Тема уроку: Косметичні проблеми підлітків
Мета: сформувати у школярів поняття про косметику і косметичні проблеми підлітків
Обладнання і матеріали: фотографії, плакати, презентація, ноутбук, екран, ватман «Дерево бажань»
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний етап
Етюд «Хвилинка гарного настрою»
Знайомство. На картках написати своє ім’я і на кожну літеру написати позитивні риси свого характеру (1, 2, 3 слайд)
Життя — шанс кожного (4, 5 слайд)
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Самостійна робота. Доповни речення і встав пропущені слова (слайд 6)
2. Прийом «Назви тип шкіри» (7-10 слайди)
Відповіді: нормальна, суха, жирна, комбінована (змішана)
ІІІ. Пояснення нового матеріалу
Слово вчителя: Зовнішній вигляд — це важливо. Від того, як ви виглядаєте впливає на ваш настрій, поведінку, ставлення до самого себе. У підлітковому віці дівчата і хлопці дуже прискіпливо ставляться до своєї зовнішності. Виникають суперечності між батьками, вчителями, тому що у них виникають різні проблеми зі здоров’ям. На шкірі з’являються прищі, лупа, вугрі, висипи, почервоніння та лущення, надмірна пітливість. Це все робить їх роздратованими. В народі кажуть: «Очі — це дзеркало души, то шкіра — це дзеркало організму». Це надзвичайний орган, на якому відображаються всі процеси, які відбуваються в організмі. Без шкіри ми не змогли б жити та, як би без серця, мозку, печінки. Тому ми сьогодні ми з вами познайомимося із косметикою, косметичними засобами і рішеннями косметичних проблем у підлітків.
Руханка (фізкультхвилинка) (11 слайд)
Задача 1. Вася дуже не любить вмиватися. У нього часто брудне обличчя і руки. Переконайте його в необхідності водних процедур.
Задача 2 . Мати зайшла в кімнату і застала вас за тим, що ви намагаєтесь позбавитись вугра на обличчі. Що вона вам скаже і порадить?
Задача 3. Хлопчик побився з однокласником. І той поставив йому під оком синяк, а ввечері зустріч з дівчиною, про яку він давно мріяв. Які його дії?
IV. Підведення підсумків уроку. Оголошення оцінок.