Комбінована діагностична робота
__________________________________________________________________
1. Спиши текст, уставляючи пропущенні букви та обираючи правильні літери із запропонованих.
Калина
Надзвича…но люблять на (У,у)країні червону калину. Її образ тісно пов…язаний з образом самої України. Ці чарівні ку(ш,щ)і росли біля кожної оселі. Гронами кал(е,и)ни дівчата прикрашали коси. Нею заквітчували весільний коровай. Перші ліки робили з калини.
Цвіте вона білим цвітом, червоніє …годами по садках, лісах, левадах. Шануйте народний символ України! (50 слів)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Визнач тип списаного тексту.
А) текст-опис
Б) текст-розповідь
В) текст-міркування
3. У третьому та четвертому реченнях визнач головні члени речення, підкресли їх.
4.Визнач останнє речення за метою висловлювання та інтонацією.
За метою висловлювання – це _______________________________________
За інтонацією – це _________________________________________________
5. Запиши у відповідні колонки таблиці три дієслова із другого абзацу. Зміни їх час та заповни пусті колонки.
Минулий час |
Теперішній час |
Майбутній час |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. До поданого дієслова добери синоніми.
Заквітчували - ______________________________________________________
7. Випиши з третього речення прикметник та зв’язаний з ним іменник. Подане словосполучення запиши в однині, визнач рід.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Випиши з першого абзацу числівник, постав до нього запитання, визнач який він за значенням (порядковий чи кількісний).
__________________________________________________________________
9. До поданого прикметника добери антонім.
Чорним - ______________________