Компетентнісний текст з укр. мови
Уч. 3 кл.___________ Прізвище уч.________________
Якось Гоподь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність i красу, угорці - любов до господарювання, німці - дисципліну i порядок, росіяни - владність, поляки - здатність до торгівлі, італійці одержали хист до музики... Обдарувавши всіх, підвівся Господь Бог зі святого трону i раптом побачив у куточку дівчину. Вона була боса, одягнута у вишиванку, руса коса переплетена синьою стрічкою, на голові мала вінок із червоної калини.
- Хто ти? Чого плачеш? - запитав Господь.
- Я - Україна, а плачу, бо стогне моя земля від пролитої крові й пожеж. Сини мої на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються з удів та сиріт, у своїй хаті немає правди й волі.
- Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же допомогти тобі?
Дівчина хотіла вже йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.
- Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це - пісня.
Узяла дівчина - Україна дарунок i міцно пр…тиснула його до серця. Поклонилася н…зенько Вс…вишньому i з ясним обличчям i вірою понесла пісню в народ.
німців ____________________ італійців_______________
поляків ____________________ угорців_____________________
А. тому що виконавці пісень отримують за свою діяльність великі кошти
Б. тому що пісня вважається духовною цінністю, в якій розкривається могутня сила
В. тому що більше в Бога нічого не залишилося для бідолашної.
6. Переписати останній абзац тексту, вставивши пропущені букви у словах:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Знайти у тексті сигнальне слово (тобто те , що виділене червоним кольором).
Виписати його і зробити звуко-буквенний
аналіз___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Зробити розбір слів за будовою (позначте корінь, суфікс, закінчення, основу, занаявності префікс: сини, сиріт, уславить.
Бажаю успіхів у виконанні!!!
1. Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.
2. Вкажи номери завдань, де виникали труднощі:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індекс |
Навчальна характеристика |
Номер завдань |
Рівень досягнень |
МОВ-1 |
Взаємодіє з іншими усно |
1 |
|
МОВ-2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
1,3,4.5 |
|
МОВ-3.1 |
Створює письмові висловлювання |
2 |
|
МОВ- 3.2 |
Взаємодіє письмово й в онлайн просторі |
6 |
|
МОВ-3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
6 |
|
МОВ- 3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
7,8 |
|
МОВ- 4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
2 |
|