Контрольна робота з теми «СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Словосполучення»
І варіант
Початковий рівень
1.Синтаксис – це розділ науки про мову, який вивчає
А) значення слів; Б) будову слів;
В) значення і будову словосполучень і речень; Г) значення словосполучень;
2.Словисполучення- це
А)два слова поєднані між собою; Б)стійкі сполучення слів;
В)змістове і граматичне обєднання двох або більше повнозначних слів;
Г) змістове і граматичне обєднання двох слів.
3.За будовою словосполучення бувають
А) прості, складні й складені; Б) прості й складні;
В) прийменникові та безприйменникові; Г) іменні та дієслівні;
4.За характером головного слова словосполучення бувають
А) прості, складні й складені; Б) прості й складні;
В) прийменникові та безприйменникові; Г) іменникові,прикметникові,числівникові та дієслівні;
5.До складу словосполучення завжди входять:
А) підмет і присудок; Б) додаток і обставина;
В) головне й залежне слово; Г) однорідні члени речення.
6.Знайдіть лише словосполучення в рядку:
А) мама й тато, любий друг, все затихло; Б) лити як з відра, йшов дощ, лапатий сніг;
В) плисти брасом, читати книжку, голосно співати; Г) переходити дорогу, на дорозі, пішоходи й водії.
Середній рівень
7. Установіть відповідність між словосполученням та його характеристикою.
1) Довго простояти на морозі; |
А) Фразеологізм; |
8. Установіть відповідність між словосполученнями та їх видом за морфологічним вираженням головного слова.
1) Засміявся весело; |
А) Іменникові; |
Достатній рівень
9.Утворіть словосполучення з поданими словами.( вкажіть тип словосполучення за вираженням головного слова, накресліть схему)
Два …, дякувати…, турбуватися… .
Високий рівень
10. Випишіть з речення усі наявні в ньому словосполучення. Розберіть одне із словосполучень.
Горіли сонячні зіниці над царством жовтих яворів.
Контрольна робота з теми «СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Словосполучення»
ІІ варіант
Початковий рівень
1.Синтаксис – це розділ науки про мову, який вивчає
А) значення слів; Б) будову слів;
В) значення і будову словосполучень і речень; Г) значення словосполучень;
2.Словисполучення- це
А)два слова поєднані між собою; Б)стійкі сполучення слів;
В)змістове і граматичне обєднання двох або більше повнозначних слів;
Г) змістове і граматичне обєднання двох слів.
3.За будовою словосполучення бувають
А) прості, складні й складені; Б) прості й складні;
В) прийменникові та безприйменникові; Г) іменні та дієслівні;
4.За характером головного слова словосполучення бувають
А) прості, складні й складені; Б) прості й складні;
В) прийменникові та безприйменникові; Г) іменникові,прикметникові,числівникові та дієслівні;
5.До складу словосполучення завжди входять:
А) підмет і присудок; Б) додаток і обставина;
В) головне й залежне слово; Г) однорідні члени речення.
6.Знайдіть лише словосполучення в рядку:
А) мама й тато, любий друг, все затихло; Б) лити як з відра, йшов дощ, лапатий сніг;
В) плисти брасом, читати книжку, голосно співати; Г) переходити дорогу, на дорозі, пішоходи й водії.
Середній рівень
7. Установіть відповідність між словосполученням та його характеристикою.
1) Брат і сестра; |
А) Фразеологізм; |
8. Установіть відповідність між словосполученнями та їх видом за морфологічним вираженням головного слова.
1) Хтось із нас; |
А) Іменникові; |
Достатній рівень
9.Утворіть словосполучення з поданими словами.( вкажіть тип словосполучення за вираженням головного слова, накресліть схему)
Три …, писати…, усміхатися… .
Високий рівень
10. Випишіть з речення усі наявні в ньому словосполучення. Розберіть одне із словосполучень.
Горіли сонячні зіниці над царством жовтих яворів.