Контрольна робота з теми "Словосполучення"

Про матеріал
Контрольна робота № 1 з теми "Словосполучення" з української мови для 8 класу. Різнорівневі завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Словосполучення»

І варіант

Початковий  рівень

1.Синтаксис – це розділ науки про мову, який вивчає

А) значення слів;                                                                                   Б) будову слів;

В) значення і будову словосполучень і речень;                                 Г) значення словосполучень;

2.Словисполучення- це

А)два слова поєднані між собою;                                                        Б)стійкі сполучення слів;

В)змістове і граматичне обєднання двох або більше повнозначних слів;

Г) змістове і граматичне обєднання двох слів.

3.За будовою словосполучення бувають

А) прості, складні й складені;                                                               Б) прості й складні;

В) прийменникові та безприйменникові;                                             Г) іменні та дієслівні;

4.За характером головного слова словосполучення бувають

А) прості, складні й складені;                                                                Б) прості й складні;

В) прийменникові та безприйменникові;              Г) іменникові,прикметникові,числівникові та дієслівні;

5.До складу словосполучення завжди входять:

А) підмет і присудок;                                                                             Б) додаток і обставина;

В) головне й залежне слово;                                                                  Г) однорідні члени речення.

6.Знайдіть лише словосполучення в рядку:

А) мама й тато, любий друг, все затихло;                                       Б) лити як з відра, йшов дощ, лапатий сніг;

В) плисти брасом, читати книжку, голосно співати;               Г) переходити дорогу, на дорозі, пішоходи й водії.

Середній рівень

      7. Установіть відповідність між словосполученням та його характеристикою.    

1) Довго простояти на морозі;         
2) військове звання;                          
3) муляти очі;
4) дуби проростали;
5) прибирати в кімнаті.

А) Фразеологізм;
Б) головне слово стоїть перед залежним;
В) головне слово стоїть після залежного;
Г) поширене словосполучення;
Ґ) граматична основа;
 


8. Установіть відповідність між словосполученнями та їх видом за морфологічним вираженням головного слова.

1) Засміявся весело;
2) набагато менше;
3) дехто з товариства;
4) мокрий від роси;
5) житній колосок.   

А) Іменникові;
Б) дієслівні;
В) прикметникові;
Г) числівникові;
Ґ) прислівникові;
Д) займенникові.

Достатній  рівень

9.Утворіть словосполучення з поданими словами.( вкажіть тип словосполучення за вираженням головного слова, накресліть схему)

Два …, дякувати…, турбуватися… .

Високий рівень

10. Випишіть з речення усі наявні в ньому словосполучення. Розберіть  одне із словосполучень.

Горіли сонячні зіниці над царством жовтих яворів.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Словосполучення»

ІІ  варіант

Початковий  рівень

1.Синтаксис – це розділ науки про мову, який вивчає

А) значення слів;                                                                                   Б) будову слів;

В) значення і будову словосполучень і речень;                                 Г) значення словосполучень;

2.Словисполучення- це

А)два слова поєднані між собою;                                                        Б)стійкі сполучення слів;

В)змістове і граматичне обєднання двох або більше повнозначних слів;

Г) змістове і граматичне обєднання двох слів.

3.За будовою словосполучення бувають

А) прості, складні й складені;                                                               Б) прості й складні;

В) прийменникові та безприйменникові;                                             Г) іменні та дієслівні;

4.За характером головного слова словосполучення бувають

А) прості, складні й складені;                                                                Б) прості й складні;

В) прийменникові та безприйменникові;              Г) іменникові,прикметникові,числівникові та дієслівні;

5.До складу словосполучення завжди входять:

А) підмет і присудок;                                                                             Б) додаток і обставина;

В) головне й залежне слово;                                                                  Г) однорідні члени речення.

6.Знайдіть лише словосполучення в рядку:

А) мама й тато, любий друг, все затихло;                                       Б) лити як з відра, йшов дощ, лапатий сніг;

В) плисти брасом, читати книжку, голосно співати;               Г) переходити дорогу, на дорозі, пішоходи й водії.

Середній рівень

7. Установіть відповідність між словосполученням та його характеристикою.

1) Брат і сестра;         
2) дамоклів меч;                          
3) осінь прилинула;
4) щасливий випадок;
5) люблю музику. 

А) Фразеологізм;
Б) головне слово стоїть перед залежним;
В) головне слово стоїть після залежного;
Г) однорідні члени речення;
Ґ) граматична основа;
 

 8. Установіть відповідність між словосполученнями та їх видом за морфологічним вираженням головного слова.

1) Хтось із нас;
2) золотокоса осінь;
3) слухаю уважно;
4) червоний від сорому;
5) троє з шести.  

А) Іменникові;
Б) дієслівні;
В) прикметникові;
Г) числівникові;
Ґ) прислівникові;
Д) займенникові.

Достатній  рівень

9.Утворіть словосполучення з поданими словами.( вкажіть тип словосполучення за вираженням головного слова, накресліть схему)

Три …, писати…, усміхатися… .

Високий рівень

10. Випишіть з речення усі наявні в ньому словосполучення. Розберіть  одне із словосполучень.

Горіли сонячні зіниці над царством жовтих яворів.

docx
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
6167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку