КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ.

Про матеріал
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ.
Перегляд файлу

 ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Великі можливості в плані реалізації проекту «Нова українська школа» та формуванні ключових компетентностей відкриває застосування інноваційних технологій, зокрема, - LEGO.

Останнім часом у навчально-виховному процесі школи все ширше використовуються LEGO технології, які спрямовані на розвиток конструктивного мислення, уяви, бажання досліджувати, експериментувати, винаходити.  LEGO Education дозволяє створити мотивуюче, захоплююче освітнє середовище не тільки для навчання ключових предметів шкільної програми, а й для розвитку найважливіших навичок ХХІ століття: критичного і творчого мислення, вирішення завдань, вміння працювати в команді, вести дискусію, знаходити єдине рішення в спірних ситуаціях.

 LEGO – технології сприяють застосуванню сучасних комунікаційних  та інформаційних технологій для розвитку навичок спілкування, творчих здібностей дітей, для вирішення пізнавальних, дослідницьких і комунікативних завдань.

Цікаві методики навчання з використанням LEGO технологій пропонують багато вчителів. Автори наголошують на ідеї, що використання LEGO на заняттях своїм змістом формою організації та результативністю сприяє формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, виділяючи характерні особливості героїв і т.д., що впливає на розвиток уваги, спостережливості, пам’яті, просторових уявлень, уяви. Так як, основне завдання сучасної освіти – створити середовище, що дозволяє дитині розкрити власний потенціал. Це дозволить їй вільно діяти, пізнаючи це середовище, а через нього і навколишній світ. Освітнє середовище LEGO об’єднує в собі спеціально скомпоновані для занять в групі комплекти  LEGO, ретельно продуману систему завдань для дітей і чітко сформовану освітню компетенцію.

 LEGO- педагогіка – одна з найбільш поширених нині педагогічних систем, широко використовує тривимірні моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання і розвитку дитини.

Використання   LEGO дозволяє поглянути на шкільні предмети по-новому. За допомогою конструктора  LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності за наступними напрямами:

  • Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
  • Розвиток дрібної моторики рук, стимулювання в майбутньому загального мовленнєвого розвитку і розумових здібностей.  
  • Отримання та розширення математичних знань про лічбу, форми, пропорції, симетрії.
  • Розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.
  • Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам’яті, мислення.
  • Навчання уяві, творчому мисленню.
  • Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле.
  • Навчання спілкуванню один з одним, повага до своєї та чужої праці.

Програми  LEGO Education розроблені для всіх предметів початкової школи. Наведено приклади їх реалізації при вивчені різних предметів.

Добре організована робота з конструктором  LEGO має також великий виховний потенціал, допомагає виробляти певні якості особистості – посидючість, терпіння, взаємоповагу, охайність. Робота з конструктором LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися про багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички.

 

Отже, LEGO Education – одна із інноваційних технологій, яка дає можливість створити нове освітнє середовище, підвищує мотивацію дітей до навчання, сприяє формуванню навичок наукової діяльності та винахідництва, допомагає втілювати положення Нової української школи, сприяє досягненню основних цілей навчання.

Таким чином технологія LEGO Education може органічно зв’язати усі без винятку освітні галузі та навчальні предмети, сприяючи формуванню ключових компетентностей.

 

     Список літератури:

  1. Вольянська С.Є. STEM-освіта/ С.Є. Вольянська// Довідник сучасного педагога/ С.Є. Вольянська.- Х.: Вид. група «Освіта», 2016.- с. 124-125.- (Б-ка журн. «Управління школою»: Вип. 5)
  2. Нова українська школа: основа Стандарту освіти. – Львів, 2016. – 64 с.
  3. Офіційний сайт  LEGO. [Електронний ресурс]. – Доступ до ресурсу: http://www.lego.com/en-ns/
  4. Lego wedo книга для вчителя – Данія: LEGO Group. [Електронний ресурс].

       

 

docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку