Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності

Про матеріал

Інформаційні технології в суспільстві 10 клас (нова програма 2018)

Формувати уявлення про комп'ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте:що таке акаунт у Google;як використовувати сервіси для спільної роботи

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнформаційне суспільство. Цифрові технології для планування діяльностіУправління часом, тайм-менеджмент (від англ. time management) — сукупність методик ефективної організації часу для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Основні правила планування:при складанні плану на день залишити 40% часу вільним, тобто 60% часу відвести на планові роботи, 20% — на непередбачені, 20% — виникають спонтаннопостійно фіксувати витрачений час розподілити свої завдання на довго-, середньо- та короткостроковірегулярність, системність, послідовністьпланування обсяг завдань

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнформаційне суспільство. Цифрові технології для планування діяльностіСервіси планування завдань. Todo (https://todo.microsoft.com/lists/inbox)Remember The Milk(https://www.rememberthemilk.com/)

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнформаційне суспільство. Цифрові технології для планування діяльностіСервіси планування завдань. Календар Google. Doodle(www.doodle.com)

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні технології в суспільствіІнформаційні технології в суспільствіІнформаційне суспільство. Технології виконання навчальних досліджень Go-Lab (https://www.golabz.eu/)Wolfram|Alpha(www.wolframalpha)

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §6 стор. 59-71 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Управління часом, тайм-менеджмент,Remember The Milk, Календар Google, Doodle, Go-Lab, Wolfram|Alpha

Номер слайду 11

Розгадай. Ана. ГРам. УЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

ЛЯПАНУНАВНЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай анаграму. ПЛАНУВАННЯ

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Робота з Календарем Google. Вправа 2. Використання програми Doodle. Вправа 3. Двійковий код. Вправа 4. Міст «Золота брама»Вправа 5. Дні народження

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Перегляд файлу

Урок 6. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 6

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1.                Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.                Інструктаж учителя.
  3.                Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 61-69

  1.                Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1.                Чому важливо в інформаційному суспільстві правильно управляти часом?
  2.                Які є способи управління часом?
  3.                Що означає – планувати власну діяльність? Наведіть приклади сервісів для планування.
  4.                Які інструменти для дослідження можна використати онлайн?
  5.                Які завдання можна виконувати за допомогою сервісів Go Lab та Wolfram/Alpha?

Рефлексія

1. Під час уроку я

  •               дізнався…
  •               зрозумів…
  •               навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 6 ст. 59-71

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

zip
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
9 січня 2019
Переглядів
5301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку