Комбінування природних і пластичних матеріалів. "Біла сова"

Про матеріал
конспект уроку з трудового навчання Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну. Практична робота: виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну "Біла сова"
Перегляд файлу

Тема.    Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну. Практична робота: Виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну «Біла сова»

               Мета : розвиток  особистості  дитини  засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування  ключових та предметної проектно-технологічної  компетентностей,  необхідних  для  розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.

 

          Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:

 продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці;

вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя;

пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу;

розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги);

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

 

               Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький трудівничок».  Трудове навчання . 3 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.;    пластилін, стеки, серветки, дощечка,шишки округлої форми,шматки тканини або кольорові серветки (для витирання пилу).

 

Обладнання для вчителя: зразок  готового виробу

 Відео «Сова - музичний мультфільм для дітей »

 https://www.youtube.com/watch?v=_-jj8ot_7YA&t=39s

Руханка для дітей «ТО НЕ Є ПРОБЛЕМА»

 https://www.youtube.com/watch?v=D1oUKSmtFdw

 

 

 

Види діяльності на уроці

  1.  Емоційне налаштування

 Вправа «Хто більше побачить красивих предметів?»

Діти називають , на їх думку, красиві об’єкти, що знаходяться навколо них і озвучують ті якості, які надають цим об’єктам   естетичної цінності

2.Мотивація навчальної діяльності

 

Вправа “Балакун”.

Правдиву інформацію про сову перекладаю неправдою. Сови ведуть денний  (нічний) спосіб життя. Сова відрізняється своїми довгими (великими) вухами і очима, незвичайним дзьобом, пухнастим пір’ям і плоским обличчям. Піря у сов дуже (мяке) тверде , тому вони літають безшумно.

Неправдиву інформацію діти супроводжують оплесками.

3.Повідомлення теми уроку

- Сьогодні ми будемо виготовляти  фігурку сови  з пластиліну та природних матеріалів.

 4. Засвоєння нових знань

 Демонстрація зразка  та аналіз практичної роботи.

Поетапне виконання роботи вчителем.

5.Інструктаж з ТБ при  роботі з пластиліном

Безымянный

6.Послідовність виконання виробу.

7.  Руханка для дітей «ТО НЕ Є ПРОБЛЕМА»

          8. Практична робота учнів

 Під супровід «Сова - музичний мультфільм для дітей»

          9.Демонстрація виробів(фотосесія)

           10.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …
  2. На уроці я навчився …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів дізнатися, чому …

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 жовтня 2020
Переглядів
2406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку