Компетентністий тест з української мови 3 клас

Про матеріал
Компетентнісний тест з української мови 3 кла НУШ Будова слова ,легендиправопис слів з подовженими приголосними звуками
Перегляд файлу

Компетентнісний текст з укр. мови

Уч. 3 кл.___________                    Прізвище уч.________________

  1. Прочитай легенду.

Якось Гоподь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність i красу, угорці - любов до господарювання, німці - дисципліну i порядок, росіяни - владність, поляки - здатність до торгівлі, італійці одержали хист до музики... Обдарувавши всіх, підвівся Господь Бог зі святого трону i раптом побачив у куточку дівчину. Вона була боса, одягнута у вишиванку, руса коса переплетена синьою стрічкою, на голові мала вінок із червоної калини.
     - Хто ти? Чого плачеш? - запитав Господь.
     - Я - Україна, а плачу, бо стогне моя земля від пролитої крові й пожеж. Сини мої на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються з удів та сиріт, у своїй хаті немає правди й волі.
     - Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же допомогти тобі?
     Дівчина хотіла вже йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.
     - Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це - пісня.
   Узяла дівчина - Україна дарунок i міцно пр…тиснула його до серця. Поклонилася н…зенько  Вс…вишньому i з ясним обличчям i вірою понесла пісню в народ.

  1. Чому даний твір відноситься саме до даного літературного жанру (легенди). Відповідь обгрунтуйте___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Якими дарами Господь одарував (допиши):

      німців    ____________________  італійців_______________

поляків ____________________ угорців_____________________

  1.  Опишіть дівчину,яка стояла в куточку. Виписавши три прикметники (ЯКА?)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Чому пісня –«неоціненний скарб» (познач правильну відповідь):

 

А. тому що виконавці пісень отримують за свою діяльність великі кошти

Б. тому що пісня вважається духовною цінністю, в якій розкривається могутня сила

В. тому що більше в Бога нічого не залишилося для бідолашної.

        6.   Переписати останній абзац тексту, вставивши пропущені букви у словах:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     

7. Знайти у тексті сигнальне слово (тобто те , що виділене червоним кольором).

Виписати його і зробити звуко-буквенний

аналіз___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

       8. Зробити розбір слів за будовою (позначте корінь, суфікс, закінчення, основу, занаявності префікс: сини,  сиріт,  уславить.

                                                    Бажаю успіхів у виконанні!!!

                                                    

1. Вкажи номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.

2. Вкажи  номери завдань, де виникали труднощі:

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індекс

Навчальна характеристика

Номер завдань

Рівень досягнень

МОВ-1

Взаємодіє з іншими усно

1

 

МОВ-2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

1,3,4.5

 

МОВ-3.1

Створює письмові висловлювання

2

 

МОВ-

3.2

Взаємодіє письмово й в онлайн просторі

6

 

МОВ-3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

6

 

МОВ-

3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

7,8

 

МОВ-

4

Досліджує власне індивідуальне мовлення

2

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 січня 2021
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку