Комбінована контрольна робота "І.Франко "Захар Беркут". Т.Шевченко. Поетичні твори. А.Чайковський "За сестрою""

Про матеріал
Комбінована контрольна робота "І.Франко "Захар Беркут". Т.Шевченко. Поетичні твори. А.Чайковський "За сестрою"" у 2-х варіантах. Мета: формування предметних компетентностей; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів, уміння систематизувати та узагальнювати; комунікативної: розвивати зв'язне мовлення, формувати навички аналізу художніх творів, толерантного висловлення думок та почуттів, оцінних тверджень;інформаційної; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір школярів.
Перегляд файлу

ВАРІАНТ—1

1.Визначте головну думку твору Івана Франка “Захар Беркут”:

А громада – велика сила, нею можна здолати ворога

Б любов усе переможе

В хитрість і кмітливість можуть здолати будь-якого ворога

Г Руська земля – непереможна

2.Епіграф до твору "Захар Беркут" І.Франко узяв з твору

А О. Пушкіна                                 Б М. Лермонтова

В А. Чехова                                    Г М. Гоголя

3. Де було звичне місце зустрічі козаків у степу («За сестрою»А.Чайковський)?

А біля найвищого кургану                               Б посередині степу

 В за високою ковилою                                    Г біля Свиридової могили

4.Установіть відповідність:

ТВІР

ОБРАЗ, ДЕТАЛЬ,СИМВОЛ

  1. "Мені тринадцятий минало" Т.Шевченко
  2. "За сестрою" А. Чайковський
  3. "Захар Беркут"І.Франко

 

А)сідло з коштовностями, аркан, Мустафа-ага

Б)ягнята, плоскінь, дівчина

В)чабан, могила, зілля

Г)ведмедиця, перстень, Сторож

5. Установіть відповідність між персонажами та цитатною характеристикою:

ГЕРОЙ

ПОРТРЕТ

  1. Петро
  2. Ганна
  3. Дід Панас

А)«Його знала вся Україна як характерника, цебто, такого, що його куля не береться»

Б) «Відтак скочила  перед  дитину  і,  закриваючи  її своїм тілом, рубала сокирою на всі боки»

В)«Е, не питай! Я ж і сам із Спасівки... там батька-матір залишив...»

Г)«Козир-дівка! Тебе лише в посли слати...»

6.  Визначте художні засоби в рядках:

По діброві вітер виє,

Гуляє по полю,

Край дороги гне тополю

До самого долу.

Стан високий, лист широкий –

Нащо зеленіє?

Кругом поле, як те море

Широке, синіє

7.Доведіть,що «За сестрою» А.Чайковського—героїко-романтична повість

ВАРІАНТ—2

1.Чим, на думку Захара Беркута, тухольці побороли монголів?

А хитрістю, мудрістю та оружжям

Б дружністю, зброєю та сміливістю

В сміливістю, вірою у сили природи та хитрістю

Г громадським ладом, згодою і дружністю

2.У центрі подій твору Андрія Чайковського «За сестрою» знаходиться родина:

А Судаків;                                       Б Петренків;

В Непорадних;                                Г Беркутів

3. В якому році відбуваються події у творі І. Франка “Захар Беркут”:

А) 1567 року;              Б) 1829 року;

В) 1333 року;              Г) 1241 року.

4.Установіть відповідність між героями та твором:

ГЕРОЇ

ТВІР

  1. Мирослава, Максим, Бурунда-бегадир
  2. Павлусь, Семен Непорадний, Девлет-гірей
  3. чорнобрива дівчина, ворожка, мати

А)Т.Шевченко "Тополя"

Б)І.Франко "Захар Беркут"

В)Т.Шевченко "Мені тринадцятий минало..."

Г)А.Чайковський "За сестрою"

 

5. Установіть відповідність між персонажами та портретними деталями:

ГЕРОЙ

ПОРТРЕТ

  1. Мирослава
  2. Захар Беркут
  3. Максим Беркут

 

А)«з невеличким бобровим ковпаком на голові», «чорні, палкі очі»

Б)«поважний поставою, строгий лицем», «сильний і кремезний»

В) «нестарий ще чоловік», «лице його було порите глибокими   шрамами»

 Г)«спокійний, свобідний в рухах і словах»

6.  Визначте художні засоби в рядках:

Таку пісню чорнобрива

 В степу заспівала.

Зілля дива наробило –

Тополею стала.

Не вернулася додому,

Не діждала пари;

Тонка-тонка та висока –

До самої хмари.

7.Доведіть, що «Захар Беркут»І.Франка—історична повість

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Місюк Галина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
3202
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку