Комбінована діагностична робота за ІІ семестр з української мови

Про матеріал
Комбінована діагностична робота за ІІ семестр розроблена для дітей, які навчаються за індивідуальним планом чи знаходяться на сімейному навчанні.
Перегляд файлу

C:\Users\Саша\Desktop\01000e4m-5304.jpgКомбінована діагностична робота

__________________________________________________________________

1. Спиши текст, уставляючи пропущенні букви та обираючи правильні літери із запропонованих.

Калина

Надзвича…но люблять на (У,у)країні червону калину. Її образ тісно пов…язаний з образом самої України. Ці чарівні ку(ш,щ)і росли біля кожної оселі. Гронами кал(е,и)ни дівчата прикрашали коси. Нею заквітчували весільний коровай. Перші ліки робили з калини.

 Цвіте вона білим цвітом, червоніє …годами по садках, лісах, левадах. Шануйте народний символ України! (50 слів)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

C:\Users\Саша\Desktop\01000e4m-5304.jpg2. Визнач тип списаного тексту.

А) текст-опис

Б) текст-розповідь

В) текст-міркування

3. У третьому та четвертому реченнях визнач головні члени речення, підкресли їх.

4.Визнач останнє речення за метою висловлювання та інтонацією.

За метою висловлювання – це _______________________________________

За інтонацією – це _________________________________________________

5. Запиши у відповідні колонки таблиці три дієслова із другого абзацу.  Зміни їх час та заповни пусті колонки.

Минулий час

Теперішній час

Майбутній час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. До поданого дієслова добери синоніми.

Заквітчували - ______________________________________________________

 7. Випиши з третього речення прикметник та зв’язаний з ним іменник.  Подане словосполучення запиши в однині, визнач рід.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

C:\Users\Саша\Desktop\01000e4m-5304.jpg8. Випиши з першого абзацу числівник, постав до нього запитання, визнач який він за значенням (порядковий чи кількісний).

__________________________________________________________________

9. До поданого прикметника  добери антонім.

Чорним - ______________________

C:\Users\Саша\Desktop\Сохраненное изображение 2021-3-29_22-9-46.322.jpg 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрченко Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 травня 2021
Переглядів
6681
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку