з осінніми змінами в природі. 2. Розвивати уяву, творчість та увагу. 3. Підвищити зацікавленість у природних явищах за допомогою творчих завдань. 4. Формувати навички командної роботи та взаємодопомоги. Тривалість: 40 хвилин Місце проведення: клас, зручний для групових та індивідуальних завдань. Необхідні матеріали: • Листя різних кольорів (як природні, так і штучні). • Фломастери, олівці. • Картки із зображеннями осінніх дерев, птахів, грибів. • Листи кольорового паперу. • Клей, ножиці. • Пластикові тарілки або підставки для творчих робіт. ________________________________________
Перегляд файлу

 

Захід для ГПД (2 клас)

Тема: «Кольори осені: Подорож у світ природи»

Мета заходу:

  1. Ознайомити учнів з осінніми змінами в природі.
  2. Розвивати уяву, творчість та увагу.
  3. Підвищити зацікавленість у природних явищах за допомогою творчих завдань.
  4. Формувати навички командної роботи та взаємодопомоги.

Тривалість: 40 хвилин

Місце проведення: клас, зручний для групових та індивідуальних завдань.

Необхідні матеріали:

  • Листя різних кольорів (як природні, так і штучні).
  • Фломастери, олівці.
  • Картки із зображеннями осінніх дерев, птахів, грибів.
  • Листи кольорового паперу.
  • Клей, ножиці.
  • Пластикові тарілки або підставки для творчих робіт.

Структура заходу:

1. Вступна частина (5 хв)

  • Привітання учнів, коротка розповідь про осінь: зміни в природі, кольори, погода.
  • Запитання для учнів: «Які зміни ви помітили на вулиці? Як виглядають дерева восени?»
  • Пояснення мети заходу: сьогодні ми будемо говорити про осінь, малювати та створювати творчі роботи, використовуючи осіннє листя.

2. Творча частина «Осінні дерева» (15 хв)

Інструкція для асистента:

  • Дати учням різнокольорові аркуші паперу та листя.
  • Пояснити завдання: кожен учень має створити «осіннє дерево» із листя. Листя можна наклеїти на аркуш паперу, а потім намалювати стовбур і гілки дерева.
  • Заохочувати учнів додавати творчі деталі, наприклад, тварин, які можуть жити на дереві, або птахів, що летять поруч.
  • Під час роботи допомагати учням за потреби, коригуючи процес і надаючи поради.

Матеріали:

  • Листя різних кольорів (для імітації осіннього листя).
  • Папір, фломастери, клей.

3. Гра «Збери осінній кошик» (10 хв)

Інструкція для асистента:

  • Пояснити дітям, що ми зараз будемо грати в гру на уважність і швидкість.
  • Кожному учню потрібно буде знайти на картках предмети, які пов'язані з осінню природою (наприклад, яблуко, гриб, птах, листок, жолудь).
  • Учням треба буде знайти ці предмети на картках і скласти їх у «кошик» (можна використовувати пластикові кошики чи коробки).

Матеріали:

  • Картки із зображеннями осінніх предметів (гриби, яблука, жолуді, птахи).
  • Кошики чи коробки для збору карток.

4. Релаксаційна частина «Подорож осіннім лісом» (5 хв)

Інструкція для асистента:

  • Попросіть учнів сісти зручно, закрити очі та уявити, що вони гуляють осіннім лісом.
  • Описуйте лісові пейзажі, використовуючи елементи осінньої природи: «Ми йдемо лісом, під ногами хрустять сухі листочки, навколо червоні, жовті і золоті дерева, а десь далеко чути спів птахів».
  • Попросіть дітей уявити, що вони знаходять на своїй прогулянці цікавий предмет: гриб, жолудь, красиве листя.

Мета: допомогти учням розслабитися і заспокоїтися після творчих завдань, розвивати уяву.


5. Заключна частина: Підсумки та обговорення (5 хв)

  • Попросіть учнів показати свої творчі роботи (осінні дерева), обговоріть, що їм сподобалося в процесі роботи, що вони дізналися нового про осінь.
  • Запитайте: «Що ми можемо зробити з осіннього листя, окрім того, щоб просто дивитися на нього?»
  • Подякуйте дітям за активну участь і хорошу роботу в команді.

Домашнє завдання:

  • Намалювати свою улюблену осінню картину або виготовити аплікацію з осіннього листя (за бажанням).
  • Принести додаткові листя до школи для створення колективної осінньої композиції.

Примітки для асистента:

  • Під час заходу звертайте увагу на потреби учнів: допомагайте тим, хто може відчувати труднощі з виконанням завдань.
  • Заохочуйте позитивну атмосферу, хвалте дітей за їхні зусилля та креативність.
  • Використовуйте методи активного слухання та підтримки, щоб кожен учень відчував себе важливим і частиною групи.

Ви можете скопіювати цей текст у Microsoft Word або Google Docs і зберегти його як PDF-файл. Якщо вам потрібна допомога з форматуванням або створенням PDF, повідомте мене!

 

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку