Комп’ютер і його пристрої.

Про матеріал
Подорож до країни «Інформатика» Мета: навчальна – згадати з дітьми, які саме пристрої має комп’ютер; які з пристроїв призначення для введення і виведення інформації; Розвивальна – розвивати у дітей пам’ять, увагу, мислення словникового запасу; розвивати вміння у дітей робити самостійно висновки; Виховна – виховувати у дітей вміння слухати інших, повагу до думки та точки зору іншої людини; виховувати інтерес до уроку інформатики; Матеріал: конспект, картинки, вправи на платформі LearningApps.org, коп’ютер.
Перегляд файлу

Тема: «Комп’ютер і його пристрої»

Тип уроку: подорож до країни «Інформатика»

Мета: навчальна – згадати з дітьми, які саме пристрої має комп’ютер; які з пристроїв призначення для введення і виведення інформації;

Розвивальна – розвивати  у дітей пам’ять, увагу, мислення словникового запасу; розвивати вміння у дітей робити самостійно висновки;

Виховна – виховувати у дітей вміння слухати інших, повагу до думки та точки зору іншої людини; виховувати  інтерес до уроку інформатики;

Матеріал: конспект, картинки, вправи на платформі LearningApps.org, коп’ютер.

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вчитель: Ось і дзвоник дав дзвінок,

Починаємо наш урок.

Ми працюємо старанно,

Щоб сказати у кінці,

Що у нашім великому класі,

Усі дітки – молодці!

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.  Повторення правил безпеки

 

 Вчитель: діти запам’ятайте!

 

 

 

 

 

image (2).gifimage (2).gifВчитель: давайте разом повторимо правила поведінки у кабінеті інформатики.

image (2).gifimage (2).gifimage (2).gifimage (2).gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: дуже добре, а зараз я вам покажу картинки і кожен по черзі повинен описати, що саме на цьому зображенні забороняється робити на уроці інформатики.

Конспект до теми - Правила безпеки на уроках інформатики — Гипермаркет  знаний 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: ви такі розумні діти!

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

rebus.pngВчитель: Сьогодні ми будемо подорожувати країною, але якою саме ніхто ще не знає. Я підготувала для вас ребус – коли ви його відгадаєте, то ми разом дізнаємося назву країни.

 

 

 

 

  Вчитель: Вірно, ми з вами відправляємось в подорож до країни «Інформатика».

 Як ви гадаєте,з яким пристроєм ми будемо працювати? (комп’ютер).Ми знаємо,що слова і речення складаються з різних частинок. А як видумаєте, комп’ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодніми згадаємо  з яких же частинок він складається. На уроці ми будемо повторимо   складові  персонального комп’ютера, а також познайомимося із пристоями введення та виведення інформації, дізнаємося де ком’ютер зберігає дані.

ІV.Вивчення нового матеріалу.

Вчитель. Комп’ютер це універсальний пристрій для роботи з інформацією. Саме сьогодні персональні комп’ютери нам допомагають у всьому, в роботі і навчанні, побуті, відпочинку. Нам з вами відомо, що персональні комп’ютери поділяють на стаціонарні та портативні. Основні пристрої стаціонарного комп’ютера, це є системний блок, монітор, клавіатура, миша. Також до складу комп’ютера входять й інші пристрої, які користувач використовує у своїй роботі. Давайте відкриємо з вами підручник на сторінці 24 (ЯДС частина 2 Корнієнко М.)  та прочитаємо перші два абзаци.

Вчитель: пропоную цю інформацію засвоїти за допомогою гри.

  1. Робота з комп’ютером.

Вам потрібно відгадати кросворд.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Вчитель: ця інформація нам знайома, тепер давайте поглянемо на картинки нижче та проговоримо пристрої введення та виведення.

 

 

 

 

 

Сканер – це пристрій за допомогою якого вводять в комп’ютер зображені на папері малюнки або текст. Мікрофон, навушники, колонки – це пристрої введення і виведення звуку. Вебкамера – це пристрій, за опомгою якого вводять відео для подальшої можливості його передавання по Інтернету.

Вчитель: пропоную засвоїти ці знання також за допомогою гри.

  1. Робота з  комп’ютером.

Вам потрібно вказати до якої групи складових комп’ютера належить даний пристрій.

 

 

 

 

 

 

Вчитель: всі гарно попрацювали, а тепер пропоную відпочити.

Фізкультхвилинка.

Руки вгору, потім вниз,

Хутко вправо повернись.

Руки вгору, руки вниз,

Хутко вліво повернись.

Пострибаємо ми трішки,

Щоб розм’яти наші ніжки.

Вгору, вниз ми пострибаємо,

І на місце всі сідаємо.

Вчитель: продовжуємо наш з вами цікавий урок інформатики. Діти, а ви знали, що комп’ютер, як і людина теж має пам’ять?

Так, це правда. Саме пам’ять комп’ютера – це запам’ятовуючий пристрій, який призначений для зберігання даних.

Відкриваємо сторінку 25 та читаємо нову для нас інформацію.( ЯДС частина 2 Корнієнко)

У системному блоці міститься багато пристроїв. Серед них найважливішими є процесор(1 зображення) та оперативна пам’ять.(розглядають зображення)

Процесор опрацьовує дані та керує роботою комп’ютера.

 

photo_2022-07-07_17-03-59.jpgphoto_2022-07-07_17-04-04.jpg 

 

 

 

 

Оперативна пам’ять належить до внутрішньої пам’яті комп’ютера, у ній зберігаються дані, з якими в цей час працює комп’ютер.

Довідничок юних дослідників:

 

 

 

 

 

Вчитель: пам’ять комп’ютера поділяють на зовнішню та внутрішню, давайте поглянемо на зображення.

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: запам’ятайте, що у внутрішній пам’яті – розміщуються всі дані з якими працює комп’ютер в цей момент. Зовнішня пам’ять – призначена для зберігання даних протягом довгого часу.

photo_2022-07-07_17-16-19.jpgphoto_2022-07-07_17-16-22.jpgphoto_2022-07-07_17-16-13.jpgВчитель: зараз я вам продемонструю на екрані  зображення пристроїв пам’яті, і ви дайте мені , будь лака, відповідь до якої пам’яті комп’ютера вони відносяться.

photo_2022-07-07_17-16-26.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.Підсумок уроку.

photo_2022-07-07_17-22-46.jpgВчитель: наша подорож країною «Інформатики» добігає до завершення. Зараз ми з вами виконаємо вправу, яка має назву «Капелюшки де Боно».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання роботи учнів на уроці за допомогою шкали оцінювання. Вчитель: я пишаюсь вашою роботою на цьому уроці! Так тримати.

 

docx
Додав(-ла)
Савченко Інна
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 грудня 2023
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку