Комбінована діагностувальна робота. Списування4 КЛАС
Номер слайду 2
Організація класу. Добрий день, малече, щира, Хай живеться вам у мирі. Хай луна дитячий сміх! Почнемо урок для всіх!
Номер слайду 3
Повідомлення теми уроку Сьогодні на уроці ми будемо списувати текст та виконувати до нього завдання.
Номер слайду 4
Алгоритм списування1) прочитати речення вголос,чітко промовляючи кожне слово складами;2) прочитати речення «про себе» (мовчки);3) визначити складні для написання моменти ( орфограми);4) заплющити очі й спробувати подумки записати ці слова;5) повторно прочитати слова, написання яких викликає невпевненість, вагання;6) написати речення в зошиті ,диктуючи собі, як пишемо;7) перевірити написання, звіривши його з поданим матеріалом.
Номер слайду 5
Діагностувальна робота. Списування. Заголовок
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Пояснення домашнього завдання. Списати текст, добрати заголовок ,виконати завдання
Номер слайду 9
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг / змогла…