Компетентнісно - орієнтовані завдання з пізнаємо природу 6 клас "Пізнаємо біологічні явища"

Про матеріал
Завдання для підсумкового чи поточного контролю знань для учнів 6 класу з предмету Пізнаємо природу, тема "Пізнаємо біологічні явища"
Перегляд файлу

               Компетентнісно- орієнтовні завдання для учнів 6 класу

                                Тема: «Пізнаємо біологічні явища»

1В.

Початковий рівень. (1,2,3 бали).

Завдання 1. Прочитайте уважно поданий нижче  текст. Визначте та випишіть слова та словосполучення які стосуються:

А) Живлення організмів:     Б) Розмноження організмів:

У древньому та дрімучому лісі жили четверо друзів, перший харчувався за допомогою фотосинтезу, другий відмерлими рештками  рослин та дихав через шкірні покриви, третій споживав готові органічні речовини, а четвертий постійно їздив на спині третього і використовував його, тому другом вважав лише він сам себе, а інші вважали його паразитом. Всі хотіли їсти, всі могли дихати, та мали для цього різні пристосування. Для того щоб залишити після себе нащадків, яких і до тепер можемо зустріти всі друзі могли розмножуватися. Вегетативно перший та статево третій, другий був гермафродитом,  а  четвертий той котрий сам не хотів ходити вмів відкладати маленькі яйця з яких вилуплювалися личинки.

Завдання 2. Середній рівень.(4,5,6 бали).

Прочитавши текст визначте за наявними ознаками організми про яких йдеться у тексті. Назвіть типи розвитку організмів про яких йдеться у розповіді. – 3 бали

Завдання 3. Достатній рівень (7,8,9 балів).

Рослини здатні до статевого та нестатевого розмноження. Користуючись словами підказками сформуйте відповідь про розмноження двох різних рослин.

Слова для довідки: запилення, насіння, картопля, вегетативно, пилок, бульби, яблуня, яйцеклітина, частини організму. – 3 бали

Завдання 4. Високий рівень (10,11,12 балів).

Людина істота всеїдна. Для її життєдіяльності потрібні поживні речовини та кисень. Назвіть органи травної та дихальної системи людини. Між ними існує взаємозв'язок в чому він полягає?  - 3 бали

 

 

 

 

 

               Компетентнісно- орієнтовні завдання для учнів 6 класу

                                Тема: «Пізнаємо біологічні явища»

2В.

Початковий рівень. (1,2,3 бали).

Завдання 1. Прочитайте уважно поданий нижче  текст. Визначте та випишіть слова та словосполучення які стосуються:

А) Росту та розвитку                  Б) Дихання

Багато рослин здатні до необмеженого росту, їх розміри збільшуються в процесі  життєвого циклу. А більшість тварин припиняють свій ріст після статевого дозрівання. Найбільший метелик нашої планети Вітрильник птахокрил відкладає яйця та має непрямий тип розвитку. Проте всім цим організмам потрібен кисень щоб жити. Дехто має особливі пристосування у вигляді пор, інші легені, а от лускокрилі дихають за допомогою спеціальних трубочок- трахей. Людина вважає що може володіти природою, та насправді є однією частиною із нею адже їй теж потрібні спеціальні  органи такі як бронхи, готань, легені, щоб отримати енергію для життя.

Завдання 2. Середній рівень.(4,5,6 бали).

Випиши організми про яких йде мова у тексті. Назви види подразників, що можуть на них впливати.   3 бали

Завдання 3. Достатній рівень (7,8,9 балів).

Організми дуже різноманітні і за способом живлення також. Із довідки вибери ті слова та терміни які будуть характеризувати тип живлення визначених вами живих істот.

Слова для довідки: автотрофи, мясоїдні, ячмінь, гетеротрофи,  всеїдні, фільтратори, лев, міксотрофи, ведмідь, Венерина мухоловка, горбатий кит, людина.  3 бали

 

Завдання 4. Високий рівень (10,11,12 балів).

Ріст та розвиток невід'ємні складові життєвого циклу організмів. Опиши особливості розвитку тварин з прямим та не прямим циклом розвитку.  3 бали

 

docx
Додав(-ла)
Кирилюк Зоряна
Додано
17 січня
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку