кома та крапка з комою в складному реченні

Про матеріал
Презентація складена до підручника О.Авраменка "Українська мова для 11 класу", 2018 рік до теми "Кома та крапка з комою у складному реченні". Містяться інтерактивні методи навчання, підготовка до ЗНО.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Тема. Кома та крапка з комою у складному реченні.

Номер слайду 3

Мета уроку (розвивати компетентності): ▪ знаннєва складова: розвивати предметні компетентності мовця, який розуміє суть понять «складне речення», «пунктуаційна норма», «розділові знаки»; усвідомлює важливість пунктуаційної грамотності; визначає види складних речень та називає правила постановки розділових знаків у них; володіє компетентностями комунікативно доцільно й правильно користуватися синтаксичними нормами української мови; ▪ діяльнісна складова: удосконалювати ключові компетентності мовця, який знаходить і коментує пунктуаційні помилки, помічає і виправляє їх; аналізує та пропонує варіанти розділових знаків;▪ ціннісна складова: усвідомлювати загальнокультурні компетентності мовця, який відчуває відповідальність за власний рівень мовленнєвої культури, готовність до навчання з метою покращення власної грамотності; розуміння зв'язку між пунктуацією й інтонацією; прагне вдосконалювати власне мовлення, демонструє здатність логічно мислити, готовність і потребу повсякчас спілкуватися державною мовою.

Номер слайду 4

Експрес-опитуванняhttps://view.genial.ly/61f2e125c494110011f20d5e/interactive-content-canvas-learning-ii За якими ознаками розрізняють складні речення?Які види складних речень ви знаєте?Які розділові знаки ставляться у складному реченні?Які є способи зв’язку між частинами складного речення?

Номер слайду 5

Розподільний диктант. Розподіліть сполучники сурядності і підрядності по групах.Інтерактивна вправа https://view.genial.ly/61ebcc006b85b9001321dfe2/interactive-content-correct-concepts Заповнення ментальної карти пам’яті

Номер слайду 6

Робота в парах. Виконання вправи 3.

Номер слайду 7

Творче письмо. З'єднайте сусідні речення, утворюючи безсполучникові складні; прочитайте утворені вами синтаксичні одиниці вголос. Перепишіть їх, розставляючи коми і крапки з комою. Виконайте синтаксичний розбір одного з речень. 1. Вони виїхали на липовий шлях. Той згори запалив свої свічі смутком згасання, а знизу, у дуплах, тримав чутке відлуння вітрів (М. Стельмах). 2. Повітря пахло розквітлими садами, молодими прілуватими травами, зігрітою землею. Сумовито повівала гіркуватим настоєм підопріла кора недавно зрубаного дерева (М. Стельмах). 3. Попрощалось ясне сонце з чорною землею. Виступає круглий місяць з сестрою-зорею (Т. Шевченко). 4. Тануть снігу полотнища білі. Струмені дзюркочуть з опівдня. Квіту рясту голівки несмілі засиніли з-під старого пня (А. Малишко). 5. У гаю, гаю вітру немає. Місяць високо. Зіроньки сяють (Т. Шевченко).

Номер слайду 8

Складіть речення або текст на 5 – 7 речень про природу, використовуючи СБР

Номер слайду 9

Крок до ЗНОВиконання тестових завдань із сайту «На урок».https://naurok.com.ua/test/koma-i-krapka-z-komoyu-u-skladnih-rechennyah-775883.html

Номер слайду 10

Рефлексія. «Маркер»Сьогодні на уроці я дізнався (лася), що... Здобуті знання мені знадобляться, щоб... Цей урок навчив мене... На уроці я дізнався про...

Номер слайду 11

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ§40 Вправа 7 Пройти онлайн-тестування за посиланнями:https://wordwall.net/play/28225/367/702

pptx
Додано
30 березня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку