Заняття для дітей дошкільного віку «Подорож у країну геометричних фігур» (за методикою В.Воскобовича)

Про матеріал

«Подорож у країну геометричних фігур»

(за методикою В.Воскобовича)

Мета : практичне розрізнення геометричних фігур (квадрат, трикутник, круг, прямокутник) із словесним поясненням. Складати із них предметні форми.

  • -Лічба предметів у межах п'яти у прямому і зворотньому порядку
  • -Розвивати основні процеси пам'яті , уваги, мислення, уяви, творче вміння і самостійність, вміння орієнтуватися в просторі, дрібну моторику рук.
  • -Виховувати активність на занятті, організованість.
Перегляд файлу

«Подорож у країну геометричних фігур»

(за методикою В.Воскобовича)

Мета : практичне розрізнення геометричних фігур (квадрат, трикутник, круг, прямокутник) із словесним поясненням. Складати із них предметні форми.

  • Лічба предметів у межах пяти у прямому і зворотньому порядку
  • Розвивати основні процеси пам’яті , уваги, мислення, уяви, творче вміння і самостійність, вміння орієнтуватися в просторі, дрібну моторику рук.
  • Виховувати активність на занятті, організованість.

Хід заняття:

- Діти давайте привітаємось з нашими гостями

До нас гості завітали,

Ми їх гарно привітали:

Дзень – дзень – дзень

Кажем щиро : «Добрий день»

Наша група радо Вас вітає

І в подорож цікаву разом з Вами вирушає.

Вихователь: Чарівний цей ліс пахне чарами пізнання.

Креативністю пахне, дарують знання Мудрі  Сови широкі крила розкрила

Щоб ми з ними в політ пізнання полетіли.

  • Ось подивіться, яке дерево стоїть незвичне. Давайте ближче підійдемо і поглянемо, що на ньому росте. Що це ?
  • Так чарівні мотузочки. Скільки їх? Вони шепочуть мені, що набридло висіти, хочуть трішки помандрувати. Кожен з вас зніме лише по пять мотузочок і не більше, якщо хтось зніме більше, то другові може не вистачити.

Вихователь: у весняному лісі лабіринти казкові «Геокопти» сховались тут загадкові. (Діти сідають за столики)

  • Що у вас на столах лежить. «Геокопт» - це нова, цікава, розумна гра, по якій і буде подорожувати наша непосидюча мотузка.
  • Чи схожа вона на геометричну фігуру? Ця мотузка – витівниця. Вона може перетворюватися на різні геометричні фігури, от тільки допомогти їй мають наші пальчики.

Слухання казки «Цікава Мотузочка» (Розповідаючи казку, вихователь викладає з мотузочки на «Геокопті» різні фігури, відповідно до її змісту. Діти виконують такі самі дії на своїх «мотузяних конструкторах»).

«Була на світі дона допитлива Мотузочка. Ось така, немов пряма лінія. Одного дня набридло їй нерухомо лежати, і стала вона подорожувати. Побачила на своєму шляху високу красиву ялинку (викладають з трьох трикутників). Біля ялинки став будиночок (прямокутник стіни, дах трикутник). Зазирнула мотузочка у віконце,а там стояв великий стіл, стілець, на підлозі лежав килимок. На стіні висів крючок, на якому нічого не було. Застрибнула наша мотузочка в хату, перетворилась на рушничок і залишилась там жити.»

Вихователь : А ми з вами вирушаємо далі. (виходячи на галявину з різнокольоровими кульками).

  • Діти, подивіться, що це? Хто їх залишив. Якої форми? Якого кольору? На яку геометричну фігуру схожі?
  • Спробуємо, які вони на дотик, на що схожі?
  • Хто вміє згортатись в клубочок? (котик, лисичка,їжачок)

Вихователь: Давайте пограємось з мячиком трішки. Покладемо на долоньку і уявимо що у нас в руках…

«Жив їжачок у лісі. Вранці прокинувся і виглянув зі своєї нірки. А на небі сяє сонечко. Котиться по прямій доріжці, закотився на круглу галявину. А на тій галявині було так гарно. Зрадів їжачок і почав стрибати. Набігли темні хмарки і закрапав дощ. Заховався їжачок під грибок. Закінчився і зявилось ще більше грибочків у траві (рахують пальці по порядку). Дуже зрадів їжачок і захотів зробити мамі сюрприз – назбирати грибочків. Як же він їх понесе? (на голочках). Натикнемо на голочки. Ось стільки багато грибочків назбирав він мамі. Давайте зберемо їх у кошик. (Складіть мячики у кошик)».

  • Діти, в лісі потрібно вести себе тихо, щоб не налякати його мешканців. Чуєте щось шурхотить. Це напевно їжачок в нірці, який прокинувся після зимового сну. А щоб дійти до нірки потрібно ось з цих трикутників, побудувати стежку, перетворивши їх на квадрати. (Діти будують і підходять до нірки).
  • -Сумно їжачку одному. Давайте ми розкажемо і покажемо йому цікаву казочку.

Під деревом в лісі, у нірці їжачковій, квадрати заховались тут загадкові (дістають «Квадрати Воскобовича»)

 

Діти – це квадрат – трансформ ер, який може перетворюватись в інші геометричні фігури і різні предмети. А допоможуть нам у цьому пальчики. Погуляє вказівний пальчик зліва – направо, зверху – вниз, справ на ліво, знизу – вгору і повернеться тим самим шляхом назад. Зігнемо посередині і вийшов прямокутник. У квадрата є діагоналі, які йдуть від куточка до куточка, зігнемо і вийде трикутник.

 

«В зеленому лісі стояла хатинка. А в хатинці жив їжачок, був він ось такий. Визирнув він і побачив сонечко, літають птахи. Зігнемо по діагоналі і загнемо крильця. У лисички був день народження, потрібно щось подарувати. А вона ще та ласунка. Вирішив приготувати цукерки. Допоможемо, щоб цукерок було багато.

Потім їжачок написав вітальну листівку і поклав її у конверт. Заклеїв йог.

Лисичка жила на другому березі річки і потрібно було перепливти човником. Плив їжачок, а хвилі підкидали його вгору – вниз, вгору – вниз.

Лисичка дуже зраділа гостеві і дякувала за смачні подарунки. День швидко пролетів і настав вечір. На небі зявились зірочки. Складемо по діагоналі, візьмемо по центру пальчиками і згорнемо з двох сторін. Їжачок наш щось притих, може він заснув. Це наші зірочки навіяли йому чудові, кольорові сни. Що йому сниться червоного, жовтого та зеленого кольору. Віднесемо нашого їжачка до нірки і тихенько повернемося додому.»

 

docx
Додано
11 січня 2019
Переглядів
3652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку