Комбіноване заняття для дітей старшої групи «В гостях у Сонечка»

Про матеріал

продовжувати вправляти дітей в кількісній та порядковій лічбі в межах 9 , вчити розв'язувати приклади на додавання і віднімання , закріпити дні тижня , вправляти в читанні слів , ЗАС , закріпити геометричні фігури ; вправляти в умінні придумувати речення за схемою , розвивати мислення , мовлення , виховувати інтерес до занять математикою

Перегляд файлу

«В гостях у Сонечка»

Комбіноване  заняття  для дітей старшої групи

Підготували вихователі: Можарівська Людмила Іванівна,                               Постригайло Оксана Миколаївна                                                                     м.Біла Церква ,Київська обл..

 

Програмовий  зміст : продовжувати  вправляти  дітей  в  кількісній  та  порядковій  лічбі  в  межах 9 ,  вчити   розв’язувати   приклади на  додавання  і віднімання , закріпити  дні  тижня , вправляти  в  читанні  слів ,  ЗАС , закріпити  геометричні  фігури ; вправляти  в  умінні  придумувати   речення  за  схемою , розвивати  мислення ,  мовлення ,  виховувати  інтерес  до  занять  математикою

 

 

Обладнання : Сонечко  ,  промінчики ,   Хмарка  плаче , рибки з цифрами,

Квіточка  з  пелюстками – прикладами  ,  Листочок  ,  Зайчик ,  Білочка , дерево  зі  словами , цифри на кожну дитину,  сонечко-іграшка , фарби, пензлики, папір

 

 

Хід  заняття

Вихователь :

Поганий  настрій   зранку ,

Надворі  плаче  хмарка .

Чомусь  сумує  Сонечко ,

Не  загляда  в  віконечко .

До  Сонечка  ми  зараз  завітаємо ,

Що  трапилось  ,  у  нього  запитаємо . 

 

Діти : 

Стук ,  стук  у  віконечко ,

Вийди  до  нас  Сонечко .

Без  тебе  немає  ніякого  діла ,

Чи  ти  забарилось ,  чи  ти  захворіло ?

 

Вихователь : - Ні  дітки ,  Сонечко  не  захворіло ,  воно  промінчики  свої 

                        загубило .

- Дітки ,  у  Сонечка  було  9 промінчиків ,  а  погляньте   скільки  лише  залишилося ?  Давайте  порахуємо . ( 3)

 - То  скільки   промінчиків  загубило  Сонечко ? ( 6) .

- Діти ,  а  ми  зможемо  допомогти Сонечку

   Решту  промінчиків  знайти ? ( Так ).

Тому   що  ,  який  наш  девіз :

Вмієм  спритно  рахувати ,

Додавати ,  віднімати .

Ледарів  у  нас  немає ,

Хто  руки  не  піднімає .

Вирушаємо  у  путь ,

Нас  цікаві  речі  ждуть .

 

Вихователь : - Діти ,  я  знаю ,  де  вчора  гуляло  Сонечко.

  1. Усний  рахунок

     Біля  ставочка  з  рибками  гралося ,

І  рибки  всі  перемішались .

А  щоб  промінчика  знайти –

Треба  завдання  виконати .

( відновити  цифровий  ряд) . Діти  викладають  рибок  по  порядку .

  пряма  та  обернена  лічба . 

- Які   сусіди  рибки  5 ?  4 ? 2 ? 7 ?

- Молодці ,  перше  завдання  виконали  і  знайшли  промінчик .( Вставляю промінчик)

- Скільки  стало  промінчиків ? Діти  рахують. Всього  4 промінчики .

 

 

 

  1. Дні  тижня

     А  ще  вчора  Сонечко  з  Листочком   гралося  і  там  загубило  свій  промінчик .

 

Вихователь : - Якщо  ви  дні  тижня  швиденько  назвете –

                          То  і  промінчик  заберете .

- Який   сьогодні  день  тижня ?

- Який  був  вчора ?  А  завтра ?

- Скільки  днів  має  тиждень ?

Скільки  робочих  днів ?  А  вихідних ?

 

  • Молодці ,  і  це  завдання  виконали  і  знайшли  ще  один  промінчик .
  • То  скільки  тепер  стало  промінчиків ? Всього (5).

 

  1. Приклади  обчислити .

А  ще  вчора  Сонечко  з  Квіточкою   гралося  і  там  загубило  свій  промінчик .

Гра  „ З  якої  квіточки  пелюстка ”

Діти  обчислюють  приклади  і  відносять  до  серединки  з  відповідною  цифрою .

  • Молодці ,  і  це  завдання  виконали  і  знайшли  ще  один  промінчик .
  • То  скільки  тепер  стало  промінчиків ? Всього (6).

 

Фізкультхвилинка

Гра  „ Назви весняне слово”   ( У  колі  з  м’ячем).

 

4. „ Склади  слова  і  прочитай   їх ”.

   - А  ще  вчора  Сонечко  із  Зайчиком   гралося  і  там  загубило  свій  промінчик .

  - А  щоб  Зайчик  нам  віддав  промінчик – ми  повинні  йому допомогти .

Зайчик  дуже  поспішав ,

Та  спіткнувся – і упав .

З  торби  випали  слова ,

Заховала  їх  трава .

Вам  букви  треба  відшукать ,

З  них  слова – поскладать .

( на  різних  геометричних  фігурах  букви  слів :  хата , дід , дим ,  весна)

  • То  яке  слово  заховалося  в  трикутниках ?
  • В  кружечках ?
  • В  квадратах ?
  • В  ромбах ?

                           ЗАС   всіх  слів .

  • Молодці ,  і  це  завдання  виконали  і  знайшли  ще  один  промінчик .
  • То  скільки  тепер  стало  промінчиків ? Всього ( 7 ).
  • А  скільки  ще  треба  знайти ? ( 2 )

 

 

5. Гра  „ Яка  буква  заблукала 

- Вчора  Сонечко   з  Білочкою  гралося  і  в  неї  загубило  промінчика .

А  щоб  Білочка   віддала  промінчика  ми  їй  повинні  допомогти .

Білочка  розвішала  слова ,

А  вітер  пустотливий  букви  позривав .

Дітки  букви  віднайдуть ,

У  слова  їх  віднесуть .

( На  дереві  слова  без  однієї  букви  ,  а  на  підлозі  - букви . Діти  пчерзі  беруть  букву ,  шукають  з  якого  вона  слова і  читають  це  слово ).

 

Кіно ,  мама ,  муха ,  пух ,  бак ,  мак ,  мох ,  кіт ,  дах ,  дуб.

  • Діти ,  давайте  ще  раз  прочитаємо  ці  слова .
  • А  як  ви  думаєте ,  яке  з  цих  слів  найтепліше ?
  • МАМА .
  • Давайте  з  цим  словом  складемо  речення  за  схемами .

 

_________   _______   .          Мама    посміхається .

_________   _______   ______  .    Мама  читає  книгу .

________   _______   ___   _______ .    Маму  дуже  я  люблю .

 

  • Молодці ,  і  це  завдання  виконали  і  знайшли  ще  один  промінчик .
  • То  скільки  тепер  стало  промінчиків ? Всього (8 ).

 

 6. Гра  „ Правильно  відповідай

А  ще  один  промінчик  є  у  мене .  І  я  його  вам  віддам ,  якщо  ви  виконаєте  мої  завдання .

- Вам   потрібно  бути  дуже  уважними ,  і  на  моє  запитання  показувати  лише  відповідну  цифру ,  а  не  говорити  правильну  відповідь .

- Скільки  пальців  на  руці ?

- Скільки  сонечок  на  небі ?

- Скільки  очей  у  сови ?

- Скільки  вогників  у  світлофора ?

- Скільки  вух  у  зайчика ?

 - А  у  двох  зайчиків ?

- Скільки  лапок  у  собаки ?

- Скільки  хвостів  у  5 котів ?

  • Молодці ,  і  це  завдання  виконали  і  за  це  вам  ще  один  промінчик .
  • То  скільки  тепер  стало  промінчиків ? Всього ( 9 ).

 

  • Всі  промінчики  ми  віднайшли ,  Сонечку  допомогли .  Сонечко  вам  дуже  вдячне  і  хоче  з  вами  погратися  в  гру «Скажи  комплімент»  ( діти  стоять в колі і , передаючи   Сонечко називають )

 

7. А тепер Сонечко просить вас , дітки, намалювати його друзів .

  Я дарую вам тепло,

Щоб навколо все цвіло.

Щоб гайочок зеленів,

І пташиний спів дзвенів.

Щоб сріблилась річка

І росла травичка.

Розвивалися сади,

Наливалися плоди

Діти за власним задумом виконують малюнок .

 

 

 

doc
Додано
10 січня 2019
Переглядів
5106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку