Компетентний вчитель - запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу

Про матеріал
Презентація для проведення засідання педагогічної ради. Нетрадиційна форма. Ділова гра.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділова гра. Компетентний учитель – запорука реалізаціїкомпетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу

Номер слайду 2

« компетентність » з латинської «competens», що в перекладі означає належний, здібний;з французької означає компетентний, правочинний;з англійської мови трактується як здатність, спроможність.

Номер слайду 3

"Компетентність у сучасному суспільстві"здатність працювати самостійно без постійного керівництва;здатність брати на себе відповідальність за власною ініціативою;здатність виявляти ініціативу, не питаючи інших, чи слід це робити;готовність помічати проблеми та шукати шляхи їх вирішення;уміння аналізувати нові ситуації й застосовувати вже наявні знання для такого аналізу;здатність ладити з іншими;здатність засвоювати будь-які знання за власною ініціативою;уміння приймати рішення на основі здорових суджень.

Номер слайду 4

Педагогічна компетентність учителя - це єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.

Номер слайду 5

Професійно компетентна людинауспішно розв’язує завдання навчання й виховання, готує для суспільства випускника з бажаними психологічними якостями;задоволена професією;досягає бажаних результатів у розвитку особистості учнів;має й усвідомлює перспективу свого професійного розвитку;відкрита для постійного професійного навчання;збагачує досвід професії завдяки особистому творчому внеску;соціально активна в суспільстві;віддана педагогічній професії, прагне підтримувати навіть у складних умовах її честь і гідність, професійну етику;готова до якісної та кількісної оцінки своєї праці, уміє сама це робити.

Номер слайду 6

Компоненти професійно-педагогічної компетентності:етичні установки вчителя, система психолого-педагогічних знань, система знань у сфері свого предмета, загальна ерудиція, засоби розумових і практичних дій, професійно-особистісні якості.

Номер слайду 7

Ключові компоненти професійної компетентностіІнформаційна. Комунікативна. Продуктивна. Автономізація на компетентність. Моральна. Психологічна. Предметна. Соціальна. Математична. Особисті якості вчителя

Номер слайду 8

Показники педагогічної компетентності вчителяособистісні якості, особливо перетворювальні та психологічні;усвідомлення ролі педагога у вихованні громадянина, патріота;безперервне підвищення загальної та професійної культури;пошукова діяльність педагога;володіння методами педагогічного дослідження;конструювання власного педагогічного досвіду;результативність навчально-виховного процесу;активна педагогічна діяльність, спрямована на перетворення особистості учня й учителя.

Номер слайду 9

Основними проблемами, з якими зустрічаються вчителі в цьому тисячолітті, є:основними проблемами, з якими зустрічаються вчителі в цьому тисячолітті, є:постійне ускладнення змісту освіти, гарантування високого рівня освітніх стандартів;ускладнення проблем виховання;безперервне оволодіння прогресивними технологіями навчання й виховання;розв’язання складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок з таких суміжних з педагогікою наук, як філософія, психологія, медицина, економіка, кібернетика та ін.;робота в єдиному інформаційному середовищі, що передбачає раціональне використання інформаційних технологій у освітньому процесі.

Номер слайду 10

Головною й постійною вимогою для педагога є: Любов до дітей. Любов до педагогічної діяльностіНаявність спеціальних знань у тій сферіШирока ерудиція. Високий інтелект. Високий рівень загальної культури й духовностіПрофесійне володіння різноманітними методами навчання й виховання учнів.

Номер слайду 11

синій колір, який символізує благородство, ніжність і вірність, як безконечними бачиться морська далечінь і небесна глибина. Він настільки серйозний, що аж холодний. ньому – і фарби моря, і прохолода землі. Школа віртуозів.

Номер слайду 12

Школа вищої майстерності. Жовтий колір – символізує світло, радість, повагу, оптимізм. Під ним живе надія і позитивне мислення.

Номер слайду 13

Школа вдосконалення. Червоний колір символізує емоційність, активність, свободу, урочистість, що й притаманне цій групі вчителів.

Номер слайду 14

Школа становлення. Зелений – це трамплін для майбутніх досягнень, символізує творчий початок, поле фантазії і розквіт.

Номер слайду 15

Правила роботи в групахуміння уважно слухати;давати можливість повністю висловитись;уникати надто бурхливої реакції;зберігати впевненість у собі;бути спокійним і відкритим для будь-якої інформації;активно брати участь у роботі групи.

Номер слайду 16

Щоб в очах дитини засяяв проміньвчитель має виховати в собі сонце. Вчителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь грунтом, збагаченим ферментами людських почуттів; і сій знання не тільки в пам’яті і свідомості своїх учнів, а й у душах і серцях. Ш. Амонашвілі

Номер слайду 17

Словниковий Пінг-понг. Батьки. Книга. Проєкт. Осінь Реформа

Номер слайду 18

Словниковий Пінг-понг. Школа. Мова. Теніс. Моніторинг. Флешмоб

Номер слайду 19

Словниковий Пінг-понг. Вчитель. Море. Клас. Вислів. Укриття

Номер слайду 20

Словниковий Пінг-понг. Учень. Слово. Зірка. Харчування. Оцінювання

Номер слайду 21

«Педагогічне кредо»Сформулюйте мету діяльності своєї групи, педагогічне кредо вчителя

Номер слайду 22

Назвіть влучні вислови чи фразеологізми, які можна пов’язати із шкільним життям

Номер слайду 23

« Незакінчене речення » (очима учнів)Дратує той учитель, який ….. Боюся тих учителів, які …. Не довіряю тим учителям, які …Відчуваю задоволення від спілкування з тими вчителями, які…

Номер слайду 24

Дискусія «Сучасна школа»У моїй роботі мені подобається…. У моїй роботі мені не подобається…. У НУШ мені подобається ……У НУШ мені не подобається ……У нових критеріях оцінювання мені подобається ….. У нових критеріях оцінювання мені не подобається …. Атмосфера в школі налаштовує на позитвну роботу, бо …Атмосфера в школі така, що працювати позитивно неможливо, тому що ….

Номер слайду 25

Сходинки компетентного вчителя. Ретельність. Об’єктивність. Прагнення до успіху. Відмова від погроз і авторитарностіНезалежність. Почуття нового. Емоційна стійкість. Самостійність. Високий рівень інтелекту і загальної культури. Діловитість. Самокритичність. Принциповість. Емпатія ( здатність до співпереживання)Ентузіазм. Життєрадісність. Високий самоконтроль. Експресивність ( розвинене мовлення, жести, міміка )Авторитетність. Повага до прав і свобод особистості

Номер слайду 26

«Портрет вчителя»На вашу думку, яким має бути компетентний вчитель у сучасному суспільстві.(15хв)(Можна використати ватман і намалювати портрет; можна описати прикметниками, а можна скласти якусь цікаву історію, яка б описала компетентного вчителя. Створюючи портрет, беріть до уваги компетентності, згадані раніше у доповіді)

Номер слайду 27

Учителю!Будь обережним!Не помились!Не нашкодь!Будь надією для школяра!Даруй себе дітям!Знай, чого прагнеш!Постійно шукай у дитині багатство її душі!

pptx
Додав(-ла)
Капітан Ганна
Додано
23 листопада
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку